CSS horizontal dropdown menu probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jos Verra

Jos Verra

08/02/2011 14:31:40
Quote Anchor link
Ik ben met een css menu bezig alleen nu kom ik erachter dat in IE7 de dropdown gedeelte verdwijnt zodra je er overheen gaat met je muis.

Heeft iemand een idee waarom dit gebeurd. De website is te vinden op: http://tunder-design.nl/menu.html

Tips zijn altijd welkom
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 08:25:36
 
Jos Verra

Jos Verra

09/02/2011 15:50:52
Quote Anchor link
Niemand?
 
Justin S

Justin S

09/02/2011 15:53:07
Quote Anchor link
z-index: 100 ofzo?
 
Jos Verra

Jos Verra

09/02/2011 16:01:07
Quote Anchor link
Huh dat heef er niks mee te maken.. allang geprobeerd :(
 
Justin S

Justin S

09/02/2011 17:19:07
Quote Anchor link
Het was een sarcastische reactie bedoeld als: maak het probleem wat duidelijker.. Een omschrijving als "de dropdown gedeelte verdwijnt zodra je er overheen gaat met je muis".. Dat is naast onduidelijk ook incorrect Nederlands.

Post je CSS script en daarnaast een duidelijke omschrijving WAT er fout gaat.. Hij verdwijnt als je er met je muis overheen gaat is nogal breed. Als je een gericht antwoord zoekt, moet je ook een gerichte vraag stellen. Dit is eenzelfde symptoom als "Help m;n script doet het niet, hier heb je 500 regels code, succes! Ik hoor het wel als jullie wat vinden..."
Gewijzigd op 09/02/2011 17:19:26 door Justin S
 
Fudge NL

Fudge NL

09/02/2011 18:59:02
Quote Anchor link
Hij zal wel bedoelen dat ie geen dropdownlist krijgt in IE7.
Overigens zou ik me daar niet op focussen als programmeur - op je site werkend krijgen voor oudere versies.
 
Jos Verra

Jos Verra

10/02/2011 13:24:12
Quote Anchor link
Dit is inderdaad het probleem maar ik wil het graag oplossen omdat ik hem perfect werkend wil in de meeste gebruikte browsers. Hieronder valt ook IE7
 
Harry nvt

Harry nvt

18/02/2011 03:45:45
Quote Anchor link
Ik denk dat je hier even moet kijken:
http://www.webdesignerwall.com/tutorials/css3-dropdown-menu/
daar staat in de comments (224) ook:

"On the issue with IE7 not showing child sub-menu on hover: the reason is because IE7 doesn’t honor li:hover on secondary and tertiary levels without using the Suckerfish! This issue drove me nuts for several days until I figured it out. Use the Suckerfish (or the jQuery equivalent) and it will work - with the added bonus that IE6 will toe the line as well - as long as you code the proper CSS for it."
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.