Dedicated server - GEZOCHT

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Micasa

micasa

15/05/2008 22:18:00
Quote Anchor link
Momenteel ben ik op zoek naar een bedrijf dat Dedicated hosting aanbied voor een prijs onder de 39 euro.

Wie is er bekent met een dergelijke onderneming, biedt kwaliteit, service.

Graag meer informatie via PM
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 23:54:34
 
- -

- -

15/05/2008 22:22:00
Quote Anchor link
Uhm, waarom onder € 39? Dat ga je nooit vinden. Voor dat prijsje vind je met geluk een leuk VPSje.
 
Danny Roelofs

Danny Roelofs

15/05/2008 22:25:00
Quote Anchor link
1sthousing.de

Dedizierter Root-Server X
Freier Datentransfer 100 GB/Monat
Installierte Software SuSE Linux + Confixx 3.0 Pro
Prozessor min. P III 500 oder AMD Duron 1200
Festplatte min. 8 GB
Arbeitsspeicher 128 MB
Setupgebühr € 49,-
Preis / Monat: € 14,99


Voor beginners of kleine projecten een leuk begin.

49 euro opstart kosten, 15 euro per maand.. gewoon via internet bankieren
betalen via IBAN nummer (betaal je geen transactie kosten).

En eventueel, kan je ook een andere dedicated server zelf laten configureren daar met je eigen specificatie's. Je krijgt dan ook een backup server tot beschikking en een remote power(reset) switch.

Ter info:

Downtime van mijn gehuurde server daar: 0.05% over de laatste jaren, en alleen door mijn eigen schuld. Problemen?.. je maakt een ticket, ze lopen naar de server en doen een reset of kijken kort even na wat er aan de hand was (bleef de server hangen?) en binnen 24 uur draait je server weer zonder extra kosten.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Danny Roelofs
 
Jelmer -

Jelmer -

15/05/2008 22:25:00
Quote Anchor link
Iemand die jou een computer, een gewild plekje in een datacenter, stroom, koeling, reboot service en support aanbiedt, en natuurlijk nog een kuub bandbreedte... voor minder dan 39 euro per maand?

Succes....?

edit: blijkbaar kan het. Weet je zeker Danny dat dit geen virtual server is? Ik kan me niet voorstellen dat ruimte voor een rackserver minder dan 39 euro is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer -
 
Micasa

micasa

15/05/2008 22:36:00
Quote Anchor link
Ja zoek maar eens op google op dedicate server dan zijn de eerste in adsense bijna allemaal rond die koers ( vb. http://www.leaseweb.com/nl/products/dedicated-servers/packages/34/?gclid=CKmHytqkqZMCFQNRMAod0hI3nw )

Maar ik wil wel graag weten welke een beetje hoog staat aangeschreven.
 
Hipska BE

Hipska BE

15/05/2008 23:03:00
Quote Anchor link
Voor zo'n prijzen is het aantrekkelijker om te gaan zoeken op de amerikaanse markt, vooral gezien de stand van de dollar t.o.v. euro is minder dan 40 euro wel te halen denk ik..
 
Micasa

micasa

15/05/2008 23:11:00
Quote Anchor link
Momenteel zit ik bij Hostgator, deze bied prima service maar voor een nieuw project heb ik een dedicate server nodig en aangezien zij over de 100 euro vragen zoek ik dan ook een ander.

Heeft er iemand ervaring met leaseweb.com?

Wellicht overige suggesties.
 
Arend a

Arend a

15/05/2008 23:28:00
Quote Anchor link
Kijk, als je vraagt naar de service, kan je op je blote voeten aanvoelen dat je voor 40 euro in de maand echt net alle stroomkosten, behuizingskosten en andere kosten eruit kan halen bij hostingboer x die 'em er wel effkes bij in het rack kan pleuren. Als je service verwacht kan je ook narekenen dat service manuren kost, en dat je voor goede service gewoon meer zult moeten neertellen. Voor een hoop projecten zijn virtual dedicated servers ook interessant. Deze kosten minder, maar zijn vaak op slimme wijze verdeeld over meerdere servers (vmware bijvoorbeeld), waardoor je lagere kosten hebt, en een grote uitbreidbaarheid, en makkelijkere opties voor bijvoorbeeld backups e.d.
 
Michel van de Wiel

michel van de Wiel

17/05/2008 01:15:00
Quote Anchor link
Intel P4 2.4 Ghz HT* .
1,000 GB Bandwidth
Memory: 512 MB RAM
Hard Drive: 80 GB IDE
IP Addresses: 5
99.9% SLA Guarantee
100 Mbps uplink port
(Managed and monitored)
Full root access

$15 setup | $55 /month 35.49 per/maand

*HT staat voor *Tier 1 Bandwidth always takes the fastest known route for incoming & fastest known route for outgoing bandwidth


Hoop dat je hier iets aan hebt dan blijf je zelf onder de 39 euro
 
Paul K

Paul K

17/05/2008 08:06:00
Quote Anchor link
Ik ken bwel iemand uit NL die het aanbied voor 45 pe rmaand :P
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

17/05/2008 08:51:00
Quote Anchor link
En wat wil je er allemaal op doen, zodat je een Dedi nodig hebt? Webhosting met SSH lijkt me genoeg? Tenminste, dat is voor mij genoeg. Als je nog een goede, betrouwbare, servicegerichte, niet-te-dure, host zoekt waar je gbtjes krijgt voor je geld, PM maar even!
 
Micasa

micasa

17/05/2008 09:26:00
Quote Anchor link
Zoals ik al heb aangegeven Leaseweb biedt het aan voor deze prijs ( blijkbaar zitten Hyves en Megaupload hier ook bij )

Maar ik vindt hun support een beetje aan de trage kant.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.