Design Review Yss

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

Full Stack PHP Developer

Functieomschrijving Ervaren PHP Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT team van een organisatie in de regio Ermelo gaat versterken. Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die deze innovatieve organisatie nog een stap verder gaat brengen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je bent verantwoordelijk voor het samenwerken met een externe partij het is hierbij jouw taak om deze partij uit te dagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js, React Remote

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als C# ontwikkelaar ben jij de spin in het web bij deze organisatie. Jij begeleidt en traint de field engineers die bij de klanten machines leveren en installeren. Daarnaast ondersteun jij de field engineers als zij bij de klant vastlopen bij het installeren van de machine m.b.t. software matige vragen. Jouw doel is dan ook om de technische kennis van de field engineers door middel van training zoveel mogelijk uit te breiden. Dit om ervoor te zorgen dat zij zelfstandiger software matige problemen kunnen oplossen. Ook ben jij verantwoordelijk voor het bedenken van software oplossingen voor klanten en dit

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie omschrijving Voor een klein bedrijf in de buurt van Nieuwegein zijn wij per direct op zoek naar een talentvolle PHP developer. Er wordt veel ruimte geboden voor eigen initiateven, waardoor je een mooie stempel kan drukken op jouw eigen werkzaamheden (zowel operationeel als strategisch). Het bedrijf heeft middels externe programmeurs een multimedia platform ontwikkeld, maar willen geleidelijk de ontwikkeling naar binnen halen. Om die reden zoeken zij een communicatieve interne PHP developer die graag meebouwt aan het succesvolle product. Je gaat de volgende werkzaamheden verrichten: Platform beheren en programmeren (PHP, MySQL, JQuery, Javascript, XML & HTML); Communicatie en aansturing

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

Back-end developer

Dit ga je doen Development d.m.v. XQuery, JSON/XML en REST API's; Ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform; Koppelingen maken met de NoSQL database; Testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten; Samenwerking met andere front- en back-end ontwikkelaars. Hier ga je werken Voor een vooruitstrevende organisatie binnen de zorg in Den Haag zijn wij opzoek naar een Back-end Developer die ervaring heeft met o.a.XQuery en Vue.JS of daarin graag zou willen ontwikkelen. Je zal ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform en koppelingen maken met de NoSQL database. Ook het testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten behoort tot jouw

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van IT Operations Manager! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Eddy E

Eddy E

25/10/2012 13:28:42
Quote Anchor link
Op zich is dat helemaal niet erg.
Iedereen is zo begonnen toch?

Alleen wil de 'gevestigde orde' dat wel?
 
PHP hulp

PHP hulp

13/05/2024 04:37:51
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

25/10/2012 13:47:05
Quote Anchor link
Ik denk niet dat iedereen zo begonnen is. Wel met programmeren en af en toe eens iets voor iemand iets maken. Maar niet om (bijv. als 12-jarige, zie andere topic) meteen een bedrijf te willen starten. Ik vind dat toch wel heel typerend... en eigenlijk ook wel ernstig. Op je 12e hoor je buiten te spelen met vriendjes en je sociale skills te ontwikkelen, in plaats van de drang te hebben om een bedrijf te starten. Ik vraag me af waar die gedachte vandaan komt. Hebben 12-jarigen niks meer te doen? Is het een vorm van hebzucht? Pushen van de ouders...? ik vind het maar vreemd. Dat jongeren zonder echte werkervaring enthousiast zijn over programmeren e.d. daar is niks mis mee, maar dat ze daar een commerciële gedachte bij hebben vind ik raar. Waar komt dat vandaan? En zelf denken ze waarschijnlijk dat ze heel geweldig bezig zijn, terwijl ze 0,0% benul hebben van wat er in de markt speelt, en wat er komt kijken bij het uitvoeren van commerciële activiteiten.
 
Wouter J

Wouter J

25/10/2012 14:13:24
Quote Anchor link
Ozzie, ik ben het met je eens. Naar mijn mening komt het omdat mensen het internet niet serieus nemen. Mensen denken bij een website altijd, ach als het fout is wat is er dan erg aan? En als ik nou eens lekker overal de forumregels overtreed, ze kennen me toch niet? Van het internet wordt een fantasie wereld gemaakt.

Dat zie je ook als ik weer over mijn eindeloze voorbeeld met het huis begin, ik wordt uitgelachen en voor gek verklaard. Dat is toch een appel met een peer vergelijken?

Dat zie je ook aan de bedragen. Als je iets in de 'echte' wereld maakt waaraan je 48 uur werkt is het heel normaal dat je hoge bedragen vraagt, alleen op het internet lijk 25 euro normaal.

En ook de kennis, als je de eerste alinea van een beginnerstutorial hebt gelezen wil je al een bedrijf starten in de web wereld. Waarom? Omdat het erg onofficieel is om een bedrijf op te starten. 90% van de beginners denken dat het een website maken en klanten krijgen is en de rest weten ze niet eens.

Ze moeten het programmeren en het internet moeilijker maken, het moet duidelijk worden dat ook dit de echte wereld is.
 
Albert de Wit

Albert de Wit

25/10/2012 14:16:59
Quote Anchor link
Ozzie, 99/100 12 jarigen die programmeur wilt worden en een bedrijfje wilt maken hebben dat een paar uur geleden bedacht en gaan direct op een forum om advies vragen. 2 weken later zijn ze weer bezig met hun oude leventje
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

25/10/2012 14:29:22
Quote Anchor link
@Wouter, het voorbeeld van het huis haal ik zelf ook regelmatig aan (zonder een goede fundering kun je nooit een goed huis bouwen). Echter, wat ik zelfs in het bedrijfsleven merk, is dat het men vaak niet zoveel kan schelen. "Als het maar werkt... en ach, dan plukken we toch ergens een bestaand pakketje vandaan... Joomla ofzo". Veel mensen denken dat ze weten hoe het internet werkt, maar in werkelijkheid snappen ze er totaal niks van. Zelfs ik, die toch al wat jaren meedraait in de internetwereld, ben nog niet van alle technieken op de hoogte en leer nog regelmatig nieuwe dingen. Waarom denken veel mensen dan zo "licht" over internet? Hoe vaak je niet hoort "Oh, maar dat onderdeel is toch al tig keer gemaakt, dat kunnen we toch gewoon wel ergens van het net vandaan plukken?". Blijkbaar wordt er nogal makkelijk over internet gedacht... een soort virtuele wereld waar alles kan en mag. Totdat ineens de eerste orders via een webshop binnenkomen en het toch ineens heeel serieuze business blijkt ;) Dan wordt er ineens niet meer zo lichtzinnig over gedacht.
 

25/10/2012 14:56:36
Quote Anchor link
En waarom zou een bedrag van tussen de 100 en 200 euro niet serieus zijn? Waarom zou ik in de prijsklasse moeten zitten waarop je veel meer concurrentie hebt, in plaats van wat lager met veel minder concurrentie?

Overigens werk ik alleen aan het design, PHP sites verkoop ik niet, aangezien dat een zwakke schakel voor mij is. En trouwens, laag binnen lijkt me beter dan gelijk met een hoge prijs. Hoe meer klanten hoe meer reviews/sites, hoe beter en dus hoger de prijs kan worden.
 
Michel Falke

Michel Falke

25/10/2012 15:10:48
Quote Anchor link
Ik heb een beetje het gevoel dat het een template design is. Vind m opzich wel mooi, maar door dit gevoel ben je mijn geloofwaardigheid direct kwijt als je praat over designen.
 
Rick van Riel

Rick van Riel

25/10/2012 15:15:25
Quote Anchor link
Ik denk dat je meer proberen te waarschuwen voor de prijs dan te zeggen dat het niet serieus is. Natuurlijk zijn er ook website die worden verkocht voor minder dan 200 euro. Maar dit word dan meestal niet aan 1 persoon maar aan meerdere personen verkocht.

Je moet de prijzen die jij wil aannemen maar is gaan vergelijken met andere nieuwe bedrijfjes. Ik denk dat je dan toch wel rond de 500-600 euro komt en dat is dan zonder enige PHP code.

Als jij zelf zegt ik hou het bij 100 a 200 euro dan is dat je eigen keus maar het is misschien verstandiger om hier nog maar is naar te kijken. Je steekt namelijk wel je eigen tijd in een website en die tijd had je ook ergens anders voor kunnen gebruiken.
 
Wouter J

Wouter J

25/10/2012 15:26:48
Quote Anchor link
YS, als je een bank kan kopen voor 25 euro neem je het ook niet serieus, of een tablet voor 100 euro. Dat is waar we je voor waarschuwen, het bedrag moet natuurlijk lager dan de concurrentie, maar wees er van bewust dat die niet al te laag moet zijn.

En het krijgen van klanten draait niet alleen om de prijs, ook de kwaliteit wat je hebt. Een webbedrijf hier in de buurt van duizend+ euro en heeft momenteel personeel te kort vanwege de opdrachten.
 
Sem E

Sem E

25/10/2012 15:33:15
Quote Anchor link
haha wat een lachertje, 25 euro. Daarvoor ga ik geen website maken, waar minimaal 40 uur in zit.
 
Wouter J

Wouter J

25/10/2012 15:39:19
Quote Anchor link
Offtopic:
[modmode]Lekker nutteloze reactie Sem, die reactie is al 10x gegeven en al 100x beter onderbouwt in dit topic.[/modmode]
 
Albert de Wit

Albert de Wit

25/10/2012 19:31:04
Quote Anchor link
Y S op 25/10/2012 14:56:36:
Overigens werk ik alleen aan het design, PHP sites verkoop ik niet, aangezien dat een zwakke schakel voor mij is.


Wat voor sites dan wel? Als je geen PHP sites gaat maken dan neem ik ook aan dat je geen Ruby/ASP/Perl gaat gebruiken in je websites. Hoe wil je het dan dynamisch houden? Ik neem aan dat een klant niet zit te wachten op een site van alleen maar HTML waarop als je een stukje text wilt invoegen dat speciaal gescript moet worden in html tags. Feitelijk is HTML zonder dynamische taal gewoon een poster. Een poster die je over iets verteld. Met PHP/Ruby/ASP(X)/Perl kun je zelf je 'stickertjes' erop plakken en eraf halen.
 
Chris PHP

Chris PHP

26/10/2012 07:42:35
Quote Anchor link
Y S op 25/10/2012 14:56:36:
En waarom zou een bedrag van tussen de 100 en 200 euro niet serieus zijn? Waarom zou ik in de prijsklasse moeten zitten waarop je veel meer concurrentie hebt, in plaats van wat lager met veel minder concurrentie?

Overigens werk ik alleen aan het design, PHP sites verkoop ik niet, aangezien dat een zwakke schakel voor mij is. En trouwens, laag binnen lijkt me beter dan gelijk met een hoge prijs. Hoe meer klanten hoe meer reviews/sites, hoe beter en dus hoger de prijs kan worden.


Je maakt met die prijzen (als bedrijf) de hele markt in je regio kapot. Ik heb een aantal posts terug een mooie rekensom voor je gemaakt, als je dan nog niet snapt dat die bedragen niet ‘serieus’ zijn kun je beter niet voor je eigen beginnen.

Jou theorie werkt niet in het bedrijfsleven. Als jij website’s maakt voor 200,- en je hebt er nu 4 gedaan. Zeg jij tegen mij een website kost 300,- (gaat omhoog wegens ervaring?), dan zeg ik “Waarom moet ik 300,- betalen wanneer je 4 vorige klanten maar 200,- hebben betaald?
Ik betaal je 200,- en anders kijk ik verder.”

Normale bedrijven berekenen het bouwen van een website op uurtarief. Dus hoeveel uur zijn ze ermee bezig, daar komt een totaal prijs uit en dat wordt aan de klant gepresenteerd. Dit kan in de toekomst LAGER en dus niet hoger worden, aangezien je een template en wellicht je eigen CMS hebt. Waardoor je sneller en efficiënter je site’s maakt, en zo dus minder tijd nodig hebt en je kunt zakken met je prijzen.

Het is leuk dat je website’s kunt maken, maar zoiezo is er bijna geen ontkomen meer aan PHP. Je hebt het veelste vaak nodig, en is zeker belangrijk om te groeien als bedrijf wanneer je website’s gaat maken. Niet elke klant zal een ‘statische’ website willen, sommige een webshop, een database, een archief, etc. En verdiep je ook eens in het bedrijfsleven, dan zul je zien dat je nog geen jaar overeind blijft als bedrijf met die prijzen.
 

04/11/2012 19:03:28
Quote Anchor link
Iedereen bedankt voor de reacties op ..... In de komende maand zal ik op zoek gaan naar een goed font en lettertype. De prijzen blijven tussen de 100 en 200 euro, voor het eerste jaar, hierna worden ze, misschien, verhoogd.
Gewijzigd op 10/06/2013 22:04:58 door Bas IJzelendoorn
 
Wouter J

Wouter J

04/11/2012 19:17:48
Quote Anchor link
Domme keuze en een keuze waaruit blijkt dat je niet weet waar je aan begint. Zo mis ik nog veel meer juridische punten die vereist zijn voor een bedrijf en geen KvK nummer ect.
 
Albert de Wit

Albert de Wit

04/11/2012 21:53:23
Quote Anchor link
Y S op 04/11/2012 19:03:28:
Iedereen bedankt voor de reacties op. In de komende maand zal ik op zoek gaan naar een goed font en lettertype. De prijzen blijven tussen de 100 en 200 euro, voor het eerste jaar, hierna worden ze, misschien, verhoogd.



Even dat je het weet. Een prijs moet je niet baseren op hoe mooi en goed een website is maar hoeveel uren je er denkt in te steken. Dus om nu te zeggen dat de prijzen tussen 100€ en 200€ zullen zijn is niet echt..... pienter.


Toevoeging op 04/11/2012 21:56:02:

nog even snel een opmerking

ik zou het volgende aan je css toevoegen:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
body{
    overflow-y:scroll;
}


als ik een afbeelding in een lightbox open verschuift de site een beetje vanwege de scrollbar
Gewijzigd op 10/06/2013 22:06:05 door Bas IJzelendoorn
 
Chris PHP

Chris PHP

05/11/2012 07:51:58
Quote Anchor link
Y S op 04/11/2012 19:03:28:
Iedereen bedankt voor de reacties op ..... In de komende maand zal ik op zoek gaan naar een goed font en lettertype. De prijzen blijven tussen de 100 en 200 euro, voor het eerste jaar, hierna worden ze, misschien, verhoogd.


Waarom hier vragen stellen wanneer je niets aanneemt van mensen die duidelijk meer ervaring hebben dan jij? Succes met je 'hobby'.
Gewijzigd op 10/06/2013 22:06:23 door Bas IJzelendoorn
 

05/11/2012 14:01:46
Quote Anchor link
Chris NVT op 05/11/2012 07:51:58:
Y S op 04/11/2012 19:03:28:
Iedereen bedankt voor de reacties op In de komende maand zal ik op zoek gaan naar een goed font en lettertype. De prijzen blijven tussen de 100 en 200 euro, voor het eerste jaar, hierna worden ze, misschien, verhoogd.


Waarom hier vragen stellen wanneer je niets aanneemt van mensen die duidelijk meer ervaring hebben dan jij? Succes met je 'hobby'.


Mijn vraag was een design review, geen text review. Snap je het verschil?
Gewijzigd op 10/06/2013 22:07:06 door Bas IJzelendoorn
 
Eddy E

Eddy E

05/11/2012 14:03:07
Quote Anchor link
Eddy Erkelens op 22/10/2012 08:44:30:
Het lettertype is het inderdaad net niet. Het is te scherp en leest niet prettig.
Beter zoek je een iets meer smooth-lettertype. Dit geld voor alle kopjes, maar ook voor je menu.
De letters mogen (zeker in je menu) wel iets meer gewicht hebben: bold of zo?

Ook de rode/roze kleur van het actieve menu-item valt wat weg tegen het groen.

Voor de rest: een simpele, eenvoudige opmaak.
Netjes, maar zeker niet eruit-springend.


Weinig aan veranderd laatste week.
Dus houd ik dezelfde punten.

Er zitten nog wel meer fouten in, maar dat is geen opmaak.
 
Chris PHP

Chris PHP

05/11/2012 14:04:18
Quote Anchor link
Y S op 05/11/2012 14:01:46:
Chris NVT op 05/11/2012 07:51:58:
Y S op 04/11/2012 19:03:28:
Iedereen bedankt voor de reacties op In de komende maand zal ik op zoek gaan naar een goed font en lettertype. De prijzen blijven tussen de 100 en 200 euro, voor het eerste jaar, hierna worden ze, misschien, verhoogd.


Waarom hier vragen stellen wanneer je niets aanneemt van mensen die duidelijk meer ervaring hebben dan jij? Succes met je 'hobby'.


Mijn vraag was een design review, geen text review. Snap je het verschil?



Vervolgens zien mensen met ervaring en eigen bedrijven dat je 'text' niet goed is en atenderen je hierop. Dat is om je te behoeden, zodat je het bedrijfsleven leert kennen en niet hoe je het nu gaat doen.

Snap je het verschil.
Gewijzigd op 10/06/2013 22:07:26 door Bas IJzelendoorn
 

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.