DNS Ip-> subdomain

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior/senior Back-end developer wanted!

Functie Because of the growth within the company, we are looking for reinforcement in the devlopmenttean. As a back-end developer you build the company software that helps us with the primary processes. A fun (internal) project in which you continuously develop the software! You will work in a small team, we have daily stand-ups and a scrum session every fortnight, led by our Scrum Master. During these sessions, you get the opportunity to present your ideas and discuss them with your fellow developers and the Product Owner. Within the development teams, we use Trello, Gitlab, Jiira, Confluence and Boockstack. They

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Full stack Python developer

Functie Samen met andere collega’s (een product owner, een software manager en een ervaren ontwikkelaar) ga jij onze producten verder ontwikkelen. Jouw verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: – Verder wil gaan met de ontwikkeling van onze bestaande producten; nieuwe features! – Meedenkt over de roadmap van onze producten – Als sparringpartner kan optreden op het gebied van development – Zelf ook nieuwe ideeën op tafel durft te leggen en deze van scratch af aan wilt bouwen Hieronder ook een paar voorbeelden van projecten waar we momenteel mee bezig zijn of binnenkort aan willen beginnen: – Real-time interactie creëren in onze web

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een organisatie waar je samen met een team werkt aan iets moois en waar je naast hard werken ook hard kunt lachen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Voor een informeel IT-bedrijf in omgeving Wassenaar zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed

Bekijk vacature »

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Als Senior PHP developer heb je een sterke mening over de architectuur van projecten en de processen binnen het team. Je bent de sparringpartner voor je Team Lead. Ook ondersteun je met jouw kennis de minder ervaren developers in jouw team. Ze werken regelmatig aan projecten vanaf scratch en dit geeft ruimte om voor nieuwe technieken te kiezen. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en

Bekijk vacature »

Back end developer Digital Agency

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 20:08:22
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Ik heb een raar probleempje:

Ik heb mijn dns instellingen veranderd van mijn wensite omdat ik van plan ben een server te runnen.

Ik heb dit toegevoegd:
server A » 80.56.18.142
waarvan server het subdomain is en 80.56.18.142 het toegewezen ip

Maar als ik naar server.sficlan.com ga krijg ik mijn homepage te zien.

Maar ga ik via mijn ipod naar server.sficlan.com dan zie ik rcon tool ( iets wat standaart op mijn computer stond ) tezien'

Hoe kan dat? Ik heb mijn geschiedenis / cookies / cache gewist maar geen resultaat
Ook het switchen van FF naar IE geeft geen verschil

Mijn webhost gecontacteerd omdat ik dacht dat het niet gelukt was en die ziet ook wat hij moet zien

Iemand weet hoe dit kan en hoe ik het moet oplossen?
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 09:05:49
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

08/02/2011 20:19:19
Quote Anchor link
Quote:
Modern Warfare 2 Web RCon Tool


die krijg ik te zien (chrome)
 
Maarten PHP

Maarten PHP

08/02/2011 20:21:51
Quote Anchor link
Vincent Huisman op 08/02/2011 20:19:19:
Quote:
Modern Warfare 2 Web RCon Tool


die krijg ik te zien (chrome)


ik krijg dat te zien in FF
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 20:23:18
Quote Anchor link
Dat is precies wat je hoort te zien maar ik zie het zelf niet
Wat ik zelf vreemd vind .
Ik krijg mijn homepage tezien

Toevoeging op 08/02/2011 20:24:42:

poort niet open kan ook niet want
80.56.18.142 werkt wel
 
- SanThe -

- SanThe -

08/02/2011 20:52:55
Quote Anchor link
Bij mij reageren beiden niet.

Netwerktime-out
De server op 80.56.18.142 doet er te lang over om te antwoorden.

Netwerktime-out
De server op server.sficlan.com doet er te lang over om te antwoorden.


Maar de DNS werkt goed.
Gewijzigd op 08/02/2011 20:54:48 door - SanThe -
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 20:59:58
Quote Anchor link
@santhe dat kan kloppen. Omdat de server uitstaat

Maar ik snap nog steeds niet waarom ik dat niet krijg
Heel vreemd verhaal
 
- SanThe -

- SanThe -

08/02/2011 21:11:44
Quote Anchor link
Hangt die server aan jouw interne netwerk? Dan is het logisch dat je er van binnenuit niet zomaar bij kan.
 
Aad B

Aad B

08/02/2011 21:41:04
Quote Anchor link
Firefox misschien? Zeer hardnekkige cache!
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 22:04:03
Quote Anchor link
@aad ik heb het met FF , IE En chrome geprobeerf

@santhe dan zou mijn ipod /alle apparaten binnen het netwerk er toch ook aan moeten lijden?
Of heb ik het mis
 
- SanThe -

- SanThe -

08/02/2011 22:15:10
Quote Anchor link
Gaat een ipod niet altijd gewoon via internet?
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 22:22:49
Quote Anchor link
Ipod werkt met wifi dus via het netwerk
 
Ocirina Ocirina

Ocirina Ocirina

08/02/2011 23:18:04
Quote Anchor link
Ik heb precies hetzelfde, ik vind dat ook heel raar.
Maar mischien is je server aan een gesplitte wifi/router unit verbonden.
Als dit zo is laat die router dan dhcp zelf niet kiezen. Ook moet je aanvoer v.d. Ethernet kabel niet in de invoer vd ethernet maar juist op 1 vd (meestal) 4 uitgangen.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 23:22:31
Quote Anchor link
Dat zou mischien kunnen maar hoe zie ik dat?
 
Ocirina Ocirina

Ocirina Ocirina

08/02/2011 23:24:53
Quote Anchor link
Je internet komt binnen, dit gaat in de router en die heeft meestal 4 uitgangen. 1 van deze vier gaat naar een wifi/router unit.
Bij die unit moet je dhcp op niet zelf kiezen zetten, en de invoer moet niet op de bedoelde ethernet invoer maar op 1 uitgang.

Btw: gewoon even kijken hoe je het hebt aangesloten.
Gewijzigd op 08/02/2011 23:25:50 door Ocirina Ocirina
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

09/02/2011 17:36:43
Quote Anchor link
Kan iemand er nu op?
Ik heb mijn router ip van dynamic naar static gemaakt omdat het steeds veranderd:

Url : http://server.sficlan.com/
Ip : 77.251.114.21

Beide svp even proberen


Toevoeging op 09/02/2011 19:03:55:

Hij doet het niet

Doe ik iets fout ? Ip doet het wel dit niet:

Afbeelding
 
- SanThe -

- SanThe -

09/02/2011 19:06:14
Quote Anchor link
DNS zoals ik die krijg als ik het opvraag:

Name: server.sficlan.com
Address: 80.56.18.142
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

09/02/2011 19:23:22
Quote Anchor link
Dat is raar hij is duidelijk opgegeven
 
- SanThe -

- SanThe -

09/02/2011 19:32:06
Quote Anchor link
Je Serial Number is zo te zien niet aangepast. Zet dat eens op 2010020901 (vandaag, 1e wijziging) dan zien andere DNS servers dat er iets is gewijzigd. En altijd even de DNS server een reload laten doen.

Maar als jouw provider jou steeds een ander ip-nummer geeft is dns instellen natuurlijk nutteloos.
Gewijzigd op 09/02/2011 19:35:32 door - SanThe -
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

09/02/2011 19:35:17
Quote Anchor link
Dat kan ik helaas niet wijzigen ik kan niks aanpassen van Zone gegevens / TTL instellingen
 
- SanThe -

- SanThe -

09/02/2011 19:37:20
Quote Anchor link
Tja, hij geeft nu aan dat de laatste wijziging op 23-08-2010 is geweest.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

09/02/2011 19:40:34
Quote Anchor link
Dit zegt mijn HOST

"Een aanpassing in de DNS kan soms een dag duren.
Welllicht dat de aanpassing nog niet is uitgevoerd."
Gewijzigd op 09/02/2011 19:41:50 door Jordi Kroon
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.