Eclipse PDT (Editor)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij als developer werken bij een interne organisatie en de eigen software verder helpen ontwikkelen? Lees dan snel verder! In deze functie ga je werken als PHP Developer en de interne software en applicaties verder ontwikkelen. In het kort houdt dit in: Je gaat de interne applicaties en software verder optimaliseren. Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen. Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen. Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief in het

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

Front-end React developer

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het development team. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »
Maarten Aders

Maarten Aders

26/05/2012 17:40:47
Quote Anchor link
Dag allemaal,

Nadat ik succesvol WAMP heb gedownload, probeer ik nu via http://www.eclipse.org/downloads/ een (Gratis) editor te downloaden, , maar ik weet niet welke ik uit de lijst moet kiezen.

Beide programma's staan in het eisenlijstje van de Beginnershandleiding van Joren de Wit.

Hopelijk kan iemand mij vertellen welke Editor ik nodig heb.

Groeten,
Maarten Aders
 
PHP hulp

PHP hulp

17/05/2024 09:35:20
 
Wouter J

Wouter J

26/05/2012 17:46:43
Quote Anchor link
Het is vooral je persoonlijke keus, wat je lekker vind werken en waar je van houdt.

Ik stel voor dat je eens dit topic doorleest en dan een paar editors uitkiest die je wat lijken, download die dan. Gebruik zo'n editor een paar dagen en dan de volgende, dan beslis je welke je het best vind en die ga je dan gebruiken.
 
Maarten Aders

Maarten Aders

26/05/2012 17:54:23
Quote Anchor link
Hallo Wouter,

Je bent erg snel met je respons, thx daarvoor!

Maakt allemaal niet veel uit dus? Zijn wel al die varianten open-source/ gratis?

Ik nu eens even je link bekijken een variant uitkiezen..

Erg leuk om zo mijn PHP avontuur te starten!

Groeten,
Maarten
 
Henk PHP

Henk PHP

26/05/2012 17:58:42
Quote Anchor link
Ik gebruik zelf Eclipse for PHP Developers (Helios Release)
Gewijzigd op 26/05/2012 18:01:51 door Henk PHP
 
Maarten Aders

Maarten Aders

26/05/2012 18:00:34
Quote Anchor link
Dat klinkt wel als iets voor mij. Ik ben (denk ik) op zoek naar een eenvoudige Editor die niet meer van mij vraagt, dan noodzakelijk..

Is jouw variant (Henk), dan een goede -instap-keuze voor me?

Groet,
Maarten
 
Henk PHP

Henk PHP

26/05/2012 18:03:19
Quote Anchor link
Ik denk het wel ja. Ik heb Eclipse wel gebruikt voor Java hiervoor, maar wat mij betreft is het best laagdrempelig genoeg en werkt het goed met PHP. Persoonlijk vindt ik het gewoon een fijne editor.
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

26/05/2012 18:06:58
Quote Anchor link
Misschien vind je deze editor wat: http://notepad-plus-plus.org/
Het is gratis en vind ik zelf makkelijk en duidelijk ;)
 
Maarten Aders

Maarten Aders

26/05/2012 18:07:42
Quote Anchor link
All right, "Eclipse for PHP Developers (Helios Release)" It is..

Kan ik neem ik aan vinden op http://www.eclipse.org/downloads/ ?

Toevoeging op 26/05/2012 18:14:07:

Is dit goed?

http://www.eclipse.org/downloads/packages/eclipse-php-developers/heliosr
 
Henk PHP

Henk PHP

26/05/2012 18:24:57
Quote Anchor link
Dat is hem ja.
 
Maarten Aders

Maarten Aders

26/05/2012 18:31:08
Quote Anchor link
Nice, heb ik zojuist geïnstalleerd. Duurde even voordat ik doorhad dat ik em ook moest uitpakken, maar is nu gelukt..

WAMP + Editor = In the pocket.

Thx!
 
Reshad F

Reshad F

26/05/2012 20:40:55
Quote Anchor link
waar je ook naar kan kijken is Netbeans. ik vind dit een hele goede editor omdat je zelfs met projecten kan werken die op een extern server staan. maar volgens mij zou dit met eclipse ook kunnen.

verschillen tussen eclipse en netbeans weet ik niet echt omdat ik Eclipse nooit echt gebruikt heb maar volgens mij lijken ze voor 80% wel op elkaar.

als je een goede lichte editor wilt raad ik je TextWrangler aan ( alleen voor op de mac ) of SublimeText(2) hier heb je in principe licensie voor nodig nadat je de trial gehad hebt maar je kan hem gewoon blijven gebruiken en je krijgt zo nu en dan alleen een melding dat je geen licensie hebt maar dat is niet echt storend. ik vind het zelf persoonlijk zelfs wel waard om die licensie te kopen alleen maar om de maker ervan te supporten want het is echt een goede editor! je kan hem zelfs op je usb stick zetten en vandaaruit gebruiken.
 
Maarten Aders

Maarten Aders

28/05/2012 16:20:00
Quote Anchor link
Hi Reshadd,

Thx voor de tip.. Maar ik ben een Gates-fan, dus dan houdt het al gauw op als Wrangler alleen op een mac draait..

Maarten
 
Jeroen VD

Jeroen VD

28/05/2012 16:27:39
Quote Anchor link
als we het dan toch over favorieten hebben: intype. werkt prima op windows, lekker snel en heeft wat je nodig hebt.

Offtopic:

als je een gates-fan bent.... daar zul je niet veel positieve reacties op horen. we horen je later wel, wanneer je begint te designen, en het moet ook in Internet Explorer werken.
 
Maarten Aders

Maarten Aders

28/05/2012 16:30:32
Quote Anchor link
Php-programmeurs zweren bij Apple?

Oh, ik surf het liefst met Google Chrome, is dat bezwaarlijk als het erop aankomt?
 
Jeroen VD

Jeroen VD

28/05/2012 16:46:07
Quote Anchor link
ik niet. veel te duur. computer maakt in principe niet uit, het gaat om de browser. chrome, firefox, safari (apple) en opera, daar is niets mis mee. maar Internet Explorer (van windows, die beste meneer gates) doet alles anders, en het gaat daar vaak pas goed in als je de boel helemaal aanpast (HTML en CSS dan, php ligt aan de server)
 
Maarten Aders

Maarten Aders

28/05/2012 16:56:36
Quote Anchor link
Het móet in IE werken? Maar dat werkt pas als het helemaal ge-fine-tuned is? Klinkt vreemd in mijn leken-oren.. Maar goed, alles klinkt nu nog vreemd in mijn leken-oren.. ;)
 
Kees Schepers

kees Schepers

28/05/2012 17:19:48
Quote Anchor link
Ja steeds meer ontwikkelaars stappen over naar Apple. Ik doe er niet aan mee en blijf gewoon bij een goede laptop met Ubuntu / Debian of CentOs! Ik ontwikkel altijd in NetBeans maar Eclipse zou mijn tweede keus zijn! Gevoelsmatig is voor mij NetBeans net wat 'lichter' als Eclipse en toch volledig. Maar is misschien wel een vooroordeel ;-)
 
Maarten Aders

Maarten Aders

28/05/2012 17:26:39
Quote Anchor link
Netbeans, wordt misschien ook wel mijn 1 keus, maar ik volg nu gewoon stapsgewijs de opdrachten op uit de Beginnershandleiding..

Alhoewel ik er geen touw aan vast kan knopen..

Denk dat ik bij de eerste paar opdracht iemand nodig heb die wat zaken voordoet.. Dus misschien even wachten tot de opleiding start..

Als er staat, "kopieer bovenstaande code en plak in een nieuw bestand van je Editor en open dit in je Webbrowser is dat voor mij sneller gezegd dan gedaan.. :S

Toevoeging op 28/05/2012 17:28:33:

Achja, ik denk dat ik niet te veel van mezelf moet verwachten en gewoon vooral veel moet lezen, 1st things 1st..
 
Jeroen VD

Jeroen VD

28/05/2012 19:58:51
Quote Anchor link
Zie mijn reactie in je andere topic
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.