Eigen font toevoegen
Mensen,
Ik heb al even zitten rondkijken hoe je een eigen font kunt gebruiken in de website?
Alleen ik kan het niet echt vinden hoe je het precies met 1 manier in css kunt doen.
Kan iemand mij hiermee helpen met een voorbeeld hoe ik een eigen font kan laten zien doormiddel van css?
Gr dennis
Ik heb al even zitten rondkijken hoe je een eigen font kunt gebruiken in de website?
Alleen ik kan het niet echt vinden hoe je het precies met 1 manier in css kunt doen.
Kan iemand mij hiermee helpen met een voorbeeld hoe ik een eigen font kan laten zien doormiddel van css?
Gr dennis
Gesponsorde koppelingen:
Cufon kan je bijv. gebruiken.
Verder heeft CSS hier al ondersteuning mee emt @font-face, maar dit werkt nog niet cross-browser. Cufon weer wel.
Verder heeft CSS hier al ondersteuning mee emt @font-face, maar dit werkt nog niet cross-browser. Cufon weer wel.
Ja ik heb al wel een font alleen hoe ik deze moet toevoegen aan de website zodat ik deze kan gebruiken snap ik niet.
danku:D
- Aar - op 21/04/2011 12:21:33:
Hier wil ik even iets op zeggen. Als je de juiste filetypes hebt werkt @font-face cross-browser in:
FF 3.5+
Ch 4+
IE 4+
S 3.1+
iPad
iPhone
Dit zou je dus gewoon cross-browser kunnen noemen. Om aan de goede font files te komen kan je de @font-face generator gebruiken.