External include

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer Supply Chain Angular, ReactJS,

Functie Het development team bestaat momenteel uit 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creëren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld meedenken over strategie en design. Hierin krijg je veel vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen en te pionieren. Alle data die wordt gebruikt is zichtbaar in een webapplicatie, geschreven in Angular en React. Momenteel zijn ze bezig om de dashboards anders vorm te geven en de

Bekijk vacature »

C# .NET developer voor innovatieve applicaties gez

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever houdt zich al ruim 20 jaar bezig met het ontwikkelen van innovatieve software en dat willen ze graag nog lang doorzetten. En dat merk je ook als je als .NET developer hier aan de slag gaat. De applicaties worden continu doorontwikkeld met altijd als uitgangspunt dat zowel de kwaliteit als het gebruikersgemak van hoog niveau is. Het bedrijf telt inmiddels ruim 25 medewerkers waarvan meer dan de helft op de development afdeling werken. Meer weten over deze werkgever? Mail naar [email protected] of bel 0657578548 Functieomschrijving Je komt te werken in een Scrum team met andere .NET developers

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior Java Developer

Als Senior Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en

Bekijk vacature »

Dynamics Ontwikkelaar

Dit ga je doen Ontwikkelen van Dynamics 365 voor de interne uitrol; Samen met de consultants sparren met klanten over de wensen en eisen; Ontwikkelen van Dynamics 365 voor verschillende grote klanten; Technische analyse en testen; Meedenken over het gebruik en de richting van Dynamics binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Digital Agency

Functie Jij als Front end developer komt te werken in een van de 8 multidisciplinaire teams binnen de organisatie. Deze teams werken op basis van Scrum agile in 2 wekelijkse sprints. De grootte van de teams varieert van 9-14 collega’s en bestaan altijd uit één of meerdere project managers en een project manager. Samen met je team werk je aan verschillende projecten voor uiteenlopende klanten zoals grote multinationals tot het kleine mkb. De stack waarmee gewerkt wordt is voornamelijk Javascript, ES6, Es.next, HTML, CSS, React.js en Node.js. Wat deze organisatie onderscheid is dat ze echt langdurige partnerships aangaan met hun

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

PHP back-end developer gezocht!

Functie Werk je liever zonder druk en keiharde deadlines maar met de focus op kwaliteit? Dan kom je hier op de juiste plek terecht! In Het team bestaat momenteel uit 12 developers, hiernaast werken er collega’s van front-end, UX maar ook marketing/sales en support. In iedere sprint ontwikkel je samen functionaliteiten met als uitdaging om de klanten de beste gebruikerservaring te bieden. Ze bieden een werkplek waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen, en mee te werken aan zowel bestaande als nieuwe mogelijkheden. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar een papiertje) • Je denkt graag mee over

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »
Matthijs Vos

Matthijs Vos

09/10/2012 20:44:11
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een systeem waarmee mensen p2000 meldingen in hen database kunnen opslaan. Nu krijgt de gebruiker (eigenaar van de site voor wie ik het syteem bouw) een bestand op zijn server waarin een aantal variabele worden gedefineerd (database connectie, de feed, en nog wat dingetjes). Om te voorkomen dat dit script nu gewoon van me gejat word worden alle checks e.d. in een bestand gedaan wat op mijn server staat.

Nu wil ik dus dat het bestand op mijn server word 'geinclude' in het bestand op de server van de klant. Maar alle gedefineerde waarde heeft het bestand op mijn server wel nodig, bestaat er een functie waarmee dat kan?

Ik hoop dat ik het duidelijk genoeg heb uitgelegd.

Matthijs
 
PHP hulp

PHP hulp

20/05/2024 19:51:29
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

09/10/2012 21:22:58
Quote Anchor link
Matthijs,

Je verhaal is verwarrend.

de eigenaar van de site voor wie jij de site bouwt noemen we vanaf nu gewoon jouw server, dat is makkelijker. Dus op jouw server komt een bestand met settings en je wilt dat deze settings door andere servers worden included. Bedoel je dat je dat in PHP wil laten includen? Dat zou betekenen dat de beheerders van de andere servers binnen no-time jouw settings weten...

Frank
 
Matthijs Vos

Matthijs Vos

09/10/2012 21:32:18
Quote Anchor link
Heey Frank,

Ik zal het even anders uitleggen, de server van de gene voor wie ik hem bouw kunnen we beter server klant noemen. Ik heb een bestand (bestand 1) met settings op de server van de klant staan. Dit bestand 1 moet vervolgens bestand 2 van een andere server include, in bestand 2 word vervolgens een aantal dingen gecheckt en aangepast in de strings, en vervolgens weggeschreven in een mysql database.

Het is dus niet zo dat iedereen de settings moet kunnen include, maar dat bestand 1 bestand 2 met de checks moet kunnen includen.
Is het zo helderder?
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

09/10/2012 22:05:24
Quote Anchor link
Het verhaal is nog niet helemaal helder.

maar heb je hier iets aan?
http://php.net/manual/en/features.remote-files.php
 
- SanThe -

- SanThe -

09/10/2012 22:16:26
Quote Anchor link
Matthijs Vos op 09/10/2012 21:32:18:
maar dat bestand 1 bestand 2 met de checks moet kunnen includen.


En dat vanaf een andere server?
Dan zou ik het toch ook kunnen includen.

Kan dus niet.
Gewijzigd op 09/10/2012 22:28:25 door - SanThe -
 
Remco schrubben

remco schrubben

10/10/2012 00:13:50
Quote Anchor link
Ik ben ooit keer deze methode tegen gekomen.
Of dit veilig is kan ik je niet vertellen. Maar als je het op deze manier doet lijkt het mij niet veilig. Of je zou er een check in moeten bouwen op ip adres of server adres noem maar op.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
$a
= file_get_contents("http://www.website.nl/file.php");

echo $a;
?>
 
Matthijs Vos

Matthijs Vos

10/10/2012 18:44:27
Quote Anchor link
Oke, Bedankt voor de antwoorden. De file_get_contents werkt inderdaad niet met het doorgeven van variabelen. Ik heb er toch vanaf gezien om iets external te include.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.