Factuur systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Johan de wit

johan de wit

13/10/2014 14:26:56
Quote Anchor link
Als ik via google naar factuur systeem zoek dan kom je heel veel soorten tegen, zowel locaal als online en zelfs native programma's. Ik ben opzoek naar een simpele losse factuur systeem.

Je kiest eerst een naam uit, vervolgens kies je periode van en tot, daarna volgorde van week of maanden, om te afronden druk je op pdf downloaden of pdf aanmaken. Op de factuur zie je alle bestelde producten/formulier bedragen met factuurnummers.

Wat noem je zo'n factuur eigenlijk?
Gewijzigd op 13/10/2014 14:27:26 door Johan de wit
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 09:33:43
 
Peter  Flos

Peter Flos

13/10/2014 14:40:02
Quote Anchor link
Is de taal (Nederlands of Engels) een vereiste?
 
B a s
Beheerder

B a s

13/10/2014 15:19:46
Quote Anchor link
Zelf ervaring met www.efactuurdirect.nl en dat werkt prima.
 
Henk de Vriep

Henk de Vriep

13/10/2014 16:58:23
Quote Anchor link
factuursturen.nl gebruik ik zelf vaak. Kun je ook direct je omzet en btw uit halen.
 
Johan de wit

johan de wit

14/10/2014 18:23:34
Quote Anchor link
@Peter nee dat maakt voor mij niks uit.
@bas en @Jr bedankt ik zal ondertussen daar kijken tot dat ik reactie van Peter terug krijg.
 
Peter  Flos

Peter Flos

14/10/2014 19:56:04
Quote Anchor link
Als je het simpel en snel wilt hebben kan je deze gebruiken (Geen reclame op factuur)

http://freeinvoicemaker.com/

Enige is dat deze Engels is.
 
Johan de wit

johan de wit

17/10/2014 02:25:31
Quote Anchor link
dank je wel peter
 
Stefan Fransen

Stefan Fransen

17/10/2014 08:17:47
Quote Anchor link
http://moneybird.nl ik heb een tijdje deze gebruikt
je kunt hier een klanten kring aanmaken je moet wel even zelf de layout van je factuur ontwikkelen(layout en gegevensopmaak) als je klanten hebt met kvk kun je op kvk nummer alle gegevens ophalen.
ook kun je een inkoopfactuur verwerken je kunt je geldstromen in de gaten houden

ook kun je vanaf moneybird de factuur/offerte versturen via mail en zelfs post

nadeel:
gratis tot 3 offertes en facturen per maand
daarna betaald
periodieke betalingen is betaald

voordeel:
als je je account upgrade krijg je een maand gratis.
je betaald niet veel voor al deze functies
Gewijzigd op 17/10/2014 08:19:10 door Stefan Fransen
 
Johan de wit

johan de wit

18/10/2014 16:20:21
Quote Anchor link
Dank je wel Stefan daar zal ik ook naar kijken.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.