Game Freakz

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rick de Jong

Rick de Jong

04/07/2008 07:22:00
Quote Anchor link
Omdat de kritiek hier meestel lekker recht toe recht aan is ben ik wederom benieuwd wat jullie van mn ontwerpje vinden.

Gaat om http://www.game-freakz.nl/gfbeta

't is puur slice, systeem wordt atm gemaakt, maar daar gaat het tenlsotte ook niet om ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Rick de Jong
 
PHP hulp

PHP hulp

17/05/2024 20:18:34
 
- -

- -

04/07/2008 08:09:00
Quote Anchor link
De opzet is goed, de uitwerking minder. Het blauw gradientje dat je voor alle kopjes gebruikt, vind ik niet mooi. Verder klopt de lettergrootte in het menu niet: de knoppen zijn echt huge, maar de lettertjes erg klein. Ik zou die letters wat meer body geven: groter en vetter.

De indeling is wel goed. Volgens mij is het vooral dat gradientje wat het nogal goedkoop doet ogen. Ik zou daar toch nog eens naar kijken.
 
--

--

04/07/2008 08:28:00
Quote Anchor link
Ik zou de blokken nog wat beter scheiden, op dezelfde manier als onderaan. en dan bedoel ik die grijze lijn tussen bijv hoofdsponsor en previews. Ik vind je gradient wel mooi, maar wat donkerder blauw zou ook niet verkeerd zijn. Het lettertype en de grootte zijn wat mij betreft prima. Leuk ook dat je veel plaatjes gebruikt. Minpuntje: Ik heb een horizontale schuifbalk.

Edit: Ik vind de mouse over van je menu ook wat minder.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door --
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

04/07/2008 11:30:00
Quote Anchor link
Ik ben het er mee eens dat je menu wat spannender mag. Zeker je :hover en je submenu, die me in eerste instantie niet eens opviel. Ook mis ik een rand op de optie Zoeken aan de linkerkant. Te meer omdat de optie Forum het wel heeft aan de rechterkant.
Je submenu geeft helemaal links, bij de :hover van de eerste optie een border in je donkergrijze achtergrond (met FF).

Verder vind ik je header niet echt spannend, maar dat komt door het plaatje. Daar zou ik iets van random headers van maken (als dat al niet je idee was).

Je logo vind ik ook niet zo spannend. Misschien komt het omdat de kleur hetzelfde is als het menu. Kan je niet het logo transparant maken en die over de header zetten?

De indeling ziet er lekker uit. Veel info op klein stuk. De gradient in de headers is zoals Herjan zegt niet echt mooi.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.