GEZOCHT: Verjaardag systeem met weekoverzicht.

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Harry-Jan Kooistra

Harry-Jan Kooistra

23/02/2011 07:38:23
Anchor link
Hoi,

Ik ben al een half jaar opzoek naar een goed verjaardag systeem waar de verjaardagen worden getoond van de huidige dag + de verjaardagen van komende week.
Ik heb al meerdere scripts geprobeerd maar ik heb niet één kunnen vinden die goed werkt.

Ik hoop dat jullie er 1 hebben/weten.

Alvast bedankt!

Harry J
Gewijzigd op 28/02/2011 09:57:21 door Bas IJzelendoorn
 
PHP hulp

PHP hulp

21/05/2024 08:18:37
 
Jasper -

Jasper -

23/02/2011 08:27:00
Anchor link
Dit is vrij simpel zelf te schrijven.
Ooit gedacht om het zelf te maken?
 
Chris -

Chris -

23/02/2011 09:57:13
Anchor link
Harry, het is een idee om dit systeem te laten maken zodat deze volledig naar jouw wensen zal worden gemaakt. Je kunt hier een vacature plaatsen!
 
Kris Peeters

Kris Peeters

23/02/2011 10:38:59
Anchor link
Waar vertrek je van?
Heb je al ergens leden die geregistreerd zijn? Is daar een veld geboortedatum dat moet verbonden zijn aan dat systeem?

Of is het iets totaal losstaand?
 
Kees Kamhoot

Kees Kamhoot

23/02/2011 12:02:48
Anchor link
Hallo Harry-J

Zoek eens met google op "joomla akela" , kom je op de site van eversdijk.com uit en dan links in de menukolom staat verjaardag genoemd. Hierin bladerend tref je com_akela aan. Die kan verjaardag's mailtjes zenden. Zoek je zo iets ?
Ken het verder nog niet maar vond dit ooit, leek me handig.

Misschien met wat aanpassingen ?

Grtz
Kees
Gewijzigd op 23/02/2011 12:03:39 door Kees Kamhoot
 
Chris -

Chris -

23/02/2011 12:07:17
Anchor link
Ik raad Joomla ten strengste af, vanwege de vele beveiligingslekken.. My 2 cents..
 
Harry-Jan Kooistra

Harry-Jan Kooistra

28/02/2011 05:53:59
Anchor link
@Jasper: nee nog niet overwogen, lijkt me niet zo makkelijk 123.

@Kris: Het is voor voetbalvereniging met zo'n 500 leden.

@Kees: Dan heb ik joomla 1.5 nodig. Helaas heb ik veel moeite met de migratie van 1.0 naar 1.5

PS: Sorry voor late reactie druk druk druk ;)

Het gaat dus om een simpel systeem waar ik een naam + geboorte datum invoer in een admin en voorop simpelweg diegene die in deze week jarig zijn.
 
Michiel Duck

Michiel Duck

28/02/2011 06:11:18
Anchor link
Hey Harry, gebruik je wel joomla! 1.0? Dan kan je waarschijnlijk ook wel even naar jEvents kijken. Dat is een event component met kalender erbij, gratis. Je zou de verjaardagen gewoon als event in kunnen voeren...
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

28/02/2011 09:59:24
Anchor link
Topic gesloten. Scripts requests zijn niet toegestaan op PHPhulp. Graag een nieuwe topic openen in de sectie 'vacatures'. Zorg ervoor dat de vacature aan de criteria voldoet.[/modedit]
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.