Google - sitemap in zoekresultaten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Jan Berend van Dijk

Jan Berend van Dijk

16/08/2009 18:39:00
Quote Anchor link
Ik wist niet helemaal hoe ik het onderwerp moest noemen.
Maar ik wil graag dat enkele menuitems bij de zoekresultaten staan.

Zoals bij bijvoorbeeld electrokoopjes:
Witgoed, Geluid, Aflevertijden, Contact, Zoeken, Beste keus / Beste koop
Over Elektrokoopjes, Levering

http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=&=&q=electrokoopjes&btnG=Google+zoeken&meta=lr%3D&aq=f&oq=

Ik hoop dat je er iets van begrijpt wat ik probeer te vragen :)
 
PHP hulp

PHP hulp

10/05/2024 01:27:52
 
Rens nvt

Rens nvt

16/08/2009 18:42:00
Quote Anchor link
Zie de FAQ van de Google Webmastertools, hier staat een artikeltje daarover... Veel invloed heb je hier niet op, al kun je wel aangeven welke pagina's voor jou voorkeur hebben om daar te staan (via een Google sitemap).
Maar uiteindelijk bepaald Google of je hier wel of niet linkjes krijg.
 
GaMer B

GaMer B

16/08/2009 18:42:00
Quote Anchor link
Wordt door Google zelf gegenereerd op den duur dacht ik.
 
- Ricardo -

- Ricardo -

16/08/2009 20:54:00
Quote Anchor link
Ja gaat automatisch als je pagerank bepaalde waarde en hoogste van die zoekresultaten is

Waarde PR 4 d8 ik en dan moet je bovenste zijn
 
Lode

Lode

17/08/2009 04:30:00
Quote Anchor link
sitemaps helpen wel, maar google gaat dezen op zijn eigen gemakje inlezen enzo..
De bot gaat steeds dieper, maar dit is zeker niet iets wat je in een week kan berijken....

Feitenlijk kan je het aansturen, maar heb je er geen controle over uiteindelijk.
Er zijn wel een hoop factoren die meewerken uiteindelijk....
 
Rens nvt

Rens nvt

17/08/2009 08:05:00
Quote Anchor link
Zoals dus al gezegd, zorgen voor een site met een goeie pagerank, en zoveel mogelijk doen om google te voeden... Meer controle heb je hier niet over...

Zorg dus voor een goede opgebouwde site, zorg voor goeie content, en lees je rot in de faq's van google webmastertools en op google zelf... Veel te vinden over SEO.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.