gratis hosting

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

OutSystems Developer

Dit ga je doen Het van scratch af aan ontwikkelen van applicaties met OutSystems; Het aanhaken bij diverse projecten binnen de organisatie; Schakelen met de business; Meedenken over de mogelijkheden van het platform binnen de organisatie. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van de warehouses. Op dit moment wordt er nog gebruik

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Software Developer C# / ASP .Net

Functie omschrijving Ben jij een software ontwikkelaar die bekend is met termen ASP .NET, C# en SQL? Lees dan snel verder! Voor een bedrijf binnen de agrarische sector zijn wij namelijk op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste en proactieve Software Developer die open staat voor een afwisselende functie met veel uitdaging. Binnen deze organisatie ben jij als Software Developer samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Hierbij draag jij bij aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor: Schatten

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Voor Troostwijk Groep zoeken wij een: Mendix Developer Wij zoeken Je bent een getalenteerde en ervaren Mendix Developer en het is tijd om je horizon te verbreden. Je wilt minder coderen en meer modelleren, minder bezig zijn met allerlei technische details en randvoorwaarden en meer met functionaliteit. Daarnaast ben je trots op de innovatieve en gebruiksvriendelijke applicaties die je in de loop van de jaren hebt gebouwd. Werk je graag in een enthousiast team, wil je veel vrijheid en kun je tegelijkertijd goed met deadlines omgaan, dan ben jij absoluut degene die wij zoeken! Wat je nodig hebt is ruime

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

Oracle Apex developer

Bedrijfsomschrijving My client is a technology company based in Den Bosch, the Netherlands. They specialize in providing innovative software solutions to clients, and they are currently looking for an experienced Oracle Apex developer to join the IT team. Functieomschrijving As an Oracle Apex developer, you will be responsible for designing, developing, and maintaining web-based applications using Oracle Apex. You will work closely with project managers, business analysts, and other developers to ensure that clients' needs are met and that the software solutions are of the highest quality. Responsibilities: Design, develop, and maintain Oracle Apex applications. Work with project managers and

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

Applicatiebeheerder/ Ontwikkelaar

Dit ga je doen - Verantwoordelijkheid dragen voor het complexe applicatielandschap; - Schakelen met eindgebruikers en leveranciers; - Verdeling in werkzaamheden tussen dagelijks beheer ontwikkelen; - Het analyseren van de behoeften van gebruikers en het vertalen hiervan naar functionele specificaties voor de applicaties; - Actief bijdragen aan het leveren van passende oplossingen voor het applicatielandschap. Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de regio van Amsterdam is een van de meest toonaangevende mediaorganisaties in Nederland. Door de organisatiecultuur krijg jij veel ruimte om initiatief te nemen en zelfstandig aan het werk te gaan. Samen met het IT team zorg

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij als developer werken bij een interne organisatie en de eigen software verder helpen ontwikkelen? Lees dan snel verder! In deze functie ga je werken als PHP Developer en de interne software en applicaties verder ontwikkelen. In het kort houdt dit in: Je gaat de interne applicaties en software verder optimaliseren. Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen. Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen. Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief in het

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Front end ontwikkelaar

Functie Het huidige team bestaat uit momenteel uit 5 back end developers verdeeld van senior tot junior. Omdat de gehele front end van applicaties anders gaan insteken zijn ze op zoek naar een ervaren Front end developer die hen kan helpen de juiste keuzes te maken. Je krijgt veel vrijheid om te bepalen hoe je dit wilt ontwikkelen en vrijheid in welke techniek je hiervoor wilt gebruiken. Je zult je dus bezighouden met architectuur, documentatie en natuurlijk ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten binnen de verschillende applicaties. natuurlijk heb jij ook mogelijkheden om te sparren binnen het team, maar ze gaan uit

Bekijk vacature »
Jeroen VD

Jeroen VD

20/05/2012 14:34:18
Quote Anchor link
Omdat ik een krent ben, wil ik eens informeren naar gratis hosting. zijn er hostingbedrijven die:
- gratis zijn
- betrouwbaar
- php, mysql en de hele mikmak ondersteunen
- niet hele hoge bandbreedte, maar aanvaardbaar?

heeft iemand hier ervaring mee? alvast bedankt.
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 03:21:25
 
- SanThe -

- SanThe -

20/05/2012 14:36:08
Quote Anchor link
Zie eerst eens de vele topics hierover.
Gewijzigd op 20/05/2012 16:40:43 door - SanThe -
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/05/2012 14:38:29
Quote Anchor link
Woelmuis, heeft geloof ik wel goedebuptime, alleen wordt er weinig ondersteund. Ze draaiennog PHP 5.1, dacht ik, en het wordt niet actief beheerdgeloof ik. Ze blokkeren een hoop extenties zoals .mp3 en .zip en zelfs .htaccess. Maar als je echt wat simpels wilt hebben, dan is dit de oplossing.

En ja, ik heb recent nog geprobeerde de beheerder te ovetuigen om .htaccess toe te laten, maar ze wouden die confrontatie niet aangaan. Via een truukje (lang leve PHP) heb ik een .htaccess kunnen aanmaken, maar deze kreeg ik met geen mogelijke manier werkend....

Nadeel dus :-P

--------------------------
Webhost000 heb je ook nog, maar deze lijkt soms pagina's in quarantaine te zetten om ze te scannen op malware. Best vaag....
 
Jeroen VD

Jeroen VD

20/05/2012 14:39:54
Quote Anchor link
ja die zijn nogal oud... en een beetje google zoekterm levert honderden resultaten op, met de melding dat hun toch wel de beste gratis webhoster zijn, vergeleken met die vage andere hosts....
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

20/05/2012 14:40:47
Quote Anchor link
freehostingnoads.net
 
Peter ndshomebrew

Peter ndshomebrew

20/05/2012 14:41:04
Quote Anchor link
ik zelf was altijd wel fan van deze:
http://gofreeserve.com/
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/05/2012 14:42:08
Quote Anchor link
Tja, je mag misschien jezelf wel een krent noemen, maar wat is 15 euro nou voor een low budget hosting die kwalitatief nog beter zijn dan een gratis hosting waarbij je reklame hebt, of 22/7 uptime?

15 euro per jaar is toch voor iedereen die werkt wel te behappen?
 
 - Diov  -

- Diov -

20/05/2012 14:42:54
Quote Anchor link
000webhost gebruik ik zelf persoonlijk.

Ze draaien php 5.2
en mysql 5.1

De apache versie is 2.2.19 (Unix).

Op 000webhost kan je ook wel geen extiens hebben zoals mp3 en video extensies maar dat is geen probleem. Die plaats je dan op een upload site.

.zip accepteren ze wel.
Ze scannen soms de webpaginas als ze een klacht krijgen over je site.
Heb ik nog maar 1x meegemaakt. Duurde 24-48 uur stond er.

Ik gebruik het nu al anderhalve jaar.
 
Peter ndshomebrew

Peter ndshomebrew

20/05/2012 14:43:51
Quote Anchor link
als je toch betaald wil kan ik antagonist aanbevelen. Zit daar nu al een hele poos bij ;)
(28 euro per jaar incl. btw)
 
Jeroen VD

Jeroen VD

20/05/2012 14:44:55
Quote Anchor link
dat wil ik misschien ook wel gaan doen, maar ik heb nog nooit een site online gehad. beetje een hobbyist, en ik wil geen geld gaan verspillen aan een probeersel, dus eigenlijk meer een opstapje, zou je kunnen zeggen.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

20/05/2012 14:51:42
Quote Anchor link
Voor niets gaat de zon op.

Heb het ook een tijdje gratis geprobeerd. Maar je loopt dan vaak toch tegen beperkingen aan. Woelmuis klinkt leuk, maar daar kreeg ik het mailen (bv contactformulier) niet aan de praat: ze hebben het uitgeschakeld. Vermoedelijk omdat ze bang zijn om door spammers gebruikt te worden. Maar bijna elke site heeft wel een mailfunctie (contactformulier, registratie of al was het maar voor het mailen naar de webmaster van een foutmelding).

Dan liever een paar euro betalen en echt kunnen testen. Inclusief helpdesk, eigen mailadres, domeinnaam, etc. En Antagonist is inderdaad een prima mogelijkheid.
 
 - Diov  -

- Diov -

20/05/2012 14:54:22
Quote Anchor link
Peter ndshomebrew op 20/05/2012 14:43:51:
als je toch betaald wil kan ik antagonist aanbevelen. Zit daar nu al een hele poos bij ;)
(28 euro per jaar incl. btw)


Zit er daar ook een domein bij?
Ik denk van wel als ik het op de site lees :)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/05/2012 14:55:16
Quote Anchor link
En als een site toch een succes wordt, klop je dat geld er zo weer uit... ;-)
 
Peter ndshomebrew

Peter ndshomebrew

20/05/2012 14:59:51
Quote Anchor link
en als je na een jaar niet meer wil moet je gewoon de boel niet verlengen (geen stilzwijgende verlenging bij antagonist. Als je niet betaald wordt het gewoon afgelosten ;) )
 
Reshad F

Reshad F

20/05/2012 15:01:44
Quote Anchor link
no offense maar je moet toch soms ergens in investeren ;) en die 15 euro per jaar tegenwoordig reken is uit hoeveel dat per dag is...

15:365 = 0.04109589041 per dag.. dat is nog geen 5 cent per dag!
 
Wouter J

Wouter J

20/05/2012 15:04:51
Quote Anchor link
Een keer aan een wedstrijd meedoen helpt je vaak wel aan gratis hosting... ;-)

Ik zit nu door die wedstrijd bij Boeve Webdesign - Webhosting. Tot nu toe geen problemen, vooral met het nieuwe design erbij. Ook is het volgens mij niet heel erg duur, weet de precieze prijzen niet uit mijn hoofd.

Een gratis goede webhost bestaat helaas in deze tijden van de economisch hebzuchtige mens helaas niet. Je kan wel kijken naar wat het best is in verhouding prijs <> kwaliteit.

Een topic die je interessant gaat vinden: http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/webhosting/84407/
 

20/05/2012 15:08:00
Quote Anchor link
www.bugs3.com en http://www.serversfree.com super hosting :D
Gewijzigd op 20/05/2012 15:24:03 door
 
Erwin H

Erwin H

20/05/2012 15:11:27
Quote Anchor link
Jeroen vd op 20/05/2012 14:44:55:
dat wil ik misschien ook wel gaan doen, maar ik heb nog nooit een site online gehad. beetje een hobbyist, en ik wil geen geld gaan verspillen aan een probeersel, dus eigenlijk meer een opstapje, zou je kunnen zeggen.

Een probeersel is voor mij ook de reden geweest om iets bij 000webhost.com te openen. Je betaalt niets, dus je krijgt ook niets, hoewel ik tot op heden niet ontevreden ben. Nog nooit hulp nodig gehad of anderszins problemen gehad. Als het echt alleen je eigen testjes zijn dan is er geen vuiltje aan de lucht. Wil je wel een serieuze site hebben waar je ook 'echte' bezoekers naar toe wil trekken is een paar euri niet teveel gevraagd lijkt me.
 
Jeroen VD

Jeroen VD

20/05/2012 16:44:19
Quote Anchor link
bedankt voor alle reacties tot nu toe!

ik ben nu bezig met een eigen site (die nog lang niet af is), en die zou ik als een soort van beta graag gratis willen hosten. slaat het aan, dan wil ik het gaan verplaatsen naar een betaalde host. slaat het niet aan, is er geen geld verspilt. qua php/mysql wordt het niet echt hoogstand, een paar standaard dingen (geen mail, zoals het er nu uitziet. en anders stop ik zulke berichten wel in de database).

dat bedoel ik met geld verspillen. niet dat ik er het geld niet voor heb, maar ik ben heel erg zuinig ingesteld (wat misschien wel positief is in de huidige tijd)
 
Bart V B

Bart V B

20/05/2012 17:28:07
Quote Anchor link
Als je interesse hebt kan ik je wel helpen denk ik.
Stuur me even een pm wat exact de wensen zijn. ;)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.