Grr; irritante error bij registreren
Sean
02/01/2005 13:48:00PHPHulp.nl registratie:
ik krijg een activatie mail > klik op de link > account geactiveerd > ik log in > en dan zie ik ineens staan dat er onvoldoende gegevens in mijn acitvatie url zitten... terwijl ik wel in kan loggen en mijn account wel geactiveerd is.
Ik dacht deze site was op een hoog niveau heb ik me vergist of is dit een once in a lifetime bug?
ik krijg een activatie mail > klik op de link > account geactiveerd > ik log in > en dan zie ik ineens staan dat er onvoldoende gegevens in mijn acitvatie url zitten... terwijl ik wel in kan loggen en mijn account wel geactiveerd is.
Ik dacht deze site was op een hoog niveau heb ik me vergist of is dit een once in a lifetime bug?
Edit:
en als ik nog een keer mijn account wil activeren ipv dat ik dan te zien krijg je account is al geactiveerd, laat het ongv zo'n bericht zien: je account is geactiveerd je kan nu inloggen bla bla bla
en als ik nog een keer mijn account wil activeren ipv dat ik dan te zien krijg je account is al geactiveerd, laat het ongv zo'n bericht zien: je account is geactiveerd je kan nu inloggen bla bla bla
Gewijzigd op 02/01/2005 13:50:00 door Sean
PHP hulp
25/01/2025 20:30:38Matthijs
02/01/2005 13:54:00`
Gewijzigd op 02/01/2005 14:01:00 door Matthijs
Mitch X
02/01/2005 14:12:00Sean
02/01/2005 14:13:00... als jij de administrator bent en je onderschrift is phpgoeroe.. dan snap ik niet wat jij met zo'n reply doet... heb je geen zin om je site te gaan fixen? of het tenminste te laten doen...
Mitch X
02/01/2005 14:18:00Hehe, goede :P
Bas Kreleger, is de scripter ;)
Maar hij is nogal, ehm, langzaam :P
Maar zolang het verder geen problemen oplevert, is het toch niet erg?
Er zijn/waren zoveel berichten die niet kloppen/klopten :P
Bas Kreleger, is de scripter ;)
Maar hij is nogal, ehm, langzaam :P
Maar zolang het verder geen problemen oplevert, is het toch niet erg?
Er zijn/waren zoveel berichten die niet kloppen/klopten :P
Eris -
02/01/2005 14:19:00Hij zal het vast wel ergen onderaan het "To Do" lijstje zeten
En ja die is laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang
En ja die is laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang