header(location:

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van de warehouses. Op dit moment wordt er nog gebruik

Bekijk vacature »

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Junior PHP ontwikkelaar

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

Front-end developer Consultancy in teamverband wer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren Front-end of Fullstack developer die samen met de consultants aan de slag gaat om de business requirements te vertalen naar technische oplossingen. Los van het finetunen van extenties, help je bij het configureren van bijvoorbeeld een mobiel bankieren app. Hierin ben je van A tot Z betrokken en zie je bijvoorbeeld ook toe op de uitvoering van testen. Je expertise wordt optimaal benut en je krijgt verschillende kansen om deze uit te breiden door met verschillende innovatieve technologieën aan

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

Als Lead webdeveloper bij KUBUS ben je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de webapplicatie en services van BIMcollab. In je rol als lead developer zoek je als vanzelf op een creatieve manier naar het optimum tussen benodigde implementatie-tijd, de performance van de applicatie en een snelle go-to-market van features, aansluitend bij onze geautomatiseerde test- en release train. Hierbij bewaak je in samenwerking met de andere senior ontwikkelaars in je team de architectuur van de applicatie en adviseer je de product owner over noodzakelijke refactoring om de onderhoudbaarheid van het platform te verbeteren. Ons

Bekijk vacature »

SQL Database developer

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Ervaren Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als ervaren developer zul je hiernaast ook andere developers assisteren en waar nodig de leiding nemen in het project.

Bekijk vacature »

Creatieve Front-end developer gezocht!

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

PHP Web Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in de omgeving Roosendaal, zijn wij op zoek naar een PHP web developer met een aantal jaar werkervaring. Wil jij graag werken aan in-house software projecten voor diverse klanten? Voel jij je prettige in een klein team developers, waar jouw inbreng enorm gewaardeerd wordt? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van diverse applicaties. Dit kan de ene keer een online platform voor aanbiedingen zijn, en de andere keer een software pakket dat gebruikt wordt om interne processen te automatiseren. Het zijn stuk voor

Bekijk vacature »
Zackat

zackat

03/08/2006 23:57:00
Quote Anchor link
ik heb een formulier met method=post

<input type="radio" name="route" value="a13"
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php if (isset($_POST['route']) && $_POST['route'] == 'a13') {echo "checked";}?>
/>

nadat ik op de submit button geklikt heb, moet er een andere pagina getoond worden waarin een switch staat:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
switch ($_POST['route'])
{
case
"a13":

?>

Als ik de pagina met het formulier verstuur om naar een andere pagina te gaan krijg ik de melding:

The XML page cannot be displayed
Cannot view XML input using style sheet. Please correct the error and then click the Refresh button, or try again later.


--------------------------------------------------------------------------------

Invalid at the top level of the document.

Ik heb geen idee wat het kan zijn. Voordat ik het formulier verstuur kijk ik nog even of $_POST['route'] een waarde heeft, dat heeft tie.

In de top van mijn document met de switch staat dit:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php

echo'<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1"?>'?>


en dat staat op al mijn pagina's.

Ik snap de XML fout niet...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Zackat
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 04:32:36
 
Cake Masher

Cake Masher

04/08/2006 00:00:00
Quote Anchor link
waar is XML voor nodig in PHP?

Edit:

Is roete wel door een check heen gehaald??

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
if(isset($_POST['route'])
{

  switch ($_POST['route'])
  {
  case
"a13":
  }
}

 else
 {
   echo "Route is niet ingevult.";
}

?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Cake Masher
 
Zackat

zackat

04/08/2006 00:08:00
Quote Anchor link
ja route is door een check gehaald.

dat xml verhaal, geen idee meer waarom ik dat gedaan heb, maar dat had dacht ik met IE ofzoiets te maken...
 
Zackat

zackat

04/08/2006 00:12:00
Quote Anchor link
om naar een andere pagina te gaan nadat route ingevuld is doe ik"

header("location:route.php");

dit is toch correcte syntax?
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

04/08/2006 00:42:00
Quote Anchor link
Probeer het en je merkt het vanzelf
 
Zackat

zackat

04/08/2006 07:42:00
Quote Anchor link
heb ik geprobeerd, maar op een of ander manier wordt ik niet ge-redirect naar route.php maar blijf ik op dezelfde pagina staan, met de foutmelding zoals hier boven:

The XML page cannot be displayed
Cannot view XML input using style sheet. Please correct the error and then click the Refresh button, or try again later.


--------------------------------------------------------------------------------

Invalid at the top level of the document.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

04/08/2006 09:26:00
Quote Anchor link
Je echoot dit:

echo'
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1"?>
'

en daar mis ik een puntkomma achter het eind.
 
Zackat

zackat

04/08/2006 17:47:00
Quote Anchor link
Jan, je hebt gelijk, was niet afgesloten met puntkomma. Bedankt!

Ik word nu wel ge-redirect naar de andere pagina, maar krijg de melding: Notice: Undefined index: route

Ik controleer voordat er gesubmit wordt op $_POST['route'], deze is gevuld maar komt niet aan in de ge-redirecte pagina.

switch ($_POST['route']) in ge-redirecte pagina is leeg.

In ge-redirecte pagian ook nog een echo gedaan op $_REQUEST['route'], geeft dezelfde fout:
Notice: Undefined index: route

waarom is $route leeg? of waarom is dit niet bekend als variabele?
 
Niek s

niek s

04/08/2006 17:53:00
Quote Anchor link
omdat, als ik het goed begrijp, je $_POST['route'] moet gebruiken, en niet $route..

kan zijn dat ik je niet goed begrijp...
 
Zackat

zackat

04/08/2006 18:00:00
Quote Anchor link
$_POST['route'] heb ik in mijn switch staan, deze is leeg.

bedoel je dat ik $_POST['route'] in de $_REQUEST moet stoppen??

Zolang $_POST['route'] leeg blijft kom ik niet zo ver, ook als ik $_REQUEST gebruik. Hij komt leeg aan, dat is denk ik het probleem...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door zackat
 
Zackat

zackat

04/08/2006 18:04:00
Quote Anchor link
Dit is de controle vooraf: $_POST['route'] is hier gevuld en brengt me op http:route/con_route_office.php en dan istie leeg :-(

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
if ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST'){
    if(isset($_POST['route'])){
        header("location:http:route/con_route_office.php");
    }
}
else{
    echo 'niet gezet';

}

?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door zackat
 
Frank -

Frank -

04/08/2006 18:05:00
Quote Anchor link
Eerst met isset() controleren of een variabele, $_POST['route'] in dit geval, wel bestaat. Zo ja, dan ga je er iets mee doen. Zo nee, dan ben je snel klaar...
 
Zackat

zackat

04/08/2006 18:07:00
Quote Anchor link
Frank, je bedoelt waarschijnlijk datgene wat ik 1 minuut eerder gepost had?
 
Zackat

zackat

04/08/2006 19:33:00
Quote Anchor link
Ik heb m'n pagina's ingekort.

Deze pagina:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
error_reporting(E_ALL);

if ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST'){
    if(isset($_POST['route'])){
        header("location:http:route.php");
    }
}

?>


<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML>
<BODY>
<form action="" name="" method="post">
<h3>Routebeschrijving</h3>

<input type="radio" name="route" value="a20"
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php if (isset($_POST['route']) && $_POST['route'] == 'a20') {echo "checked";}?>
/>
Met de auto, vanaf richting Utrecht (A20)<br/>

<input type="submit" name="submit" value="toon route" />
</form>

</BODY>
</HTML>

zou onderstaande pagina moeten oproepen en de tekst: Hier is mijn route echoen

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
error_reporting(E_ALL);
?>


<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML>

<BODY>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
      switch($_POST['route'])
      {
      case
'a20':
        echo"Hier is mijn route";
      }

    ?>

</BODY>
</HTML>

maar krijg de melding: Undefined index: route

snap er echt helemaal niets van. Wat is hier mis mee?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door zackat
 
Gerben G

Gerben G

04/08/2006 20:18:00
Quote Anchor link
$_POST['route'] bestaat niet
 
Frank -

Frank -

04/08/2006 20:25:00
Quote Anchor link
Tip: Hou de logica en de output uit elkaar. Dat maakt je script een stuk overzichtelijker en beter onderhoudbaar. Voorbeeldje:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
<?php
error_reporting(E_ALL);

if(isset($_POST['route'])){
      switch($_POST['route'])
      {
      case
'a20':
        $output = "Hier is mijn route";
        break;
      default:

        $output = "Onbekende route";
        break;
      }
}

else {
        $output = 'Geen waarde opgegeven';
}

?>

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML>
<BODY>
<?php echo $output; ?>
</BODY>
</HTML>

Zowel de html-code als de php-code is zo een stuk overzichtelijker. Tevens kun je zo nooit problemen met sessies en/of cookies krijgen, die worden gebruikt en gezet in het gedeelte voor de output.
 
Zackat

zackat

04/08/2006 20:26:00
Quote Anchor link
waarom bestaat $_POST dan niet?

@Frank, bedankt. Het is een goeie tip.

Ik heb 2 pagina's waarbij output de route.php pagina is.

Het enige waar ik mee zit, is dat $_POST['route'] leeg is in de output pagina. De header () functie zorgt er toch voor dat $_POST['route'] beschikbaar is in het volgende script??
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door zackat
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.