[Help] Website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Onderdelen van jouw functie: Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Senior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als Senior .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag met complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek (denk aan ECT) en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan

Bekijk vacature »

C# .NET Ontwikkelaar ASP.NET

Samengevat: Deze werkgever is een inkooporganisatie. Ben jij een ervaren .Net ontwikkelaar? Heb je ervaring met .Net en C#? Vaste baan: C# .NET Developer .Net MBO HBO €3.100 - €4.300 Onze missie is: “Een essentiële bijdrage leveren aan het verlagen van de integrale kostprijs van de aangesloten groothandels, middels het bundelen van inkoopvolume en het creëren van synergie met en tussen de groothandels en leveranciers, met scherpe inkoopprijzen, goede handelscondities en gerichte dienstverlening als resultaat” Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! De branche van dit

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij als developer werken bij een interne organisatie en de eigen software verder helpen ontwikkelen? Lees dan snel verder! In deze functie ga je werken als PHP Developer en de interne software en applicaties verder ontwikkelen. In het kort houdt dit in: Je gaat de interne applicaties en software verder optimaliseren. Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen. Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen. Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief in het

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in ons development team met twee andere .NET developers. Als team werken jullie in scrum en is er iedere ochtend om 11.00 een standup. Jij krijgt als junior .NET ontwikkelaar een inwerk traject dat echt specifiek wordt ingericht op basis van wat jij nodig hebt. Een van de grootste pluspunten bij ons is dat wij binnen ons bedrijf veel (technische) vrijheid geven en juist eigen initiatieven erg stimuleren. Jouw werkzaamheden gaan er bij ons als volgt uit zien: – Het ontwikkelen van nieuwe software samen met interne en eventueel externe ontwikkelaars; – Het

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

Senior front-end developer (React)

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren front-end developer. Als senior werk je nauw samen met 5 collega developers. Een klein scrum team dus, met korte lijnen waardoor jouw ideeën snel tot uitvoering gebracht kunnen worden. De huidige applicaties worden veelal ontwikkeld met o.a. React, Redux, TypeScript. Ze zijn echt op zoek naar een kartrekker in het team. Naast het meedenken over, opzetten en uitvoeren van bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Hierin nemen ze graag de tijd om mensen de ruimte te

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Jens van loocke

jens van loocke

31/07/2010 18:05:42
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb een vraag over mijn website.
Dit is mijn eerste website dat ik aan het maken ben maar
heb wat tips nodig wat ik nog zou kunnen veranderen
en of het niet zeer slecht is heh.

endan nog een vraag is : als je naar auto.html gaat dan zie je een
option box met een search button is dat dan met php dat ik dat moet doen?
als ik naar golf bijvoorbeeld zoek mogen enkel de golf wagens tevoorschijn komen

hopelijk krijg ik wat hulp

http://chrisjte.oni.cc
bedankt.
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 01:00:06
 
- SanThe -

- SanThe -

31/07/2010 18:12:36
Quote Anchor link
Ik vind het véél te donker.
 

31/07/2010 18:17:53
Quote Anchor link
Visitekaartje als logo is kut.
Site is donker.
Naam van auto's is geen goede kleur, slecht contrast.
Footer is veel te hoog.
Overzicht van auto's is niet echt geweldig.
En ja, dat zoeken is handig om het met php te doen.
 
Michael -

Michael -

31/07/2010 18:19:21
Quote Anchor link
Ik vind 't ook te donker.
Als je die auto's in een database hebt staan, kun je die selectbox inderdaad met php doen.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
if(isset($_POST['automerk']))
{

mysql_query('SELECT automerk,kleur,prijs FROM autos WHERE automerk = "'.mysql_real_escape_string($_POST['automerk']).'"');
//error afhandeling
//kijken of er iets is gevonden
//tonen

}
else
{
//alles laten zien
}
?>
Gewijzigd op 31/07/2010 18:19:44 door Michael -
 
Niek s

niek s

31/07/2010 18:54:32
Quote Anchor link
Ik vind het niet "te" donker, maar een verkeerde kleur combinatie.
Allereerst is rood op zwart eigenlijk "not done". Erg slecht te lezen, en niet alleen voor slechtziende of kleurenblinde mensen.
Wellicht een wat lichtere letterkleur gebruiken.

En verder: Het logo. Haal het weg.. Asjeblieft :( Die is wel echt lelijk...

Oh, en Auto's schrijf je niet met een dubbele quote :P
 
Milo S

Milo S

31/07/2010 19:34:10
Quote Anchor link
- Logo:
Maak daar gewoon tekst van of zet een echt net logo neer niet het visite kaartje.
- Lettertyp:
Zorg voor duidelijk leesbare letters en kleur.
- Footer
Maak hem zo dat hij standaard aan de onderkant staat dit is wat lastiger als je denkt maar het lukt denk wel.

Menu kan van mijn part uit de footer zoveel content heb je niet, maak anders een knop naar boven maar 2 keer het menu vind ik zonde en lelijk. Verder kan je naar mijn idee de website beter helemaal php maken, alleen html is lastig, met php kan je include gebruiken etc.
 
Jens van loocke

jens van loocke

31/07/2010 19:40:24
Quote Anchor link
Ik heb het naar auto's vervangen nu :p
en heb de site nu wat lichter gemaakt
en de logo is verwijdert..

heb je nog tips over de design of wat nog beter kan en ben al een tijdje aan het denken voor
de table met de autos in php te doen via mysql database dan zodat je Select * from tblAuto
maar het probleem is in html kan je ze allemaal netjes in table per 5 naast elkaar zetten en dan eronder ook 5 autos"s enzoverder maar kweetnie hoe je dit zou kunnen doen via php .. als je dan select * from tblAuto doet denk ik dat alle informatie gewoon onder elkaar komt.
 

31/07/2010 19:42:32
Quote Anchor link
Hoe je de data opvraagt heeft niks te maken met hoe je het laat zien.
 
Milo S

Milo S

31/07/2010 19:57:47
Quote Anchor link
Ik heb even snel wat dingen aangepast naar hoe ik het zou doen, kijk maar wat je er mee doet ;)
http://www.party-vision.nl/vanLoocke.png
 

31/07/2010 20:03:15
Quote Anchor link
Bij jouw ziet het er net uit alsof dat menu niet gebruikt mag worden.
 
- SanThe -

- SanThe -

31/07/2010 20:06:35
Quote Anchor link
Foute DNS.
 

31/07/2010 20:08:22
Quote Anchor link
SanThe Nvt op 31/07/2010 20:06:35:
Foute DNS.


Gratis kut host.
 
Jens van loocke

jens van loocke

31/07/2010 20:10:36
Quote Anchor link
is nog maar mijn eerste website en het is maar proberen
dus tips zijn welkom :)

van Milo S ziet het er goed uit dan ? :)

bedankt.

en waarom is het alsof de menu niet gebruikt mag worden ? :p
ze staan toch heel bovenaan
 

31/07/2010 20:12:50
Quote Anchor link
Jens van loocke op 31/07/2010 20:10:36:
is nog maar mijn eerste website en het is maar proberen
dus tips zijn welkom :)

van Milo S ziet het er goed uit dan ? :)

bedankt.

en waarom is het alsof de menu niet gebruikt mag worden ? :p
ze staan toch heel bovenaan


Omdat die ook al zo ontzettend donker is.
 
Jens van loocke

jens van loocke

31/07/2010 20:24:03
Quote Anchor link
zal ik aanpassen
en wat zou nog aangepast moeten worden als je het nu ziet?

Toevoeging op 31/07/2010 21:13:20:

Ik heb nu de kleuren aangepast
en de buttons bovenaan zijn nu duidelijker hoop ik

zijn er nog tips en voor de autolijst , dit vind ik zelf niet zo goed
maar weet niet goed hoe ik het zou doen

bedankt
 
Victor Php

Victor Php

31/07/2010 21:31:23
Quote Anchor link
Ten eerste zou ik op de homepage van het woord 'auto' een link maken.
Ik weet ook niet waarom, maar ik klik er automatisch op ;-)

Op de autolijst pagina zit de tekst tegen de rand aan. Is ook niet zo mooi.

En Karl zegt:
En ja, dat zoeken is handig om het met php te doen.
 
Jens van loocke

jens van loocke

01/08/2010 00:44:57
Quote Anchor link
ja de auto.html is nog niet goed
maar heb geen idee hoe ik het zou doen :)

thanks
enja auto heeft nu een link :p
en bij het zoeken van de auto bij auto.html
ik weet niet juist hoe het te combineren met php en mysql om het in een table te krijgen zoals nu het geval is in html.
als je gegevens gaat opvragen van mijn database dan zullen alle gegevens onder elkaar komen zonder design dacht ik : select * from tblauto where automerk="golf"

endan zullen alle gegevens onder elkaar komen maar weet niet hoe dit in een tabel automatisch te doen
en bij auto.html weet niet juist hoe ik de design zou aanpakken.

alvast bedankt
 
Michael -

Michael -

01/08/2010 04:40:58
Quote Anchor link
Jens van loocke op 01/08/2010 00:44:57:
ik weet niet juist hoe het te combineren met php en mysql om het in een table te krijgen zoals nu het geval is in html.
als je gegevens gaat opvragen van mijn database dan zullen alle gegevens onder elkaar komen zonder design dacht ik : select * from tblauto where automerk="golf"

endan zullen alle gegevens onder elkaar komen maar weet niet hoe dit in een tabel automatisch te doen

Gebruik in ieder geval geen * maar typ gewoon alle velden die je echt nodig hebt. Ook al heb je ze allemaal nodig dan kun je ze beter alsnog allemaal typen want dat is sneller en makkelijker ivm foutmeldingen dan *.

Ik had je al een voorbeeldje gegeven, maar misschien kan je hier meer mee dan:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<?php
$sql
= "SELECT automerk,kleur,prijs FROM tblauto";
$sql .= " WHERE automerk = '".mysql_real_escape_string($_POST['automerk'])."'";
$res = mysql_query($sql);
if($res)
{

    if(mysql_num_rows($res) >= 1)
    {

        echo '<table>
        <tr>
        <td>Automerk</td>
        <td>Kleur</td>
        <td>Prijs</td>
        </tr>'
;
        while($rij = mysql_fetch_assoc($res))
        {

            echo '<tr>
            <td>'
.$rij['automerk'].'</td>
            <td>'
.$rij['kleur'].'</td>
            <td>'
.$rij['prijs'].'</td>
            </tr>'
;
        }

        echo '</table>';
    }

    else
        echo 'Niks gevonden';
}

else
    echo 'Foutmelding';
?>
Gewijzigd op 01/08/2010 04:42:03 door Michael -
 
Victor Php

Victor Php

01/08/2010 10:38:49
Quote Anchor link
En gebruik .htaccess
Ziet er mooier uit dan .html

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
RewriteEngine On
RewriteRule ^auto$ auto.html


En dan toepassen op alle pagina's :)
 
Jens van loocke

jens van loocke

01/08/2010 10:56:40
Quote Anchor link
sorry heb geen ervaring met .htaccess hoe moet je dit dan doen?

een file met de naam .htaccess maken en daarin die code en gwn in je map steken van de website?

thanks
 
Lars Groot

Lars Groot

01/08/2010 12:19:28
Quote Anchor link
Karl, ik ben jou echt stront zat.

Je zeikt alleen maar over andere websites, terwijl jij volgens mij ook geen kwaliteit neer zet.

Ik vind de site nog een beetje te leeg...
Verder is de stijl wel redelijk mooi ;)

Succes,

Lars
Gewijzigd op 01/08/2010 12:19:44 door Lars Groot
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.