herstelpunt maken en WAMP installen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Dizzy

Dizzy

18/04/2007 18:20:00
Quote Anchor link
hey,

Als dit topic niet op de juiste plaats staat verzet je het maar :| weet niet goed wat ik moest kiezen (webservers of koffie hoek) dus koos ik maar koffiehoek.

Ok genoeg gezeik hier komt ie:

Ik wil graag een eigen proefservertje draaien (voor men eigen).
Ik heb gisteren pas mijn pc geformateerd dus nu is alles terug clean, omdat ik verschillende dingen niet van mijn pc afkreeg.
Nu wil ik WAMP gebruiken , maar vorige keer kreeg ik het niet van mijn pc (kreeg foutmelding) .
Zonet heb ik een herstelpunt gemaakt op mijn pc ... maar nu is mijn vraag:
Als het weer niet lukt op men pc om het goed te laten draaien ... kan ik met het herstelpunt die installatie ongedaan maken (dat het dan niet meer op mijn pc staat)

greetz,
dizzy
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 04:05:49
 
Danny K

Danny K

18/04/2007 18:24:00
Quote Anchor link
Nou een herstelpunt is, in tegenstelling tot wat vele mensen denken, niet veel meer dan een paar belangrijke bestanden welke terug geplaatst worden.
Ik geloof dat het register wel terug gezet wordt maar ik vraag mij af of services verwijderd worden.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.