Het is weer eens zo

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

- Roland -

- Roland -

24/04/2015 11:59:37
Quote Anchor link
de helft vd ochtend kijk ik al tegen witte schermen...... No connection

dat is niet de eerste keer in de afgelopen maanden.

Mijn klanten hebben daar natuurlijk ook last van (hun websites)
Wel de eerste keer is dat gister nu 1 klant van mij is vertrokken , die had ook genoeg van die langzame website, witte schermen mailboxen die connection errors geven etc.

Dank versio !

Ben ik de enige, is het toevallig de server waar ik op zit ?


Het probleem speelt (komt waarschijnlijk door) de database servers, website met plain html hebben weinig last, maar alles wat uit database moet komen is r*** traag, of af en toe dus gewoon NULL,NULL
 
PHP hulp

PHP hulp

03/05/2024 23:34:20
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/04/2015 12:18:21
Quote Anchor link
Versio staat bekend dat ze hun servers behoorlijk vol proppen met traagheid en uitvallende servers tot gevolg. Op internet kan je een hoop klachten vinden.

Als je reseller bent raad ik je persoonlijk aan om een andere hosting te zoeken. Het enige wat ik bij Versio afneem zijn enkele domeinnamen.
Gewijzigd op 24/04/2015 12:18:56 door - Ariën -
 
- Roland -

- Roland -

24/04/2015 12:43:00
Quote Anchor link
Ja, heb echter behoorlijke klantenkring voor hosting en heb daarbij de prijzen ook min of meer gebaseerd op de tarieven van versio.

Heb/ken jij een hoster die betaalbare reseller accounts heeft maar beter dan versio zijn ?


ps. Ook mijn (reseller) Directadmin is totaal van slag & de mail server doet het niet meer ik krijg alles terug

SMTP error from remote mail server after MAIL FROM:<[email protected]> SIZE=4569:
host xxx.253.1.250 [xxx.253.1.250]: 550 message submission is for authorised users only!
 
CNEPHP -

CNEPHP -

24/04/2015 12:46:07
Quote Anchor link
Ik heb ook twee sites staan bij Versio.nl, ik heb echter nergens last van. In het verleden wel veel problemen gehad dat mijn sites dagen waren geschorst gezien het feit dat het dataverkeer was overschreden. In plaats van een waarschuwing trekken ze de website gewoon offline. Dat vindt ik ook een hele goede service van Versio.nl *kuch*

Corné
 
- Roland -

- Roland -

24/04/2015 12:56:31
Quote Anchor link
@ corne die site's gebruiken die dataBase's ?
 
CNEPHP -

CNEPHP -

24/04/2015 12:59:25
Quote Anchor link
@Roland,

In die tijd nog niet. Inmiddels heb ik voor één vd 2 websites een CMS gemaakt. Maar bezoekers hadden de mogelijkheid om een PDF te downloaden.
 
- Roland -

- Roland -

24/04/2015 13:22:18
Quote Anchor link
ok,
het lijkt vooral bij, website intensief dB gebruik te zijn (bv een CMS of bv WP dashboard wil je af en toe niet meemaken)


Heeft iemand ervaring met Xelahosting ?
(voldoende snelle dataBase ?)
 
Frank Conijn

Frank Conijn

24/04/2015 13:58:55
Quote Anchor link
Ik heb goede ervaringen, alhoewel niet specifiek met uitgebreide databases, met Neostrada. Ik had/heb ook nog een paar domeinen lopen bij VDX, maar sinds al langere tijd vind ik de service en vooral know-how wezenlijk achteruit gegaan.
Gewijzigd op 24/04/2015 14:02:22 door Frank Conijn
 
Tortuga web

tortuga web

24/04/2015 15:25:47
Quote Anchor link
Ik heb diverse sites bij Neostrada en ben zeer tevreden. Ook de klantenservice werkt prima. Vorig jaar had ik een nieuwe site met wat specifieke php5.5 functies, maar de site draaide nog op php5.4. Ze hadden me in no-time op 5.5 overgezet.
Voor een andere klant heb ik een site bij Versio. Ik ben daar zeer ontevreden over. Gelukkig heeft deze site geen zwaar database-verkeer, maar schrijf je php-script vooral niet in een versie nieuwer dan 5.4.
De servers draaien standaard met 5.3, maar je kunt via een .htaccess naar 5.4 upgraden.
Ik ga mijn klant adviseren om naar Neostrada over te stappen.
 
Peter  Flos

Peter Flos

24/04/2015 17:16:03
Quote Anchor link
Ik zit zelf bij Neostrada en Hostnet (Enkele websites bij Neostrada, veel websites bij Hostnet).

Over Neostrada ben ik opzich tevreden, heb toch een minpunt. Ze hebben de neiging om je hostingpakket te verwijderen zodra je in hun ogen "teveel" gebruikt. Dit gaat niet met een emailtje van "zus en zo" of vooraf met "je gebruikt veel, hoe komt dat", maar direct weg en ontdek het zelf maar. Na een email vrij snel weer online, maar qua service en up-time mist daar toch wat.

Over Hostnet ben ik tevredener, 1x was mijn error log vol gelopen (for loop foutje, kan nogal fataal zijn) en ik werd direct door een Engineer gebeld met wat er aan de hand was. Op mijn verzoek direct een die() in het script geplaatst omdat ik zelf pas enkele uren later achter een computer zat. De middag zelf nog opgelost, de dag erna werd ik netjes opgebeld of het gelukt was. Tevens wordt je (indien reseller of managed dienst) gekoppeld aan een Account Manager. Die kan je altijd bereiken, voor advies of vragen, maar ook voor nieuwe bestellingen op hoger niveau (de standaard medewerkers kennen vaak de basic). Ik heb zelf een Managed VPS en betaal er 80 euro/maand voor, kost wat geld, maar heb een SLA (Service Level Agreement), waardoor ik vrijwel niet hoef te denken aan het feit dat de site offline is of verwijderd wordt en dat is in mijn ogen meer waard dan klanten verliezen.

Persoonlijk zou ik, als je het budget hebt voor Hostnet gaan. Als je echt goedkoop wilt ga dan voor Neostrada, maar 's nachts slaap ik lekkerder bij Hostnet ;)
 
- Roland -

- Roland -

24/04/2015 21:37:14
Quote Anchor link
sinds vanmiddag 14uur komen geen mails meer binnen (dus ook geen phphulp noti's)

Meestal stopt het mailprogramma al vanwege NO CONNECCTION

Heb maar vast de eerste epp/verhuiscode 'veiliggesteld'

De problemen spelen al 5 dagen

In de nacht van dinsdag 21 april op woensdag 22 april zullen wij hosting servers 001 t/m 010 upgraden naar PHP 5.5. Hosting servers 011 t/m 020 volgen in de nacht van donderdag 23 april op vrijdag 24 april.

Toevoeging op 24/04/2015 21:43:03:

Reactie, versio
(over langzame dB server )


"Server 20 heeft al een aantal maanden externe SQL waar alles op draait. Dit wordt niet meer door de localhost gedaan."

??
Moet ik nu blij zijn ??
 
Tortuga web

tortuga web

24/04/2015 21:45:55
Quote Anchor link
Dat bedoel ik dus.
Mijn klant zit op nummer 117.....een update naar 5.4 in 2017, als die versie alweer allang verlept is?
Neostrada biedt inmiddels al de update van 5.6.
Uiteraard, van een goedkope provider moet je niet verwachten dat het super is, maar de prijs-kwaliteit verhouding is wel heel goed.
Wil je iets echt professioneels, zodat je ook zeer intensief verkeer kunt verwerken, ja, dan zijn er betere providers, maar Versio is zwaar onder de maat.
 
- Roland -

- Roland -

24/04/2015 22:01:31
Quote Anchor link
@tortuga Heb je reseller account daar ? krijg je dan extra korting op domeienen

Domeinen zijn wel duidelijk duurder daar (.eu zelfs 3x !)
 
Eddy E

Eddy E

25/04/2015 08:30:20
Quote Anchor link
Ik heb ook enkele website bij Versio.
Meestal geen problemen, maar met een phpBB-forum met zo'n 500.000 berichten en enkele honderden (actieve) gebruikers trekt de database het ook niet.

En ja: dat is echt een database-probleem!
 
Tortuga web

tortuga web

25/04/2015 10:07:02
Quote Anchor link
@Roland: Nee, ik heb geen reselleraccount, dus dat van die korting, dat weet ik niet.
Een eu-domein is wel veel duurder dan bij versio, maar daarentegen een .com weer goedkoper.
En versio is in mijn mening: Goedkoop = Duurkoop
 
Koen Hollander

Koen Hollander

25/04/2015 11:54:38
Quote Anchor link
Ik ben klant bij Versio met eenn reseller pakket (je krijgt pas korting als je 50 domeinnamen afneemt)

Ik heb ook vaak last met Versio... Ik heb nu mijn eigen directadmin server waar ik van alles op verhuur, veel beter. (even als hint, mijn server heeft nog ruimte)
 
Johan de wit

johan de wit

25/04/2015 13:20:48
Quote Anchor link
Is je CMS wel up to date? Sowieso is Magento, drupal en wordpress traag/zwaar! Nadat je website weer online is wil ik even naar kijken of zelfs onze mede-leden.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

25/04/2015 18:28:33
Quote Anchor link
Nergens last van bij versio. Alleen goedkoop is duurkoop, als je een goedkope hosting doet heb je mindere kwaliteit. Bij versio heb je ook 100% uptime pakketten, betaal je wat meer voor maar kwaliteit is dan ook stukken beter. Heb alleen maar positieve ervaringen met versio en heb er een reseller pakket en normale hosting pakketten.
 
- Roland -

- Roland -

25/04/2015 22:33:46
Quote Anchor link
Ik wou eigenlijk een afbeelding plaatsen, maar ..... kan je wel een foto uploaden ?? hoe?
 
Johan de wit

johan de wit

25/04/2015 23:22:09
Quote Anchor link
Hier helaas niet maar via google kan je genoeg upload websites vinden. Heb je wel genoeg verstand van zulke zaken?
 
- Roland -

- Roland -

26/04/2015 13:51:11
Quote Anchor link
even update


" U kunt eventueel verhuizen naar een andere server via het Versio klantenpaneel. U zal wel een DirectAdmin backup moeten overzetten van uw gebruikers in dit geval. "

in plaats van dat zij het proberen te fixen... ( of dat zij mn account over zetten naar server die gewoon goed werkt)

Bovendien hoe moet ik weten welke server .... het goed doet?


Nog steeds: ik kan zo goed als niet mailen, net als aantal van mn klanten ( No connection, no data from server) na 2 dagen begint echt vervelend te worden . Als ik even verbinding heb ontbreken er mails ( ? of die 'hangen' nog ergens ? )


@johan heb even wat anders aan mn hoofd (beetje rare reactie!?)
Gewijzigd op 26/04/2015 14:11:39 door - Roland -
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.