Hoe begin ik?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer

As a PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing vanilla PHP code. Working with

Bekijk vacature »

Cloud Developer

Cloud Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

Front end developer React Sportgames

Functie Als Front end developer ga jij aan de slag bij een gave en bekende organisatie op het gebied van sportgames. Jij gaat aan de slag in een scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als scrumteam werken ze in drie wekelijkse sprints en begin je iedere ochtend met een stand-up. Als Front end developer werk jij bij deze organisatie voornamelijk met Javascript, html, css en React. Er wordt veel gebruikt gemaakt ook van C#, Docker en Kubernetes. Het team hecht veel waarde aan het leveren van hoogwaardige

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

Junior Fullstack Developer

Functie omschrijving Heb jij je universitair diploma Informatica afgerond en ben jij op zoek naar een startersfunctie waar jouw ontwikkeling in een hoog vaandel staat? Voor een softwarebedrijf in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Junior Fullstack Developer. Je begint met een op maat gemaakte training om de kennis bij te spijkeren die jij nog mist. Uiteraard leer je het meeste tijdens je werk, maar de training geeft je hiervoor alvast de juiste handvatten. Je kunt het volgende verwachten! Jij ontwikkelt in technieken als Java, Javascript en SQL. Je werkt hierbij volgens de Agile/Scrum methode; Na het afronden van

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »
Tom van Ooijen

Tom van Ooijen

12/05/2014 17:58:45
Quote Anchor link
Hallo iedereen op dit forum,

Mijn naam is Tom van Ooijen en ik ben nieuw op dit forum.

Sinds dat ik de vervolgopleiding Medewerker Beheer ICT volg ben ik helemaal weg van het vak webdesign. Sinds de eerste dag dat ik dat vak kreeg zag ik het helemaal zitten en ben ik thuis gaan stoeien met HTML en CSS. Die talen ken ik nu onderhand wel een beetje en zou ik graag mijn websites wat dynamischer willen maken doormiddel van een inlogsysteem, registreren enz.. Ik heb al veel websites en video's bekeken, maar de programmeertaal PHP is nog steeds heel erg lastig voor mij.

Hoe leer ik het beste en het leukste PHP?

Waarschijnlijk hebben jullie deze topics al erg vaak voorbij zien komen, maar ik vind een persoonlijke reactie op mijn eigen topic toch makkelijker en fijner voor mijzelf.

Alvast heel erg bedankt en ik kijk erg uit naar jullie reacties!

Met vriendelijke groet,

Tom van Ooijen
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 17:03:13
 
Wouter J

Wouter J

12/05/2014 18:05:38
Quote Anchor link
Hallo Tom, welkom!

Ik weet natuurlijk niet wat je al allemaal hebt bekeken, maar iemand van dit forum heeft ooit een PHP beginnershandleiding geschreven. De meeste hier hebben het programmeren doormiddel van die handleiding geleerd :)

Als je er wat geld voor over hebt en je engels begrijpt kun je ook deze course op tuts+ volgen: https://tutsplus.com/course/php-fundamentals/ Zowel tuts+ als de maker (Jeffrey Way) staan bekend om hun kwaliteit uitleg voor beginners.
 
Tom van Ooijen

Tom van Ooijen

12/05/2014 18:10:23
Quote Anchor link
Wouter J op 12/05/2014 18:05:38:
Hallo Tom, welkom!

Ik weet natuurlijk niet wat je al allemaal hebt bekeken, maar iemand van dit forum heeft ooit een PHP beginnershandleiding geschreven. De meeste hier hebben het programmeren doormiddel van die handleiding geleerd :)

Als je er wat geld voor over hebt en je engels begrijpt kun je ook deze course op tuts+ volgen: https://tutsplus.com/course/php-fundamentals/ Zowel tuts+ als de maker (Jeffrey Way) staan bekend om hun kwaliteit uitleg voor beginners.


Bedankt voor de snelle reactie!

Ik heb veel scriptjes bekeken en de gratis cursus op Codecademy gevolgd, maar daar werd ik niet echt wijzer van. ;(

Die handleiding ga ik bestuderen en ook de website van Tuts+ ga ik bekijken.

Alsnog bedankt voor je reactie! ;)
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

12/05/2014 18:11:04
Quote Anchor link
Hallo Tom welkom bij PHP hulp.

Het beste leer je PHP door als eerste een goede basis tutorial door te lopen. Dat kan dan weer op allerlei manieren. Met een boek, online of video tutorials maar ook door klassikaal of privé les te volgen.

Iedereen vindt het prettig om het zijn eigen manier te doen.

Ik lees uit jouw verhaal dat je nog geen programmeer ervaring hebt. (klopt dat?) Ik adviseer je om met plain php te beginnen. Met plain bedoel ik geen classes, geen OOP, geen Frameworks of CMS. Probeer in plaats daarvan wat over:
-variabelen
-verschillende lussen (loops)
-array's
-formulieren
-SQL

Wat betreft de online versie adviseer ik phptuts.nl en mocht je les willen volgen weet ik ook nog wel een adres.

En stel gewoon daarnaast je vragen op het forum.

Succes :-)
 
Tom van Ooijen

Tom van Ooijen

12/05/2014 18:14:13
Quote Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 12/05/2014 18:11:04:
Hallo Tom welkom bij PHP hulp.

Het beste leer je PHP door als eerste een goede basis tutorial door te lopen. Dat kan dan weer op allerlei manieren. Met een boek, online of video tutorials maar ook door klassikaal of privé les te volgen.

Iedereen vindt het prettig om het zijn eigen manier te doen.

Ik lees uit jouw verhaal dat je nog geen programmeer ervaring hebt. (klopt dat?) Ik adviseer je om met plain php te beginnen. Met plain bedoel ik geen classes, geen OOP, geen Frameworks of CMS. Probeer in plaats daarvan wat over:
-variabelen
-verschillende lussen (loops)
-array's
-formulieren
-SQL

Wat betreft de online versie adviseer ik phptuts.nl en mocht je les willen volgen weet ik ook nog wel een adres.

En stel gewoon daarnaast je vragen op het forum.

Succes :-)


Ook jij bedankt voor je snelle reactie!

Zoals je aangeeft heb ik inderdaad nog geen ervaring met programmeren. Alleen met opmaak van een website.

Die website van PHPTuts ga ik bekijken en ook zeker die beginnershandleiding daarop bestuderen.

Bedankt voor je reactie! ;)
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

12/05/2014 18:29:34
Quote Anchor link
Oh en begin met het downloaden van een goede editor zoals netbeans of phpStorm.

en neem ook een kijkje naar XAMPP. Hiermee kun je een webserver (en meer) op je windows pc installeren zodat je niet verplicht hoeft te uploaden de hele tijd.
 
Tim Klein

Tim Klein

12/05/2014 19:27:41
Quote Anchor link
Tom,
Welkom op phphulp!

Ik heb PHP geleerd door heel veel naar codes van anderen te kijken, en veel tutorials te volgen.

Tim
 
Tom van Ooijen

Tom van Ooijen

12/05/2014 21:19:24
Quote Anchor link
Hartelijk dank voor jullie reacties!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.