Hoe maak je een live season mode?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rens Janssen

Rens Janssen

21/04/2011 23:01:47
Quote Anchor link
Hee allemaal,

Ik ben net nieuw op dit forum maak ik heb een vraag.
Ik heb een idee voor een soort voetbalmanager, nu wil ik gaan werken met een live season mode.

Wat is live season mode?
Het werkt als volgt:
Als een speler een slechte wedstrijd heeft gespeeld in het echt, speelt hij ook een slechte wedstrijd op het spel.
Is een speler geblesseerd of heeft hij rood? Dan kan hij ook niet spelen op het spel.

Meerdere site's beweren dit te hebben maar hoe moet ik dit maken, moet ik dit van een amndere site halen of moet ik dit allemaal zelf gaan invoeren of kan het anders?

Help mij a.u.b.

Mvg,
Rens Janssen
Gewijzigd op 21/04/2011 23:02:59 door Rens Janssen
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 18:12:14
 

21/04/2011 23:06:25
Quote Anchor link
Ik denk dat het zelf invoeren wordt.
 
Rens Janssen

Rens Janssen

21/04/2011 23:09:05
Quote Anchor link
Karl Karl op 21/04/2011 23:06:25:
Ik denk dat het zelf invoeren wordt.


Dat dacht ik al, is het mogelijk om ergens te zien hoe iemand gespeeld heeft goed of slecht of moet ik dat zelf "verzinnen"?
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

21/04/2011 23:19:10
Quote Anchor link
Ben zelf geen voetbal fan en heb er weinig verstand van .

Maar stel dat een verdediger van psv rood heeft (real)
Dan wil jij dat in jou spel iedereen die psv als club heeft die speler ook rood heeft?

Het ophalen van die gegevens mag niet zonder toestemming.
 

21/04/2011 23:19:10
Quote Anchor link
de krant? tv? internet?
 

21/04/2011 23:21:49
Quote Anchor link
Als je niet thuis bent in deze wereld, waarom wil je dan doen...?
 
Rens Janssen

Rens Janssen

22/04/2011 09:45:57
Quote Anchor link
Wat bedoel je Karl? Denk je dat ik geen verstand heb van
voetbal en van PHP?
 

22/04/2011 11:15:20
Quote Anchor link
Als je zoiets wilt is het handig om te weten hoe het moet lijkt mij.
Dus kort door de bocht: Jah.
 
Maikel  B

Maikel B

22/04/2011 11:20:47
Quote Anchor link
@Rens als je dit zou willen zou je zelf alle kaarten, blessures, etc. moeten achterhalen simpelweg door voetbalnieuws te gaan lezen. Misschien is het voor jou slim om dan bijv met alleen de Eredivisie te beginnen in je managerspel. En als het dan aanslaat dat je dan extra mods zoekt die bijv. ieder een eigen "echte" competitie gaan volgen en de blessures etc door gaan geven.

Maar je wilt een live season.
Ik gok dat je met voetbalmanager bedoelt zoiets als OnlineSoccerManager?
Maar wil je het live doen dan zullen de manager een week moeten wachten per wedstrijd.
Ik denk dat veel managers dan snel zullen afhaken omdat ze dan iedere keer een week moeten wachten.
Gewijzigd op 22/04/2011 11:22:31 door Maikel B
 
Rens Janssen

Rens Janssen

22/04/2011 13:31:58
Quote Anchor link
@Maikel,

Ja zo iets bedoel ik inderdaad, en ik dacht er ook al aan dat je een week moet wachten daarom had ik ook iets in mijn hoofd om per dag trainingen in te stellen of iets dergelijks. Zodat ze elke dag online moeten komen om de trainingen in te stellen, en dan moet ik nog een paar dingen erbij verzinnen.
 
Jordy Vervloed

Jordy Vervloed

24/04/2011 13:38:00
Quote Anchor link
Zou je niet een api kunnen gebruiken? Ik heb dit gevonden: http://www.footytube.com/openfooty/, zou zeggen neem hier een kijkje, weet niet welke landen en welke league's ze ondersteunen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.