Hoeveel uur ?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wilco

wilco

17/04/2009 17:14:00
Quote Anchor link
Beste mensen,

Hoeveel uur gaat dit ongeveer in beslag nemen ?

functies:

Voorpagina: cms systeem - admin panel
nieuws posten
Links: menu's toevoegen + links

Gebruikers kunnen een phpbb3 forum registreren als subdomein, ze hebben echter wel een gelimiteerd admin panel, geen stijlen bewerken en nog een paar dingetjes. Verder moet mijn admin panel goed beveiligd zijn, en ik moet banners kunnen plaatsen in verschillende categorieën, waar de forums zich hebben geregistreerd.

Deze website word anders door mods te kunnen installeren zonder ftp

PS: dit is een klein lijstje wat ik graag zou willen.
 
PHP hulp

PHP hulp

16/05/2024 00:23:07
 
Daniel H

Daniel H

17/04/2009 17:42:00
Quote Anchor link
als je hard doorwerkt rond de 48/60 uur(zelf maken en een goede php/mysql kennis hebben).
Als je bestaande pakketten neemt 12/24uur.(ook goede php/mysql kennis nodig)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Daniel H
 
TJVB tvb

TJVB tvb

17/04/2009 17:50:00
Quote Anchor link
Moeilijk te zeggen, ligt aan:
* kennis van de programmeur/programmeurs
* wat is er aanwezig? (wat kan/mag er voor software gebruikt worden)
* wat zijn de precieze eisen
 
Wilco

wilco

17/04/2009 17:57:00
Quote Anchor link
uhm, heb zelf heel weinig verstand van programmeertalen.

Ik dacht eraan om dit bedrijf te gebruiken: http://www.uwprogrammeur.nl/index.php

2 jaar ervaring.

Er is nog niks aanwezzig software maakt denk ik niks uit.

precieze eisen staan er wel zon beetje.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

17/04/2009 18:09:00
Quote Anchor link
20 uur programmeren voor 250 euro? Dat is 12,50 per uur. Niet echt marktconforme prijzen, dus daar mag je weinig van verwachten.
 
Wilco

wilco

17/04/2009 18:11:00
Quote Anchor link
de programmeurs komen uit een ander land.... Waar ze lagere uurtariefen hebben, denk ik.
 
Frank -

Frank -

17/04/2009 18:38:00
Quote Anchor link
Inderdaad, offshore. Ander land, andere kwaliteit. Daarnaast zul je een ander product krijgen dan wat jij verwacht, dat komt omdat jij niet alle eisen keurig hebt uitgewerkt. Doet vrijwel niemand en is dus altijd een probleem, maar een programmeur met een andere achtergrond bedenkt hele andere "oplossingen" dan een programmeur die hier uit de klei is getrokken. Daarnaast mag je van een lokale programmeur verwachten dat hij bij vragen even belt om zo duidelijkheid te krijgen. Jij zit niet te wachten op een programmeur die jou om 04:00 in de ochtend uit je nest belt omdat hij een vraagje heeft, of wel dan? Komt bij dat ze dit helemaal niet doen, vragen stellen wordt vaak gezien als zwakte.

Ik wens je veel succes!
 
- SanThe -

- SanThe -

17/04/2009 18:50:00
Quote Anchor link
wilco schreef op 17.04.2009 17:57:
Ik dacht eraan om dit bedrijf te gebruiken: http://www.uwprogrammeur.nl/index.php

2 jaar ervaring.

Dan zouden ze ondertussen toch moeten weten dat een site valid html behoort te zijn. Result: 10 Errors, 4 warning(s)
 
Wilco

wilco

17/04/2009 19:06:00
Quote Anchor link
:)

Dat is niet normaal had er nog niet naar gekeken, komt dus onprofessioneel over
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.