Hotmail, Gmail ect..

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer C# / ASP .Net

Functie omschrijving Ben jij een software ontwikkelaar die bekend is met termen ASP .NET, C# en SQL? Lees dan snel verder! Voor een bedrijf binnen de agrarische sector zijn wij namelijk op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste en proactieve Software Developer die open staat voor een afwisselende functie met veel uitdaging. Binnen deze organisatie ben jij als Software Developer samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Hierbij draag jij bij aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor: Schatten

Bekijk vacature »

Back end developer Digital Agency

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP

Functie Wij zijn op zoek naar een PHP programmeur voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alblasserdam. Heb jij altijd al willen werken bij een bedrijf dat veilige netwerkverbindingen levert door middel van veilige oplossingen? Lees dan snel verder. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van geleverde software en webapplicaties. Tevens

Bekijk vacature »

C# developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als C# Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the Year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

As Lead Web Developer at KUBUS you are responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the web application and services of BIMcollab. In your role as lead developer you will naturally search for the optimum between the required implementation time, the performance of the application and a fast go-to-market of features, in line with our automated test and release train. Together with the other senior developers in your team you monitor the architecture of the application and you advise the product owner about necessary refactoring to improve the maintainability of the platform. Our development team

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. Je gaat als Full stack developer aan de slag en gaat

Bekijk vacature »
Manuel Van den hoogaard

Manuel Van den hoogaard

19/03/2015 16:07:47
Quote Anchor link
Bonjour :)


Ik kan er eigenlijk maar héél weinig over vinden. Zojuist heb ik een nieuwe server bij Strato gehuurd. Maar nu betreft er één klein issue.

Alle webmails die komen automatisch bij Hotmail en Gmail in de spambox.

Heeft er iemand enig idee hoe ik dit kan aanpassen?


In afwachting,


//Manuel
 
PHP hulp

PHP hulp

10/05/2024 08:22:44
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/03/2015 16:08:37
Quote Anchor link
Heb je een SPF-record ingesteld in je DNS-settings?
 
Manuel Van den hoogaard

Manuel Van den hoogaard

19/03/2015 16:20:00
Quote Anchor link
Indien je onderstaand bedoeld: Nee


Afbeelding

Toevoeging op 19/03/2015 16:30:25:

Hmm, ik vind net iets dat er een record toegevoegd moet worden:

Record type: TXT
domain name: (leeglaten)
TXT record: v=spf1 a mx all

^^ nu kan ik alleen in plesk 12 niet de pagina vinden waar je de DNS settings kunt wijzigen... vreemd.
 
- SanThe -

- SanThe -

19/03/2015 16:33:21
 
Manuel Van den hoogaard

Manuel Van den hoogaard

19/03/2015 16:43:59
Quote Anchor link
Hmm interessant.

Iemand ook enig idee waar ik de DNS settings kan vinden binnen plesk 12?
Kom het maar niet tegen namelijk.. -_-"
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/03/2015 16:53:21
Quote Anchor link
Is het niet iets wat je bij je webhostingboer moet regelen in een speciaal controlepaneel?
 
Manuel Van den hoogaard

Manuel Van den hoogaard

19/03/2015 16:54:06
Quote Anchor link
Ik heb een eigen server daar... Dus meen dat ik dat zelf moet kunnen inzien. Even nog eens nazoeken :)

Toevoeging op 19/03/2015 17:16:29:

Hmm, ik heb net dus even gebeld naar Strato en krijg het volgende te horen:

Wat heb ik nodig:
1. Domeinpakket

2. Serverpakket

Waarbij het domeinpakket alle DNS settings heeft en dus doorgeleid wordt naar het server IP.


Nu vraag ik me af.. is dit geen gigantisch omslachtige manier?
 
Manuel Van den hoogaard

Manuel Van den hoogaard

20/03/2015 19:16:32
Quote Anchor link
Afbeelding

^^ Is dit correct ingesteld?

Toevoeging op 20/03/2015 19:17:12:

De mails komen nogsteeds in de spambox terecht..
Heeft dit te maken met dat de DNS settings pas na 24 definitief zijn?
 
Ivo P

Ivo P

20/03/2015 22:49:48
Quote Anchor link
"Nu vraag ik me af.. is dit geen gigantisch omslachtige manier?"

Nee, want het domeinpakket heeft niet direct wat met de hosting te maken.
Je kunt best bij partij A je domein regelen; desnoods op een andere server de dns settings regelen;

die dns settings voor wat betreft de website verwijzen naar server X bij hosting partij B
voor een subdomein naar hosting partij C
en de mail af laten handelen (inkomend) bij nog een andere server; terwijl de uitgaande mail nog weer ergens anders geregeld wordt.

En nu ik er over nadenk, -- ik dacht het overdreven uitgebreid op te geven in het voorbeeld--,
volgens mij heb ik dat nog zo gedaan ook voor enkele van mijn domeinen.



---

wat betreft de dns settings.
volgens mij zijn de laatste 2 regels dubbelop, maar als ze niet in tegenspraak zijn met elkaar, zou je ze zo kunnen laten staan.
Ik zou in elk geval een uur of 24 wachten voor je het als "werkt niet" beoordeeld.

Als het kan: draai even de tijden bij die settings omlaag zo lang je experimenteert. Dan dringt het sneller door over het internet (na de eerste 24 uur die je uit moet zitten)
 
Manuel Van den hoogaard

Manuel Van den hoogaard

23/03/2015 17:45:30
Quote Anchor link
Hmm, nogsteeds komen de mails in de spambox..

Nu heb ik de dubbele regel eruit gehaald dus blijft er dit over:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
Domein-instellingen
Domein    manuelvogel.nl
Forward doeladres:    niet actief    
A-Record:    85.214.132.169    
SPF-Record:    v=spf1 ip4:85.214.132.169 ~all
 
- SanThe -

- SanThe -

23/03/2015 17:51:56
 
Manuel Van den hoogaard

Manuel Van den hoogaard

23/03/2015 17:55:24
Quote Anchor link
Ik gebruik een standaard toepassing op de server van Strato... voor de mail inbox/outbox e.d.


Voorbeeld:

ManuelVogel.nl

inlog: [email protected]
wachtwoord: phphulp

Toevoeging op 23/03/2015 18:04:45:

Ik zie net ook dat de MX record niet is ingevuld.
Moet dit ook ingevuld worden?

Afbeelding
 
Ivo P

Ivo P

23/03/2015 19:37:45
Quote Anchor link
als je mail wilt kunnen ontvangen, is een mx record handig. Niet ler se nodig, want indien missend, wordt het A record geprobeerd. Maar verdacht is het natturlijk wel als je mail stuurt en geen mx hebt.

Probeer het anders met de optie strato-server.
 
Manuel Van den hoogaard

Manuel Van den hoogaard

23/03/2015 19:41:51
Quote Anchor link
Daar stond de instelling nog op (strato mailserver). Had het vakje eronder even open geklikt zodat zichtbaar was wat er ingevuld kon worden
 
Gerhard l

gerhard l

24/03/2015 15:20:40
Quote Anchor link
Nadat je de spf records hebt toegevoegd, wat stond er toen in je headers? Er zal dan iets staan als SPF passed/failed/softfail.

Die ~all die je toepast betekend dat hij alle mail gewoon doorstuurd ook al komt het van een andere ip.
Wanneer in de header staat dat je SPF goed is, moet je deze veranderen naar -all, hierna worden alle andere IP adressen geblokkeerd om mail te versturen.

Als je SPF goed gaat zit het dus ergens anders, kijk zoals SanThe zegt vooral naar de headers.
Of stuur een email naar http://www.mail-tester.com/ en kijk wat daaruit komt, daar komt vaak wel uit of je bericht de juiste inhoud heeft.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.