html naar php

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jan R

Jan R

05/08/2015 09:35:10
Quote Anchor link
Hoi,

ik zou graag via een of andere lib/classe bestaande pagina's omzetten naar php en deze dan mailen.
Het mail gedeelte werkt goed. incl bestemmelingen,een onderwerp en body(ckeditor) komende van een form

Het omzetten heb ik geprobeerd via tcpdf resultaat fiasco :)
ook via html2pdf_v4.03_php5 lukt het maar ten dele. De css wordt niet correct overgenomen.

Ken er iemand een goede conversie library of classe?

Jan
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 00:34:15
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

05/08/2015 10:03:32
Quote Anchor link
Ik heb mPDF wel eens met succes gebruikt voor HTML-pagina's waar andere tools veel moeite mee hadden.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/08/2015 10:07:13
Quote Anchor link
Geen idee of het helpt. Maar als je als te converteren code naar PDF wilt omzetten, probeer een de (ranzige) in-line code te gebruiken. Misschien helpt dat beter?

Zomaar een idee?
 
Stefan Fransen

Stefan Fransen

06/08/2015 21:29:18
Quote Anchor link
Om iets naar pdf om te zetten kun je helaas niet alle css gebruiken. htmltopdf werkt vaak alleen met tabellen
hier heb ik ook heel lang mee gezeten. Wat ik toen heb gedaan is via de htmltopdf lib de php gemaakt met daarin de cellen en kolommen en de html. Ook tekstopmaak en afbeeldingen heb ik zo erin weten te krijgen. Dit is misschien niet de beste manier maar zeker wel de effectiefste. ik gebruikte trouwens fpdf
 
Jan R

Jan R

07/08/2015 07:09:26
Quote Anchor link
Bedankt voor de antwoorden. Zodra ik weer tijd heb ga ik er eens naar kijken.
dit is voor mij al zeker een probleem?
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
.table-header-rotated th.rotate > div {
    -webkit-transform: translate(25px, 51px) rotate(315deg);
    -ms-transform: translate(25px, 51px) rotate(315deg);
    transform: translate(25px, 51px) rotate(315deg);
    width: 30px;
}

Ik vermoed dus dat er heel weinig niet betaalende oplossingen zijn. Soms kunnen ze nog roteren maar 315graden is blijkbaar moeilijk :(

Jan
 
Stefan Fransen

Stefan Fransen

07/08/2015 17:43:32
Quote Anchor link
Misschien heb je hier iets aan?
http://wkhtmltopdf.org/
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.