hulp nodig bij captcha gastenboek.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mark

Mark

29/10/2006 13:02:00
Quote Anchor link
beste,

ik heb een gastenboek met captcha.
nu is mijn probleem dat als je in het gastenboek op verzenden klikt dan chekt hij of de captcha goed is maar dan zegt hij dat je vergeten bent je naam in te vullen.

Dat komt door het volgende als ik mijn site bewerk (in frontpage) en ik klik met mijn rechter muis knop op verzenden dan eigenschappen van formulier dan opties dan kom je bij opties voor aangepaste formulierhandler nu staat er bij actie captcha/result.php dit is om de captcha te checken maar dan plaats hij het bericht niet en als ik er neerzet voegtoe.php dan plaatst hij het bericht maar checkt hij de captcha niet.

Hoe kan ik er dus voor zorgen dat hij eerst de actie captcha/result.php doet en dan de actie voegtoe.php

Mijn site: www.brand112.nl

Mvg mark.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 00:19:00
 
PHP Newbie

PHP Newbie

29/10/2006 13:08:00
Quote Anchor link
frontpage geeft php geen kleurtjes, dus kies sowieso even een ander programma.

Je moet een nieuw script schrijven om je formulier mee af te handelen en daar die captcha in zetten.

Dit zul je zelf moeten doen en niet door een programma laten doen, want zoals je zelf al merkt gaat dat verkeerd.
 
Mark

Mark

29/10/2006 13:10:00
Quote Anchor link
PHP Newbie schreef op 29.10.2006 13:08:
frontpage geeft php geen kleurtjes, dus kies sowieso even een ander programma.

Je moet een nieuw script schrijven om je formulier mee af te handelen en daar die captcha in zetten.

Dit zul je zelf moeten doen en niet door een programma laten doen, want zoals je zelf al merkt gaat dat verkeerd.


Ik ben niet bekend in php en kan dus niks zelf schrijven hooguit een beetje aanpassen. en ik doe niet alles met frontpage ik heb ook Macromedia Dreamweaver 8
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark
 
PHP Newbie

PHP Newbie

29/10/2006 13:11:00
Quote Anchor link
dan zou ik is php gaan leren.

Klink misschien cru, maar daar komt het wel op neer.
 
Mark

Mark

29/10/2006 13:12:00
Quote Anchor link
PHP Newbie schreef op 29.10.2006 13:11:
dan zou ik is php gaan leren.

Klink misschien cru, maar daar komt het wel op neer.


Hoe / Waar kan ik php leren ?
 
PHP Newbie

PHP Newbie

29/10/2006 13:16:00
Quote Anchor link
door veel scripts aan te passen, tutorials door te lezen, of een gegeven moment zelf is gaan beginnen iets te proberen (zoals wat je nu wilt hebben, een formulier afhandelingsscriptje)

dit is een tutje voor beginners
het boek php in 10 minuten online
 
Mark

Mark

29/10/2006 13:21:00
Quote Anchor link
thanks hier kan ik wel wat mee
 
PHP Newbie

PHP Newbie

29/10/2006 13:25:00
Quote Anchor link
succes.

Bij problemen horen we het wel weer denk ik.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.