hyperlinks in url

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rene Zwolsman

Rene Zwolsman

21/05/2008 13:59:00
Quote Anchor link
Op mijn site maak ik gebruik van hyperlinks in de URL. Door middels van een bezoekersteller kan ik zien welke pagina hoe vaak is bezocht. Daarbij worden ook alle mogelijke pagina's met hyperlinks genoemd. Nu zie ik in mijn database waar de gegevens van de bezoekers worden opgeslagen dat er ook sites worden bezocht die niet bestaan, bv /pages/weerhistorie/maandhistorie.php?month=http%3A%2F
%2Fchyngachanga.ru%2Fcontent%2Fwuge%2Fasagula%2F
Dit is wrs iets/iemand wat probeert te hacken oid. Is dit te voorkomen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Rene Zwolsman
 
PHP hulp

PHP hulp

22/05/2024 03:20:04
 
Mitchell

Mitchell

21/05/2008 14:06:00
Quote Anchor link
Het script eerst laten checken of de site wel bestaat en als die bestaat of die pagina van die site wel bestaat? ;]
 
Rene Zwolsman

Rene Zwolsman

21/05/2008 14:25:00
Quote Anchor link
De pagina bestaat wel, maar er worden geen waarden ingevuld voor de variabelen. Dus is het een zogoed als lege pagina. Checken op bestaan van de pagina heeft dan geen zin...
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

21/05/2008 14:28:00
Quote Anchor link
Dit zijn geautomatiseerde scriptjes die kijken of jij de beveiliging wel op orde hebben; ze kijken of jij niet zomaar een $_GET include bijv.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.