iDeal advanced implementatie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Maarten Verstraeten

Maarten Verstraeten

11/07/2007 08:21:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben op zoek naar een voorbeeld script van de impentatie van iDeal advanced voor de ING. Met de behulp van de documentatie die ING beschikbaar stelt kom ik er niet uit. Ook met iDeal tutorial van deze site lukt het me niet.
Het is me echter wel gelukt om de de pagina's te testen en zo ook de communicatie.
Ik weet alleen niet welke code ik in mijn website zou moeten plaatsen opdat het daar ook werkt.

Groeten Maarten

Ps eventuele vergoeding mogelijk maar ik doe het liever zelf met (hopelijk) de (vrijgevige) hulp van jullie!!
 
PHP hulp

PHP hulp

05/05/2024 08:46:50
 
Jan geen

Jan geen

11/07/2007 09:16:00
Quote Anchor link
Ik weet dat er bij mollie een klasse beschikbaar is. Downloads misschien heb je er wat aan.
 
Maarten Verstraeten

Maarten Verstraeten

12/07/2007 13:20:00
Quote Anchor link
Helaas dit is iDeal Basic. Ik heb de Advanced implementatie nodig
 
Bart van der veen

bart van der veen

12/07/2007 14:08:00
Quote Anchor link
eens kijken of we wat kunnen doen...

ik zie ondertussen dat oscommerse een eigen plugin heeft...

en de informatie is afschermt, dat wil zeggen van de banken en implementatie zelf....

heb er verder geen ervaring mee, dus ik ben bang dat ik het hier bij moet laten...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door bart van der veen
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.