iframe lut nie helemaal

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Berno

berno

05/03/2005 09:43:00
Quote Anchor link
sorry, dit heeft neit veel met php te maken maar moet het tog even de vraag stellen:

ik wil graag een iframe dat als er veel tekst is dat de hele pagina dan groter wordt en als de tekst klein is dat de pagina ook klein wordt (werk met tabels enzo) weet iemand wat ik bedoel en zo jah weet iemand het antwoord?
 
PHP hulp

PHP hulp

17/05/2024 05:37:03
 
Bram Z

Bram Z

05/03/2005 10:12:00
Quote Anchor link
Is volgens mij niet mogelijk, vroeger wou ik zelf ook zoiets maar ik vond niets. Maar waarom doe je niet met include()
 
Berno

berno

05/03/2005 10:17:00
Quote Anchor link
hmm kan ik ook wel proberen;) thx
 
Berno

berno

05/03/2005 10:19:00
Quote Anchor link
maar ik heb mijn website in het midden dus "center"... ik heb het nu geprobeerd maar als ik dan bijvoorbeeld www.mesite.nl/index.php?pagina=home dan krijg ik het gewoon normaal maar neit in het midden dan vernieuw ik het en zit ie wel weer int midden;) weet jij hoe dat kan? en zo ja weet je er een oplossing voor? alvast bedankt
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.