Inhoud van pagina mee verkleinen.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Herman Duc le

Herman Duc le

10/08/2015 11:43:28
Quote Anchor link
www.place2chat.com
pastebin: http://pastebin.com/vesf0fxi

Hallo, ik hoop dat dit goed geplaatsts is. Ik bied webchat aan op mijn irc server. LightIRC. Als ik nou een applet maak met een webradioplayer verzoekjes button + icons en uitleg en mensen verkleinen de chat op hun site dan past het er niet in zeg maar; Zie hier voorbeeld.

http://www.twentsepiratenvirus.nl/chatbox/

Er zit achter het cam icoontje nog een woord en nog een icoontje en een woord. Hoe kan ik het zo maken dat het netjes is ten alle tijde?
Bijv: links onder webradioplayer en verzoekbutton (naast elkaar) en dan daar onder de iconen met tekst? OF bijvoorbeeld player links, verzoekbutton midden en iconen met tekst rechts. Maar dan zo dat als de pagina verkleind wordt weergegeven het er allemaal nog netjes op staat. Is dit Mogelijk? En zo ja wil je dit dan in duidelijke woorden uitleggen? Mijn scriptkennis is heel klein maar met een goede uitleg kom ik een heel eind.

Met vriendelijke groet, Herman.
Gewijzigd op 10/08/2015 11:44:26 door Herman Duc le
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 13:04:28
 
Eddy E

Eddy E

10/08/2015 21:00:58
Quote Anchor link
Jazeker, gewoon werken met procenten.
Knoppen zijn 25% breed (per stuk).
Vergeet box-sizing: border-box; niet.

Toevoeging op 10/08/2015 21:01:48:

Jazeker, gewoon werken met procenten.
Knoppen zijn 25% breed (per stuk).
Vergeet box-sizing: border-box; niet.
 
Herman Duc le

Herman Duc le

10/08/2015 21:39:25
Quote Anchor link
Hallo, bedankt voor je reactie. Dit is wat ik bedoel met een antwoord in duidelijke bewoording, simpel zodat een amateur het ook kan begrijpen. Met dit antwoord kom ik er helaas niet uit.

Groetjes, Herman.
Gewijzigd op 10/08/2015 22:45:58 door Herman Duc le
 
Eddy E

Eddy E

11/08/2015 20:19:09
Quote Anchor link
Wat heb je dan wel? Gooi het eens in een Codepen.io oid.
Dan kunnen wij ook wat zien, hoeven wij niets te kopiëren, over te typen en veel werk te doen (dat doe jij), dan zullen wij eens kijken hoe en wat.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.