Interview met programmeur

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Rob van der W

Rob van der W

27/09/2013 13:05:17
Quote Anchor link
Voor mijn opleiding moet ik een interview houden met een persoon die werkt in de ICT-sector op HBO niveau. Omdat mijn interesse uit gaat naar het programmeer gedeelte, zou ik graag met iemand die programmeert een interview houden. Dit interview heeft als doel een beter beeld te krijgen van het beroep.

Het maakt niet uit in welke taal u programmeert of waar (freelance, groot bedrijf, bureau etc) u werkt.
Ik schat dat het interview ongeveer één half uurtje duurt en moet in de komende drie weken worden afgelegd.

Dus als u programmeert en u heeft de komende weken wat tijd, stuur dan een pm. U zou er mijn ontzettend mee helpen!
In de pm graag vermelden waar u werkt en wat precies uw functie is.
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.