JConfig

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te voeren, maar het is ook prettig als je in de omgeving van Tilburg woont om naar het kantoor te kunnen komen. Vind jij het leuk om jouw creatieve vaardigheden te benutten om complexe systemen te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Bedrijfsprofiel Voor wie

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

Junior PHP ontwikkelaar

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

As Lead Web Developer at KUBUS you are responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the web application and services of BIMcollab. In your role as lead developer you will naturally search for the optimum between the required implementation time, the performance of the application and a fast go-to-market of features, in line with our automated test and release train. Together with the other senior developers in your team you monitor the architecture of the application and you advise the product owner about necessary refactoring to improve the maintainability of the platform. Our development team

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe software; Het ombouwen van de bestaande software; Zowel back- als front-end software ontwikkelen; Het testen; Het implementeren van de volledig geteste software; Het verzorgen van nazorg en het oplossen van bugs; Het opstellen en bijhouden van procesdocumentatie; Je draagt bij aan het agile/scrum processen van het team. Hier ga je werken Ongetwijfeld heb je een of meerdere producten van deze organisatie in huis. Het proces erachter, daar ben je ongetwijfeld minder bekend mee. Deze opdracht geeft je de kans meer over dit proces te weten te komen en een mooie bijdrage te

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze klanten. Geen werkdag is hetzelfde, je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Arval en de Politie. Werken bij Sogeti Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet en delen we binnen de

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »
Jules Kreutzer

Jules Kreutzer

10/12/2010 20:31:00
Quote Anchor link
hoi,

Ik wil graag dat wanneer ik een update plaats op mijn site, dat ik dan de site offline kan zetten. Je weet wel, bij Joomla! komt er dan een bericht van 'zo terug!' ofzo te staan.

Wat ik nu graag zou willen weten is hoe ik dit het beste kan omzetten naar een volledige pagina, ik wil dus, dat jij eigenlijk op de index pagina komt, maar dat je dan als tekst ziet dat de site zometeen weer terug online is.

Een 'gewone' witte offline pagina lukt me wel, namelijk zo:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
class JConfig {
    var
$offline= '0';
    var
$offline_message= 'deze site is momenteel offline voor onderhoud';
}

?>


Misschien dat iemand nog een andere manier weet om een offline pagina weer te geven?

in ieder geval alvast bedankt!

Toevoeging op 10/12/2010 22:41:25:

zou ik ook de web pagina die ik wil laten zien kunnen plaatsen in de ''
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
var $offline_message =''
??
Gewijzigd op 10/12/2010 20:31:35 door Jules Kreutzer
 
PHP hulp

PHP hulp

17/06/2024 20:47:13
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/12/2010 10:02:24
Quote Anchor link
Ik vind het een prima idee al. Plaats in ieder geval offline berichten nooit in een database. ;-)
 
Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

11/12/2010 10:18:17
Quote Anchor link
Config.php:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
$maintenance
= 0; // Verander naar 1 als maintenance

if($maintenance = 1){
    header('Location: maintenance.php');
    exit;
}
?>

En dan op maintenance.php
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
Sorry we zijn even in de maintenance mode... Zo terug!


en dan op iedere pagina behalve maintenance.php config.php includen.
 
Niels K

Niels K

11/12/2010 10:20:03
Quote Anchor link
Ligt eraan? Zelf werk ik met zend framework en dan 'laad' ik gewoon een andere layout in. Dat is toch wat jij wilt?

Verder wel in PHP5 programmeren he;)
Gewijzigd op 11/12/2010 10:20:16 door Niels K
 
Jules Kreutzer

Jules Kreutzer

11/12/2010 11:26:34
Quote Anchor link
Wat ik nu heb, is een index pagina met een nieuws colom, een menu en een inlog gedeelte. Wat ik wil is dat wanneer ik de "offline modus" aan zet dat het menu weg gaat, dat het nieuws gedeelte wordt vervangen door een onderhoudsbericht.

Ik ga vanmiddag eens jouw code proberen Dalando
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/12/2010 12:14:20
Quote Anchor link
Doe dan wel:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
if($maintenance == 1){
 
Jules Kreutzer

Jules Kreutzer

11/12/2010 14:11:30
Quote Anchor link
ok, misschien beetje domme vraag, maar hoe maakte je ook al weer een formuliertje waar je bv. $maintenance van 0 naar 1 kan zetten?
 
Niels K

Niels K

11/12/2010 14:18:22
Quote Anchor link
Dat is toch basis?

Of bedoel je met joomla?
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

11/12/2010 14:18:24
Quote Anchor link
zoiets?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php
if( $_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST' ){

   if(isset($_POST['main'])) {
  // maintenance aan
} Else {
  // maintenance uit
}
}


?>

<form action="" method="post">
Maintenance : <input type="checkbox" name="main"><br />
<input type="text" value="submit" name="post">
</form>
 
Niels K

Niels K

11/12/2010 14:19:16
Quote Anchor link
@Jordi..

Als ik nu 'Bladiebladieblabalbaalalal' in input main gooit betekend dat dus ook dan maintenance aan moet?
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

11/12/2010 14:21:18
Quote Anchor link
input main is type checkbox
als checkbox aangevinkt is dus
 
Jules Kreutzer

Jules Kreutzer

11/12/2010 14:21:32
Quote Anchor link
ja niels, ik heb dat JConfig afgeken bij Joomla!, maar ik ben nu bezig met me eigen site zonder joomla te maken, en ook hierbij wil ik graag dat ik me website offline kan zetten.

Wat ik bedoel met het formuliertje, is dat je in een formulier de onderhoud van uit naar aan en omgekeert kan zetten.

Toevoeging op 11/12/2010 14:22:42:

en dan moet ik dus main vervangen door maintenance?
(heb geen goede basis met php ;))
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/12/2010 14:29:33
Quote Anchor link
Kan,het moet in ieder geval de name hebben van je checkbox.
 
Jules Kreutzer

Jules Kreutzer

11/12/2010 14:33:03
Quote Anchor link
dus ik plaats die code in een bestand bv. onderhoud_activate.php in de map /beheer en dan met als naam maintenance en dan zou het stukje script moeten werken?
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

11/12/2010 14:37:14
Quote Anchor link
sorry
Gewijzigd op 11/12/2010 14:37:43 door Jordi Kroon
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/12/2010 14:37:16
Quote Anchor link
Je, maar dan moet je wel ergens de 'status' van de site opslaan.
Liefst in een bestandje :-)

fopen(), fwrite()
 
Jules Kreutzer

Jules Kreutzer

11/12/2010 14:38:58
Quote Anchor link
uuhm ok.

En hoe doe ik dat?
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

11/12/2010 14:40:35
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

11/12/2010 14:41:01
Quote Anchor link
- Aar - op 11/12/2010 14:37:16:
fopen(), fwrite()
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

11/12/2010 14:42:30
Quote Anchor link
fclose();
 
Jules Kreutzer

Jules Kreutzer

11/12/2010 14:42:30
Quote Anchor link
dankje, ik heb het gevonden, wel met wat moeite, heb van
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
$handle = file("blablalba");


naar
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
$handle = @file("blablabla");]/code] veranderd
Gewijzigd op 11/12/2010 23:49:57 door Jules Kreutzer
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.