Kan dit korter?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

Als PHP developer (Symfony) bijdragen aan betere z

Functie Als Medior/Senior PHP developer wordt er een mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed in een team kunt opereren waar kennis wordt gedeeld en er bijvoorbeeld codereviews plaatsvinden. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden geactualiseerd.

Bekijk vacature »

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end van de applicatie en sporadisch werk je mee aan de Front-end; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Digitale Tovenaar Gezocht: Junior Low-code/No-code

Bedrijfsomschrijving Duik mee in een wereld vol innovatieve avonturen waar gegevens en technologie een magische symbiose aangaan! Al meer dan twee decennia lang zijn we de tovenaars achter de schermen die oplossingen creëren voor de meest complexe klantcontactvraagstukken en datagedreven software-uitdagingen. Bij ons draait het om de kracht van samenwerking en groei. We zijn een hechte vriendengroep die samen bergen verzet om elkaar én onze klanten te laten schitteren. Jouw succes is ons succes en we streven ernaar om elkaar naar nieuwe hoogten te tillen, niet voor even, maar voor altijd. We willen dat jij je helemaal thuis voelt in

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:10:59
Quote Anchor link
Dat is meer werk denk?
 
PHP hulp

PHP hulp

10/06/2024 18:17:56
 
Frank WD

Frank WD

13/10/2011 23:11:27
Quote Anchor link
Jerry php op 13/10/2011 23:09:25:
Dat is netheid, daar kan geen fout in zitten? Maar inderdaad ik moet het netter doen


Niet alleen netheid, En daar heb je degelijk wel een fout in zitten.
Jij gebruikt op de regel van geboorte datum 4x een <td></td> terwijl de rest maar uit 2 bestaan. Dit zorgt er voor dat de maand en jaar select buiten de rest valt.

Als je netjes script kun je de fouten beter achterhalen.




Toevoeging op 13/10/2011 23:13:05:

- Aar - op 13/10/2011 23:09:58:
beter gebruikt hij geen tabellen, maar netjes CSS....


Dat is waar aar tabellen kun je beter door div's veranderen en je positie bepalen door je css.
 
Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:13:37
Quote Anchor link
oke dat is het volgende project
Gewijzigd op 13/10/2011 23:14:02 door Jerry php
 
Frank WD

Frank WD

13/10/2011 23:15:11
Quote Anchor link
Jerry php op 13/10/2011 23:13:37:
oke dat is het volgende project


Was mijn link wat je wilt maken?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/10/2011 23:16:43
Quote Anchor link
De positie kan je het beste met floats doen, combinaties met absolute en relative vermeid ik altijd. Daarmee maak je CSS altijd lastiger dan het is, en daarmee is de kans dat beiden met elkaar gaan rellen een stuk groter.
 
Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:18:58
Quote Anchor link
Dus dit is overbodig?

#bgegevens
{
position: absolute;
margin-left: 50px;
}

Jij wilt de position weg doen, en met float werken? Heb er zelf nog nooit mee gewerkt, is dat fijner?

Toevoeging op 13/10/2011 23:19:12:

@frank,

nee ik heb het nu al. kijk maar op mijn link
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/10/2011 23:20:37
Quote Anchor link
met float kan je elementen naast elkaar zetten, totdat er een clear volgt. Voor Treinenweb gebruik ik ook float's voor het dropdownmenu, zodat ik met een list in HTML alles horizontaal krijg.
Gewijzigd op 13/10/2011 23:21:32 door - Ariën -
 
Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:21:05
Quote Anchor link
Wow.. wat een taaltje :P
 
Frank WD

Frank WD

13/10/2011 23:21:52
Quote Anchor link
Jerry php op 13/10/2011 23:18:58:
Dus dit is overbodig?

#bgegevens
{
position: absolute;
margin-left: 50px;
}

Jij wilt de position weg doen, en met float werken? Heb er zelf nog nooit mee gewerkt, is dat fijner?

Toevoeging op 13/10/2011 23:19:12:

@frank,

nee ik heb het nu al. kijk maar op mijn link


Sorry, maar jou link klopt voor geen meter.
Waar is bij jou het aanmeld button gebleven.
Tevens zie ik nergens meer bij jou staan: *Deze zijn verplicht.
Tevens zit er een verborgen select veld achter jou jaar tallen select.
Gewijzigd op 13/10/2011 23:22:42 door Frank WD
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/10/2011 23:23:56
Quote Anchor link
Jerry php op 13/10/2011 23:21:05:
Wow.. wat een taaltje :P

Engels he... ;-)
 
Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:24:20
Quote Anchor link
Frank van sloten op 13/10/2011 23:21:52:
Jerry php op 13/10/2011 23:18:58:
Dus dit is overbodig?

#bgegevens
{
position: absolute;
margin-left: 50px;
}

Jij wilt de position weg doen, en met float werken? Heb er zelf nog nooit mee gewerkt, is dat fijner?

Toevoeging op 13/10/2011 23:19:12:

@frank,

nee ik heb het nu al. kijk maar op mijn link


Sorry, maar jou link klopt voor geen meter.
Waar is bij jou het aanmeld button gebleven.
Tevens zie ik nergens meer bij jou staan: ^Deze zijn verplicht.


sorry maar ik zie het gewoon goed.
dit zie ik:

Afbeelding
 
Frank WD

Frank WD

13/10/2011 23:28:28
Quote Anchor link
bekijk mijn link in de jou gebruikte explorer.
Was dat wat je gebruikt FF of google crome?
 
Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:30:16
Quote Anchor link
google chrome, zoals hierboven op het plaatje, ik gebruik altijd google chrome, nou lekker dan.. hoe ga ik dit ooit oplossen..
 
- SanThe -

- SanThe -

13/10/2011 23:31:21
Quote Anchor link
In Firefox is het ook een puinhoop.
 
Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:32:17
Quote Anchor link
Oh. fijn.. en nu? :(
 
Frank WD

Frank WD

13/10/2011 23:32:35
Quote Anchor link
Jerry php op 13/10/2011 23:30:16:
google chrome, zoals hierboven op het plaatje, ik gebruik altijd google chrome, nou lekker dan.. hoe ga ik dit ooit oplossen..


Nogmaals. Bekijk mijn link eens in Google Crome.
 
Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:33:08
Quote Anchor link
Hoe bedoel je jouw link, welke?

Toevoeging op 13/10/2011 23:33:51:

Ik weet al welke link, ik maak er even een screentje van

Toevoeging op 13/10/2011 23:35:01:

Dan krijg ik dit :

Afbeelding
 
Frank WD

Frank WD

13/10/2011 23:39:07
Quote Anchor link
Screen is niet zichtbaar.

Jerry php op 13/10/2011 23:33:08:
Hoe bedoel je jouw link, welke?

Toevoeging op 13/10/2011 23:33:51:

Ik weet al welke link, ik maak er even een screentje van

Toevoeging op 13/10/2011 23:35:01:

Dan krijg ik dit :

Afbeelding
 
Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:40:02
Quote Anchor link
Afbeelding
 
Frank WD

Frank WD

13/10/2011 23:41:00
Quote Anchor link
Jerry php op 13/10/2011 23:40:02:
Afbeelding
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.