Kapotte externe schijf

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

High level C++ QT Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13486 Introductie Would you like to be involved in every aspect of software development for our exceptional products, from specification and design to testing and integration? If you're passionate about software development and eager to apply your programming skills to create customer-focused deliverables, then this is the perfect chance for you to expand your expertise. You can become a member of our Machine Control department's data-driven development team, where you'll design and build software solutions that optimize machine productivity. As a senior software design engineer, you'll participate in all phases

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

C# Developer

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Door middel van ASP.NET, MVC Framework en C# ga je webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen. Je zorgt voor de optimalisatie van bestaande software en de automatisering van bedrijfsprocessen. Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Als Java Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van nieuwe en bestaande webservices; Het uitbreiden van functionaliteiten binnen de producten- en dienstenportefeuille; Het werken aan gegevensuitwisseling met bijvoorbeeld SOAP; Testen van frameworks met gebruik van UNIT en Selenium. Hier ga je werken De organisatie waar je komt te werken is een semi-overheidsinstelling, gesitueerd in Utrecht en zorgt voor een goede samenwerking tussen verschillende overheidsinstanties. Het is een familiaire club die gaat voor kwaliteit en langdurige relaties. Zo zorgen zij ervoor dat er op grote schaal vertrouwelijke informatie tussen verschillende overheidsinstellingen wordt uitgewisseld. Hun werk zorgt

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in ons development team met twee andere .NET developers. Als team werken jullie in scrum en is er iedere ochtend om 11.00 een standup. Jij krijgt als junior .NET ontwikkelaar een inwerk traject dat echt specifiek wordt ingericht op basis van wat jij nodig hebt. Een van de grootste pluspunten bij ons is dat wij binnen ons bedrijf veel (technische) vrijheid geven en juist eigen initiatieven erg stimuleren. Jouw werkzaamheden gaan er bij ons als volgt uit zien: – Het ontwikkelen van nieuwe software samen met interne en eventueel externe ontwikkelaars; – Het

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij graag aan de slag als C# ontwikkelaar en jouw skills verder ontwikkelen? Zoek niet verder! Als C# ontwikkelaar ga je aan de slag met de volgende taken: (verdere) ontwikkeling van de software voor de interne processen binnen een .net omgeving; optimaliseren van de dataprocessing; ontwerpen en implementeren van zowel desktop- als web-programmatuur; ontwikkeling van tools ten behoeve van consultants en klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Den Bosch. Zij ontwikkelen business intelligence software voor een specifieke branche. Dit houdt in dat zij dashboards ontwikkelen

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Back-end ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meebouwen aan diverse databasesystemen in een klein bedrijf met een platte organisatie? In een team van ruim 10 ontwikkelaars wordt er aan diverse ICT oplossingen gewerkt. Jouw taken hierbij zullen bestaan uit: Het onderhouden en door-ontwikkelen van bestaande databases. Denk hierbij aan schema verbeteringen en performance-tuning. Bij nieuwe ontwikkelingen ga jij ook bezig met het bouwen van het databaseschema. Omdat je in een klein team werkt zal je ook de C# routine verder uitbouwen en ontwikkelen. Ook kan je meedraaien in algemene refactory-, ontwikkel- of testwerkzaamheden. Je zal voornamelijk gebruik maken van de volgende technieken: .NET

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Om half 9 kom jij binnen en pak jij als eerst natuurlijk een bakje koffie of thee. Vervolgens ga jij je voorbereiden op de stand-up van kwart voor 9. Zijn er bijvoorbeeld dingen waar jij nog tegen aan loopt? Of is er nog code die getest of gereviewd moet worden? Vervolgens starten jullie met de stand up en na de stand up zoeken jullie elkaar op en gaan jullie aan de slag. Als team met 6 developers werken jullie in drie wekelijkse sprints. Het einde van een sprint is altijd op een donderdag zodat jullie op vrijdag de demo

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

Lead Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig wil bezig houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator door middel van

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »
Lord Gaga

Lord Gaga

20/10/2014 16:41:00
Quote Anchor link
Hallo,

Sinds gisteren krijg ik mijn externe harde schijf niet meer aangesloten op mijn computer en maakt deze een tikkend geluid. Nu ga ik deze opsturen voor reparatie en hoop ik dat de informatie die erop staat nog te redden valt. Hoe groot schatten jullie de kans dat de informatie op de schijf nog te redden valt? En is het mogelijk dat ik in mijn computer een soort van cache kan uitlezen van die schijf?

Ik hoop dat jullie me hiermee verder kunnen helpen.

Alvast bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

06/05/2024 23:35:56
 
Henk de Vriep

Henk de Vriep

20/10/2014 16:50:26
Quote Anchor link
Wellicht is dit wat?:https://www.youtube.com/watch?v=PoVBHG4kajA
 
Lord Gaga

Lord Gaga

20/10/2014 17:08:16
Quote Anchor link
Het liefst wil ik er niet zelf niet mee zitten rotzooien want ik heb hier totaal geen verstand van en ik kan het me niet permitteren dat ik de data verlies.
Gewijzigd op 20/10/2014 17:08:44 door Lord Gaga
 
Pipo Clown

Pipo Clown

20/10/2014 17:22:21
Quote Anchor link
Lord Gaga op 20/10/2014 17:08:16:
en ik kan het me niet permitteren dat ik de data verlies.


In dat geval neem ik naam dat je een fatsoenlijke backup hebt waar vanaf je verder kunt werken ?
 
Lord Gaga

Lord Gaga

20/10/2014 17:48:19
Quote Anchor link
De data op deze schijf zijn nou juist de backups en sommigen zijn al meer dan 7 á 8 jaar oud.
 
Ivo P

Ivo P

20/10/2014 17:53:42
Quote Anchor link
de kans dat de data gered kán worden zal best rond de 99% liggen.
Maar of jij de kosten er voor over hebt....

Iemand kan desnoods sector voor sector op de schijfjes in de behuizing gaan zoeken wat er gestaan heeft. Desnoods besteed je daar 6 maanden fulltime aan. of je dat wilt betalen is de vraag.

Als het een beetje meevalt, zou heb met een honderd of wat aan euro's klaar kunnen zijn.
Is er iets fysiek gebeurd met de schijf? Draaiend van de tafel gevallen bijvoorbeeld??
 
Lord Gaga

Lord Gaga

20/10/2014 18:12:46
Quote Anchor link
Ik heb gisteren mijn computer en alle andere apparatuur opnieuw aangesloten en waarschijnlijk heb ik een verkeerde stekker in de externe harde schijf gestoken waardoor er teveel stroom op kwam te staan. Daarna begon het tikken.

Ondertussen heb ik al wat rond gezocht op internet en denk ik dat ik dit maar eens een kans geef:
http://www.datarecoverynederland.nl/harde-schijf-recovery.html
 
John D

John D

20/10/2014 18:22:29
Quote Anchor link
Is het een USB externe disk? Het kan ook zijn dat je USB poort defect is geraakt. De schijf spreekt aan, de spanning stort in elkaar en je hoort alleen de leeskop tikken. Probeer de schijf aan een ander apparaat/laptop/computer. Verder altijd zorgen dat je een dubbele backup hebt of dat je bestanden ook in kopie op je computer staan.
Gewijzigd op 20/10/2014 18:23:34 door John D
 
Lord Gaga

Lord Gaga

20/10/2014 18:30:06
Quote Anchor link
Ik heb de schijf al ingebouwd in mijn PC en aan mijn vaders PC geprobeerd te koppelen maar dat hielp ook niet, het bleef tikken. Dan maar hopen dat datarecoverynederland alles kan herstellen en een nieuwe harde schijf kunnen opsturen met de data. Als dat is gebeurd, is er dan een programma dat er voor zorgt dat wanneer ik iets opsla op een schijf dit automatisch ook wordt opgeslagen op een andere schijf?
 
John D

John D

20/10/2014 18:47:18
Quote Anchor link
Er is van alles mogelijk, ik heb (oude) SAN met een RAID10 configuratie en nachtelijke backup naar een netwerkdisk. Altijd opslaan op het SAN en niet meer lokaal op je peeceetje of laptop.
 
Lord Gaga

Lord Gaga

20/10/2014 23:39:15
Quote Anchor link
Al met al is er dus wel een grote kans dat alle data er nog op staat?
 
Ivo P

Ivo P

21/10/2014 00:28:21
Quote Anchor link
ik zou in elk geval niet te lang doorgaan met proberen of hij in elke pc tikt en hoelang dat dan duurt.

waarschijnlijk staan de koppen mooie sporen over de schijven te krassen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.