Kleurenschema
Hallo,
Ff een hele korte vraag, wat is de url van de website met tal van kleurenschema's. Is vaker genoemd hier op phphulp. Maar kan het dmv google niet vinden.
Alvast bedankt
Ff een hele korte vraag, wat is de url van de website met tal van kleurenschema's. Is vaker genoemd hier op phphulp. Maar kan het dmv google niet vinden.
Alvast bedankt
Gesponsorde koppelingen:
Nee, die ben ik met google tegen gekomen ;-) ik dacht dat het een nederlands site was. Waar mensen hun kleurenschema konden uplouden. En andere mensen konden ze raten/commentaar geven.
Je kon ook, geloof ik (weet neij zeker), vier verschillende achtergrond kleuren kiezen (staat rechts bovenaan)
Je kon ook, geloof ik (weet neij zeker), vier verschillende achtergrond kleuren kiezen (staat rechts bovenaan)
colourlovers.com?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Harmen
Hmm, allemaal niet. Ik dacht dat als ik de omschrijving zou geven dat dan iedereen zou weten over welke site ik het had. Valt beetje tegen =P
Maare ik geef niet op.
Ik dacht dat het een nederlandse site was.
Hij is vaak voor bijgekomen bij (slechte) designs
En je kon de achtergrond veranderen. Meer weet ik er ook niet van.
Maare ik geef niet op.
Ik dacht dat het een nederlandse site was.
Hij is vaak voor bijgekomen bij (slechte) designs
En je kon de achtergrond veranderen. Meer weet ik er ook niet van.
Edit:
Sorry, heb al gevonden. Was de eerste link die werd gegeven maar dan zonder online.hml
Ik zie het net :P
http://www.colorschemer.com/
Die bedoel ik dus, kwam helaas via google op verkeerde pagina terecht :P
Ik zie dat het een engelse site is, dus er mankeert het een en ander aan mijn geheugen..
Sorry, heb al gevonden. Was de eerste link die werd gegeven maar dan zonder online.hml
Ik zie het net :P
http://www.colorschemer.com/
Die bedoel ik dus, kwam helaas via google op verkeerde pagina terecht :P
Ik zie dat het een engelse site is, dus er mankeert het een en ander aan mijn geheugen..
Edit:
Bedankt iedereen, zitten trouwens ook handige links tussen :-)
Ik boekmark ze direct, voorkomt hoop ik veel ellende volgende keer
Bedankt iedereen, zitten trouwens ook handige links tussen :-)
Ik boekmark ze direct, voorkomt hoop ik veel ellende volgende keer
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Citroen Anoniem Graag
Hier staan nog een aantal must-have links. Ik zet er af en toe wel eens een link bij als ik denk dat dat interessant is.