Versio

lay-check!

Overzicht Reageren

- -

- -

01/07/2008 23:37:00
Quote Anchor link
Goedenavond!

Ben bezig met een nieuwe site, Kutsnor.nl. Gebaseerd op Wordpress, maar aangezien dat zo standaard is als de pest ben ik hem flink aan het bewerken.

Hoort dus ook een layout omheen, en daar ben ik nu mee bezig. Wil echter weten wat jullie er op dit moment van vinden.

http://i32.tinypic.com/w2dant.png

Dat blauwe aan de zijkant is waar het meeste om gaat. Ik ben aan het uitproberen wat voor kleuren daar moeten komen... (Het is een plaatje aangezien de website nog niet toegankelijk is voor het publiek :)
Hebben jullie iets van tips ofzo om dat menu wat leuker te maken?

Alvast bedankt!

Greetz,
Chris

PHP hulp

PHP hulp

25/05/2012 07:41:39
Gesponsorde koppelingen:

Robert Deiman

Robert Deiman

01/07/2008 23:43:00
Quote Anchor link
Beetje een saaie/ simpele lay-out. Wat gaat het uiteindelijk voor site worden (waar gaat het over).

Dit lijkt nog steeds heel veel op een reeds bestaand thema, met aangepaste kleuren. Zonde vind ik, je kan er zoveel meer mee.

Nog een algemeen punt:
Geen linkje naar je admin in je pagina zetten, dat is vragen om problemen. ;)

- -

- -

01/07/2008 23:47:00
Quote Anchor link
@Robert, was nog ingelogd, vandaar ;)
Klopt, gebaseerd op een bestaande thema. Heb hem valid gemaakt en onzin weggehaald. Dit is dan ook zeker niet de uiteindelijke layout ;)

Kutsnor.nl gaat een humor website worden trouwens
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

Robert Deiman

Robert Deiman

02/07/2008 08:47:00
Quote Anchor link
@iChris.nl
Waarom laat je hem checken als dit toch niet je lay-out wordt? Niet zoals die nu is? het is voor ons moeilijk om je te zeggen hoe je het menu moet maken, als we niet de rest van de lay-out zien zoals die moet worden. :)

ArendJan

ArendJan

02/07/2008 09:12:00
Quote Anchor link
Als dit een humorsite moet worden zit je qua layout nog lang niet in de goede richting...

Jonathan -

Jonathan -

02/07/2008 09:25:00
Quote Anchor link
De lay-out is erg mooi - van een paar foutjes uitgesloten - maar niet voor een humorsite. Kijk eens naar Ongein, of naar andere humorsites.

Robert Deiman

Robert Deiman

02/07/2008 09:57:00
Quote Anchor link
@Jonathan
Ik zie niet in waarom ongein.com wel een site is die humor uitstraalt. Ik zit meer aan andere grapjes te denken (bijvoorbeeld ook in de lay-out)

--

--

02/07/2008 10:00:00
Quote Anchor link
Misschien een of ander stripfiguur erin verwerken? Persoonlijk vind ik Dirkjan altijd erg leuk.

Niborx Trump

Niborx Trump

02/07/2008 10:38:00
Quote Anchor link
Vindt deze wel netjes om te gebruiken in Joomla of iet's in die richting.

ArendJan

ArendJan

02/07/2008 11:56:00
Quote Anchor link
Net wat robin zegt, voor een simpel blog ofzo gaat het nog. Maar het is echt overdreven saai, en voor een humorsite verwacht je meer features, wow-effecten en eye-catchers.

Overzicht Reageren

Get Adobe Flash player