Layout keuze

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

Senior Fullstack developer wanted! (C#, Java, Angu

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Oracle Apex developer

Bedrijfsomschrijving My client is a technology company based in Den Bosch, the Netherlands. They specialize in providing innovative software solutions to clients, and they are currently looking for an experienced Oracle Apex developer to join the IT team. Functieomschrijving As an Oracle Apex developer, you will be responsible for designing, developing, and maintaining web-based applications using Oracle Apex. You will work closely with project managers, business analysts, and other developers to ensure that clients' needs are met and that the software solutions are of the highest quality. Responsibilities: Design, develop, and maintain Oracle Apex applications. Work with project managers and

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Onze klant is sinds 2 jaar actief als adviseur en bemiddelaar in de verzekeringsmarkt. Sindsdien proberen zij deze slapende markt flink wakker te schudden. Dit willen zij doen door het bouwen van slimme vergelijkers op hun eigen website en die van partners. Het bedrijf wil continu voorop lopen, zodat consumenten eenvoudig de verzekeringen kunnen vinden die het beste bij ze past. Functieomschrijving Als Front-end Developer werk je aan vergelijkingsmodules die consumenten dagelijks gebruiken bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. Je vindt het leuk om samen te werken met de product owner, bestaande modules te verbeteren en nieuwe vergelijkers "from

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf. Lees dan snel verder! Voor deze functie zoeken wij een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Daarnaast begeleid je complexe projecten, wij zoeken iemand die altijd kansen ziet en waarbij het glas altijd half vol is. Voor deze functie zoeken wij een Developer met ervaring op het gebied van .NET die deze organisatie gaat versterken. Binnen de organisatie ga jij je vooral bezighouden met het verbeteren van

Bekijk vacature »

PHP Laravel Ontwikkelaar

Functie omschrijving Weet jij alles over Laravel en krijg je energie van het developen van software hiermee? Laat het weten want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch voor klein bedrijf welke softwareoplossingen maakt voor hun klanten. Jouw taken hierbij: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Documentatie schrijven over applicaties. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein bedrijf. Er werken circa 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

Samen met het development team zorg je ervoor dat alle systemen achter de schermen vlekkeloos werken. Wat doe je als Medior C# Developer bij Coolblue? Als C# developer doe je regelmatig mee aan brainstormsessies over user experience, data en task flow met de UX Designer, Product Owner en Data Scientist in je team. Daarnaast schrijf je op zichzelf staande, consistente en testbare code die goed onderhoudbaar en toekomstbestendig is. Ook C# Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Werken met verschillende soorten data-opslag, zoals Oracle of AWS. Problemen oplossen

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »
Micasa

micasa

17/08/2008 21:02:00
Quote Anchor link
Ik heb momenteel het volgende script:

http://www.plaatscode.be/16565/

Het is de bedoeling uit de tabel GAMES ten eerste wordt gekeken naar het id en vervolgens kijkt welke layout hierbij hoort.

Indien het id bijvoorbeeld 5 is en hier staat layout nummer 3 bij dan zou de pagina: layout3.php geladen moeten worden.

Indien het id ontbreekt moet er standaard layout1.php worden geladen.

Het probleem dat ik nu echter heb is dat ik met dit script de volgende fout krijg:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/site/public_html/game/index.php on line 22


En bij al het overige wat ik heb geprobeert wordt het volgende alleen geladen: layout.php ( dus zonder nummer )

Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

Alvast bedankt,
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 05:46:06
 

17/08/2008 21:04:00
 
Micasa

micasa

17/08/2008 21:10:00
Quote Anchor link
Dat was niet echt waar ik om vroeg. Ik weet wat de error betekend maar weet niet hoe ik hem kan oplossen, daarnaast is het probleem dat het layout nummer niet wordt geladen.

Hopende op een helpend antwoord.
 
Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

17/08/2008 21:17:00
Quote Anchor link
Je query is mislukt, daarom doet die fetch_assoc het niet. FOUTAFHANDELING had het voorkomen.
 
Aron K

Aron K

17/08/2008 21:19:00
Quote Anchor link
Normaal is er dan iets fout gegaan bij het uitvoeren van je query, gebruik je mysql_error(), zoja: geeft die geen error?
 
Micasa

micasa

17/08/2008 21:23:00
Quote Anchor link
Die gebruik ik idd maar die geeft geen error weer.

Maar hoe zou ik het anders kunnen doen, het juiste layout nummer laden bij het id?
 
Aron K

Aron K

17/08/2008 21:32:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
if(empty($_POST['id']) $usr['layout']=1;
else{
    $dbr = mysql_query("SELECT * FROM `games` WHERE `id`='".$_POST['id']."' AND `game_id`='".$game_id."'") or die(mysql_error());
    $usr = mysql_fetch_assoc($dbr);
    if($usr['layout'] == '') { $usr['layout'] = "1"; }
}

    require_once('layout'.$usr['layout'].'.php');
?>

Probeer dit eens.
 
Micasa

micasa

17/08/2008 21:34:00
Quote Anchor link
Bedankt, helaas krijg ik bij dit de volgende error:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in /home/site/public_html/game/index.php on line 21
 
Aron K

Aron K

17/08/2008 21:41:00
Quote Anchor link
De 2e regel van mijn code moet zijn:
if(empty($_POST['id'])) $usr['layout']=1;
 
Micasa

micasa

17/08/2008 21:50:00
Quote Anchor link
Er gebeurt nu wel wat meer idd, maar ik blijf een blanco pagina zien met:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/public_html/game/index.php:5) in /home/public_html/game/include/config.php on line 6

Notice: Undefined offset: 3 in /home/public_html/game/include/gegevens.php on line 41

Notice: Undefined offset: 10 in /home/public_html/game/include/gegevens.php on line 44

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/public_html/game/index.php:5) in /home/leennue/public_html/game/include/config.php on line 46

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/public_html/game/index.php:5) in /home/leennue/public_html/game/include/config.php on line 188

Fatal error: Cannot redeclare refresh() (previously declared in /home/public_html/game/include/config.php:198) in /home/leennue/public_html/game/include/config.php on line 207
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door micasa
 

17/08/2008 21:51:00
Quote Anchor link
Dan moet je die oplossen...

Je probeerd de headers aan te passen, nadat je al content hebt gestuurt (dit kan vanalles zijn, een spatie mag zelfs niet). Verder probeer je van een array een item te benaderen die d'r niet is.
Verder moet je niet opnieuw refresh() maken, daar struikeld php sirieus over.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Micasa

micasa

17/08/2008 22:03:00
Quote Anchor link
De HEADER already send is opgelost. Nou rest slechts nog:

Fatal error: Cannot redeclare refresh() (previously declared in /home/public_html/game/include/config.php:198) in /home/public_html/game/include/config.php on line 207

Echter zou ik niet weten hoe ik dat moet oplossen. In config.php staat op regel
198 t/m 207

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
    function refresh($time = null, $url = null){

        if($url != "")
        echo "<meta http-equiv=\"refresh\" content=\"".$time."; URL=".$url."\">";
        else if($time != "" && $time >= 0 && $time <= 60)
        echo "<meta http-equiv=\"refresh\" content=\"".$time."\">";
        else
        echo "<meta http-equiv=\"refresh\" content=\"3\">";

    }
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door micasa
 
W W

W W

17/08/2008 22:04:00
Quote Anchor link
Wat jij doet is dat jij in 1 pagina 2 keer de functie maakt die refresh heet. Komt misschien omdat je include ofzo=
 
Micasa

micasa

17/08/2008 22:25:00
Quote Anchor link
Ik heb alleen config.php geinclude in mijn header bestand. Maar verder niets. Als ik gewoon een standaard layout erin zet is er ook niets aan de hand. Het probleem treed dus alleen op met dit script..

Weet iemand hoe ik dit zou kunnen oplossen?
 

17/08/2008 22:37:00
Quote Anchor link
Geef eens wat code die d'r omheen zit. (3 regels dus.)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Micasa

micasa

17/08/2008 22:43:00
 

17/08/2008 22:49:00
Quote Anchor link
Je include 2 keer config, dat is niet goed. Gebruik eventueel include_once.
 
Micasa

micasa

17/08/2008 23:21:00
Quote Anchor link
Oke nu krijg ik:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
Warning: require_once(layout2.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/public_html/game/index.php on line 11

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required 'layout2.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/public_html/game/index.php on line 11


Het blijkt dus dat er geen verbinding wordt gemaakt met de database ( volgens mij )

Ik heb er nu het volgende van gemaakt, wie zou mij kunnen helpen zodat er in de database wel het layout nummer kan worden gevonden.

http://www.plaatscode.be/16581/
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.