Leningen website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

Software developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een Software developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP),

Bekijk vacature »

Back-end ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meebouwen aan diverse databasesystemen in een klein bedrijf met een platte organisatie? In een team van ruim 10 ontwikkelaars wordt er aan diverse ICT oplossingen gewerkt. Jouw taken hierbij zullen bestaan uit: Het onderhouden en door-ontwikkelen van bestaande databases. Denk hierbij aan schema verbeteringen en performance-tuning. Bij nieuwe ontwikkelingen ga jij ook bezig met het bouwen van het databaseschema. Omdat je in een klein team werkt zal je ook de C# routine verder uitbouwen en ontwikkelen. Ook kan je meedraaien in algemene refactory-, ontwikkel- of testwerkzaamheden. Je zal voornamelijk gebruik maken van de volgende technieken: .NET

Bekijk vacature »

Front-end Developer Angular

Dit ga je doen Jouw taken als Front End Developer bestaan uit: Het ontwikkelen van maatwerkoplossingen voor klanten; Het meedenken over nieuwe tools en technieken; Het begeleiden van junioren; Het meewerken aan diverse projecten; Het meedenken in UX/UI design. Hier ga je werken Als Front-End Developer ga je in een Scrum team aan de slag met de nieuwste digitale technologieën om klanten en overheden over de hele wereld te ondersteunen met het ondersteunen van hun software, veelal op het gebied van watermanagement en infra. Door middel van real-time data in combinatie met voorspellende analyses, AI, Deep Learning en Machine Learning

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Als Senior PHP developer heb je een sterke mening over de architectuur van projecten en de processen binnen het team. Je bent de sparringpartner voor je Team Lead. Ook ondersteun je met jouw kennis de minder ervaren developers in jouw team. Ze werken regelmatig aan projecten vanaf scratch en dit geeft ruimte om voor nieuwe technieken te kiezen. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 25 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

WordPress & Azure Developer

Dit ga je doen Zowel front- als back-end development aan de online website omgeving; Het up-to-date houden van alle WordPress-sites; Koppelingen maken tussen applicaties; Meedenken en adviseren over verbeteringen; Development door middel van WordPress, Javascript, HTML en CSS; Werken binnen Scrum/Agile team. Hier ga je werken Voor een grote overheidsinstelling in Den Haag zijn wij opzoek naar een WordPress developer, met kennis en ervaring op het gebied van Azure. De organisatie zit in een grote transitie waarbij de gehele website/online omgeving vernieuwd zal gaan worden. Binnen dit Scrum/Agile team ben je verantwoordelijk voor deze grote migratie/ombouw van de omgeving. De

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »
Roy -

Roy -

01/10/2012 17:31:08
Quote Anchor link
Beste PHP'ers!

Graag jullie mening over de volgende website: http://goo.gl/kCpdc of m!o-n!e-y!c-o!n-t!r-o!l-l!i-n!g-.!c-o!m
Ik heb geprobeerd van zoveel mogelijk moderne technieken en tooltjes gebruik te maken. Daarnaast de website zo goed en duidelijk mogelijk te maken op tablets en telefoons.

Nogmaals, graag jullie mening en expertise! Van grafisch, veiligheid, validatie, gebruiksgemak, mogelijkheden tot spelfouten.

Groet!

Verzoek: Ik heb de naam en directe link weg gelaten en wil jullie vragen dit ook te doen in reacties i.v.m. de zoekmachines.
Gewijzigd op 01/10/2012 19:49:17 door Roy -
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 01:45:21
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/10/2012 17:46:46
Quote Anchor link
Niet iedereen klikt op shortend-linkjes, kan je anders de de juiste link plaatsen met leestekens en spaties ertussen?
 
Roy -

Roy -

01/10/2012 17:50:53
Quote Anchor link
Bij deze toegevoegd, zoiets?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/10/2012 17:52:00
Quote Anchor link
- Een site met een Engelse naam, en dollarbiljetten, terwijl de site zelf Nederlands is en Euro's telt. Niet echt netjes.
- Waarom Engelse URL's met /conditions terwijl je gewoon spreekt over Voorwaarden?
- De voorwaarden ontbreken ook.
- Op de beginvelden zijn de twee formulierkolommen niet consistent. Eerst vraag je de mailadres en de naam, en daarnaast vraag je van de ander de naam en het mailadres.
Dit zou gelijk moeten zijn in de volgorde.
- Je kan ook een negatief getal invullen. Ik weet dat je systeem beveiligd is hiertegen, maar een client-side check kan geen kwaad.
Gewijzigd op 01/10/2012 17:55:29 door - Ariën -
 
Roy -

Roy -

01/10/2012 17:55:01
Quote Anchor link
- Een site met een Engelse naam, en dollarbiljetten, terwijl de site zelf Nederlands is en Euro's telt. Niet echt netjes.
Ik ben van plan de site meertalig te maken en dan meerdere valuta's toe te voegen.
- Waarom Engelse URL's met /conditions terwijl je gewoon spreekt over Voorwaarden?
Als basis lijken mij dan engelse url's het beste. Om ook de url's te gaan vertalen wordt wat lastig denk ik i.c.m. CodeIgniter?
- De voorwaarden ontbreken ook.
Wordt nog aan gewerkt maar komt eraan
- Op de beginvelden zijn de twee formulierkolommen niet consistent. Eerst vraag je de mailadres en de naam, en daarnaast vraag je van de ander de naam en het mailadres.
Dit zou gelijk moeten zijn in de volgorde.
Dit heeft zijn redenen gezien wanneer je een account hebt en je je email adres invult het naam veld veranderd naar een wachtwoord veld. Daarvoor is het dus belangrijk dat eerst het email adres ingevuld wordt.
Bij de tweede wordt eerst de naam gevraagd gezien daar een autocomplete achter zit mocht je aangemeld zijn zodat je niet de email adressen van de personen hoeft te onthouden.
Lijkt mij zo het beste..?

- Je kan ook een negatief getal invullen. Ik weet dat je systeem beveiligd is hiertegen, maar een client-side check kan geen kwaad.
In alle drukte van ontwikkelen daar niet eens mee bezig geweest, bedankt voor deze super tip!
Gewijzigd op 01/10/2012 18:03:34 door Roy -
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/10/2012 17:56:28
Quote Anchor link
Ik zou het bij de huidige taal houden, er valt vast wel wat te rewriten/routen lijkt me.
Dit lijkt me beter voor je SEO.

En die bankbiljetten kloppen niet :P
Gewijzigd op 01/10/2012 17:57:11 door - Ariën -
 
Roy -

Roy -

01/10/2012 18:08:28
Quote Anchor link
Ik zou het bij de huidige taal houden, er valt vast wel wat te rewriten/routen lijkt me.
Tips hoe dit te regelen i.c.m. CodeIgniter?
Dit lijkt me beter voor je SEO.
Geef ik je groot gelijk in!

En die bankbiljetten kloppen niet :P
Kan geen soortgelijke afbeelding vinden voor Euro's.. :(
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/10/2012 18:09:41
Quote Anchor link
Roy - op 01/10/2012 18:08:28:
Kan geen soortgelijke afbeelding vinden voor Euro's.. :(

Lang leve photoshop en de pinautomaat. Ik vind dit niet echt een excuus :P
 
Joakim Broden

Joakim Broden

01/10/2012 18:35:29
Quote Anchor link
Wat heb je aan het design gedaan behalve gebruik maken van twitter bootstrap?
 
John D

John D

01/10/2012 19:10:03
Quote Anchor link
Grappig idee, inderdaad opmeringen van Aar verwerken.
Tekstueel: Van wie moet misschien zijn Aan wie??
 
Roy -

Roy -

01/10/2012 19:27:56
Quote Anchor link
Dank voor alle aan- en opmerkingen tot nu toe!

Wat heb je aan het design gedaan behalve gebruik maken van twitter bootstrap?
Vrij weinig, nog beter geoptimaliseerd voor mobiel en tablet gebruik. Heb zelf niet het idee er meer aan te moeten veranderen. Strak en overzichtelijk zo?

Grappig idee, inderdaad opmeringen van Aar verwerken.
Tekstueel: Van wie moet misschien zijn Aan wie??
Je leen iets aan iemand uit maar het uitlenen is al gebeurd en wordt het van wie je het terug krijgt. Of denken jullie hier anders over?
Gewijzigd op 01/10/2012 19:40:04 door Roy -
 
Frank WD

Frank WD

01/10/2012 20:04:10
Quote Anchor link
- Van wie krijg ik nog geld?
- Aan wie heb ik geld uit geleend?

Ik denk 2e optie beste is.

Daarnaast, het komt vaak genoeg voor dat iemand geld vraagt ter leen.
Maar dat het pas naar 2 uur word op gehaald. De gene die het uitleent zal het al wel vast willen vast leggen. Dan is het dus ook "aan wie".
Gewijzigd op 01/10/2012 20:05:31 door Frank WD
 
Roy -

Roy -

01/10/2012 20:06:20
Quote Anchor link
Aangepast :)
 
Albert de Wit

Albert de Wit

01/10/2012 20:21:00
Quote Anchor link
Quote:
Eenvoudig en handig!
Tim


Quote:
Inmiddels heel wat geld terug gekregen van wat ik heb uitgeleend. Handig dit!
Lars


Quote:
Website werkt erg fijn op mijn telefoon als tablet.
Mohammed


Quote:
Geweldige website! Eindelijk overzicht van wat ik uitleen!
Jan Pieters


Afbeelding

Toevoeging op 01/10/2012 20:22:53:

Gewoon even een opmerking. Ik leen af en toe geld uit, maar dat is dan maar eens in de 2 maanden ofzo.
 
Roy -

Roy -

01/10/2012 20:24:59
Quote Anchor link
Dank voor je nutteloze bericht! Een beetje opvulling en aanmoediging om het te gebruiken kan in mijn ogen geen kwaad. Een moderator die dit nutteloze bericht kan verwijderen?
 
Albert de Wit

Albert de Wit

01/10/2012 20:33:18
Quote Anchor link
Sorry maar hoe in jouw ogen is dit nutteloos? Ik toon alleen even aan dat die 'Critics' niet juist zijn (wat ik dan denk)
 
Roy -

Roy -

01/10/2012 20:44:12
Quote Anchor link
Dat kon niet op een normale manier?
 
Aad B

Aad B

01/10/2012 20:45:54
Quote Anchor link
John D op 01/10/2012 19:10:03:
Grappig idee, inderdaad opmerkingen van Aar verwerken.
Tekstueel: Van wie moet misschien zijn Aan wie??

In je scherm staat ergens VAN WIE maar volgens mij leent iemand iets AAN iemand dus AAN WIE
Gewijzigd op 01/10/2012 20:46:56 door Aad B
 
Roy -

Roy -

01/10/2012 20:49:54
Quote Anchor link
Volgens mij heb ik dat nu overal aangepast
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.