Login systeem bij bepaalde username een functie tussen { }

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bart Janssen

Bart Janssen

18/01/2013 19:03:38
Quote Anchor link
Hallo kan iemand me een code geven waarbij elke pagina kijkt of de gene die is ingelogt de username "HungerCraft" heeft ik zoek dus een code die dan de mogelijkheid geeft tussen de { } Dingen te plaatsen die alleen usernames kunnen zien die op mijn lijstje staan

[HTML] <form action="magjenietzien" method="post">
<tr>
<td width="100%"><h5>Inloggen<BR></h5></td>
</tr>
<tr>
<td width="100%"><label>MinecraftNaam: <BR><input type="text" name="username" size="40" value=""></label><BR></td>
</tr>
<tr>
<td width="100%"><label>Wachtwoord: <BR> <input type="password" name="password" size="40" value=""></label><BR></td>
</tr>
<tr><BR>
<td width="100%"><input type="submit" value="Login"></td>
</tr>
</table>
</form>[/HTML]

Met de volgende script checkt de pagina wie er is ingelogt en of hij is ingelogt.
[linebreak] [linebreak] Code (php) 123456789101112 &lt;?// Check his status.if (!empty($_SESSION[username])) // he got it.{wel ingelogt codes}else // bad info.{Niet ingelogt codes} ?&gt; [linebreak][linebreak][/PHP]
Gewijzigd op 18/01/2013 19:04:01 door Bart Janssen
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.