Mail software

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Sander Z

Sander Z

01/06/2012 12:10:10
Quote Anchor link
Vraag,

Ik kan mailen via mijn site mbv PHP, alleen niet op mijn werk (werk met USBWebserver) KPN schijnt de verbinding naar mijn online smtp server op mijn host (hosting2go) te blokkeren.
Nu heb ik ook al geprobeerd om via exchange te mailen. Maar dit zit bij ons op het werk goed dichtgebouwd. Ik kan iig geen verbinding maken en/of mailen via de exchange server.
Nu is mijn vraag. Bestaat er software welke zich als smtp host gedraagd (en waar ik dus met PHP wel contact mee kan maken) zodat ik hier naar kan mailen, en dat deze via mijn Outlook/Exchange alsnog de mail verstuurd?

Kan wel een andere oplossing verzinnen -> php text file aan laten maken en mbv vbs deze laten mailen, maar dat is ook weer zo wat.

Hoop dat er een idee is die mij verder kan helpen.
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 08:22:58
 
Php knipper

php knipper

01/06/2012 14:28:58
Quote Anchor link
thundermail ( van de maker's van firefox en is volgens mij exact wat je zoekt )
 
- SanThe -

- SanThe -

01/06/2012 15:53:00
Quote Anchor link
Toen ik nog als systeembeheerder werkte had ik alles zo ingesteld dat er nooit gemaild kon worden als je het niet eerst naar de interne mailserver stuurde. Dit in verband met eventuele spyware en/of virussen. Werkte perfect. Dus jij zou daar ook nooit kunnen mailen.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

01/06/2012 17:31:32
Quote Anchor link
@php knipper:

Thundermail:
thundermail is an easy to use email program designed for kids.
Vast niet wat TS zoekt.

Als ik op de site van Mozilla kijk (http://www.mozilla.org/en-US/projects/) zie ik geen thundermail (meer) staan.
 
Sander Z

Sander Z

01/06/2012 17:35:34
Quote Anchor link
@SanThe: je hebt gelijk en ik ben dus ook op zoek naar een stuk software wat dus uiteindelijk via het reguliere (Outlook) mailt.
Ik ga eens kijken wat thundermail is en of deze nog bestaat.

Toevoeging op 01/06/2012 17:38:24:

Edit:
Neem trouwens aan dat je Thunderbird bedoeld ;)
Ik ga eens kijken wat het is.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.