Mail versturen met document

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Allan de Bruin

Allan de Bruin

22/02/2008 11:20:00
Quote Anchor link
Hoi Allemaal,
Ik ben opzoek naar een script waarmee je kan een mail kan sturen en dat je dan ook een document mee kan verzenden.

Kan iemand mij (op weg )helpen?

thanks alvast!
 
PHP hulp

PHP hulp

20/05/2024 13:51:30
 
Joren de Wit

Joren de Wit

22/02/2008 11:50:00
Quote Anchor link
Het makkelijkste is het om een klasse als Swift Mailer te gebruiken, deze heeft namelijk al een ingebouwde methode om attachments te verzenden.

Zie ook deze link voor een uitleg hoe je dat dan doet.
 
Patrick Niezen

Patrick Niezen

22/02/2008 11:53:00
Quote Anchor link
Een eventueel ander alternatief is PHPMailer.
 
Lode

Lode

22/02/2008 12:41:00
Quote Anchor link
PHPmailer is depreciated! En bevat beveiligingslekken!
Swiftmailer is de opvolger van PHPMailer...
 
Patrick Niezen

Patrick Niezen

22/02/2008 12:51:00
Quote Anchor link
Lode, heb je ook bronnen voor die uitspraak? Ik gebruik zelf al een hele lange tijd PHPMailer en het werkt perfect. Ik heb nog nooit iets gehoord over PHPMailer being deprecated...
 
Joren de Wit

Joren de Wit

22/02/2008 12:54:00
Quote Anchor link
Het is onzin dat PHPMailer deprecated zou zijn, er wordt nog aan doorontwikkeld. Swift Mailer is enkel een andere mailer klasse die gewoon een alternatief voor PHPMailer vormt...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit
 
Frank -

Frank -

22/02/2008 12:58:00
Quote Anchor link
Patrick Niezen schreef op 22.02.2008 12:51:
Lode, heb je ook bronnen voor die uitspraak? Ik gebruik zelf al een hele lange tijd PHPMailer en het werkt perfect. Ik heb nog nooit iets gehoord over PHPMailer being deprecated...
Zie de vele, vele artikelen over de veiligheidslekken met PHPmailer en uiteraard hun eigen change log. In november 2007 is er eindelijk een update geweest, maar het project heeft bijna 2 jaar op zijn gat gelegen. Met veiligheidproblemen en al...

Ik ga er m'n vingers niet aan branden, heb het vertrouwen verloren en ben overgestapt op Swift Mailer.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.