Mailformulier werkt niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Ben jij een senior .NET developer en heb jij tevens ervaring als teamlead? Ben jij iemand met een helikopterview en denk jij graag mee met de klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een geweldig bedrijf zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren .NET developer. Het bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen en bouwen van websites, portalen en applicaties voor met name zorg- en onderwijsinstellingen en overheidsinstanties. Jouw taken: Het fungeren als Lead Developer; Het meedenken met de business (dit vergt commercieel inzicht); Het begeleiden van diverse projecten (van klein tot groot); Het ontwerpen

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

Oracle Developer / PL SQL

Dit ga je doen Software ontwikkeling aan een internationaal gebruikt pakket; Werken met technieken als Oracle 19c, Toad, PL/SQL, Oracle Forms, Reports en Designer; Meedraaien in internationale projecten; Meedenken over technisch en functioneel ontwerp; Samenwerken met collega's als Informatie Analisten, Testers en Release Managers; Soms wensen en eisen afstemmen met de business. Hier ga je werken Onze klant, een internationaal bekend bedrijf dat essentiële producten maakt waar iedereen graag gebruik van maakt, zoekt versterking in het Software Development team. Samen met 3 developers, een release manager, een informatie analist en 3 testers werk jij aan een systeem waarmee complexe producten

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you work together in a multidisciplinary development team with 1-2 Senior .NET developers, two front-end developers, Data Scientists and one UX designer. As a team you work on developing a Cloud based application and making this application more stable. Unit testing will also become very important in your new position. Together with the Senior .NET developer you will be responsible for developing the API. You work with a lot of data and occasionally there will also be data issues and some queries will have to be run. This means that you will work a lot

Bekijk vacature »

Back End Developer

As a Back End developer at KUBUS you will be developing the (web) application and services of BIMcollab. You have a focus on the back end of our software, for which we mainly work with C# and .NET. We use a full-stack approach, which means that in addition to the back-end, you will also help with other parts of the code. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »
Kees van dijk

kees van dijk

13/11/2005 21:08:00
Quote Anchor link
Hey
Ik heb een mailscriptje gemaakt maar hij werkt niet.
Het is ook de eerste script. Maar zou iemand mij kunnen helpen?
Want ik snap er niks meer van. Al van alles geprobeerd maar het word me alleen maar onduidelijker.

Url: http://www.huisturf.nl/test/mail.php
Dit is hem:

<form action="http://www.huisturf.nl/test/mail.php" method="POST">
<p><font color="#808080">Mijn naam is:<BR>
<INPUT TYPE="text" NAME="naam" SIZE=30>
</font>
</p>
<P>
<font color="#808080">Ik ben:<BR>
<INPUT TYPE="radio" NAME="geslacht" VALUE="man"> man<BR>
<INPUT TYPE="radio" NAME="geslacht" VALUE="vrouw"> vrouw
</font>
<P>
<font color="#808080">Mijn e-mailadres is:<BR>
<INPUT TYPE="text" NAME="email" SIZE=30>
(moet geldig zijn)</font><P>
<font color="#808080">Mijn foto:<BR>

<input type="file" name="image" class="formfield" size="30">
(Zorg dat je de foto je eigen naam noemt.)</font><P>

<font color="#808080">Mijn leeftijd is:<BR>
<SELECT NAME="Leeftijd">
<OPTION VALUE="14 of jonger">14 of jonger
<OPTION VALUE="14">14
<OPTION VALUE="15">15
<OPTION VALUE="16">16
<OPTION VALUE="17">17
<OPTION VALUE="18">18
<OPTION VALUE="19">19
<OPTION VALUE="20">20
<OPTION VALUE="21">21
<OPTION VALUE="22">22
<OPTION VALUE="23">23
<OPTION VALUE="24">24
<OPTION VALUE="25">25
<OPTION VALUE="26">26
<OPTION VALUE="27">27
<OPTION VALUE="28">28
<OPTION VALUE="29">29
<OPTION VALUE="30 of ouder">30 of ouder
</SELECT>
</font>
<P>
<font color="#808080">Extra info over mijzelf:<BR>
<TEXTAREA COLS=30 ROWS=10 NAME="Beschrijving" WRAP=VIRTUAL>Geef hier in het korte beschrijving over jezelf.
Deze zal te zien zijn onder de foto.</TEXTAREA>
</font>
<P>
<font color="#808080">
<INPUT TYPE="submit" VALUE=" verzenden "></form>
 
PHP hulp

PHP hulp

12/05/2024 11:13:23
 
- SanThe -

- SanThe -

13/11/2005 21:13:00
Quote Anchor link
Alle <option ....> getal </option>
moeten afgesloten woorden. Verder zou ik bij action niet de hele url plaatsen maar alleen 'mail.php' en daarna zal je het moeten opvangen met php.
 
Kees van dijk

kees van dijk

13/11/2005 21:18:00
Quote Anchor link
Bedankt voor het sneller reageren.

Ik heb het script aangepast maar hij doet het nog steeds niet :(

Maar wat bedoel je met "daarna zal je het moeten opvangen met php."

Groeten,
Kees van Dijk
 
- SanThe -

- SanThe -

13/11/2005 21:25:00
Quote Anchor link
Je script bestaat nu alleen uit html. Als je op verzenden klikt gebeurt er niks, Dan zal je doormiddel van php-code de gegevens uit het formulier moeten uitlezen en daar wat mee doen.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

13/11/2005 21:30:00
Quote Anchor link
Zet onderaan je pagina maar eens iets als dit:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?PHP

if (isset($_POST['naam'])){
echo $_POST['naam'];
}


?>

Als het goed is zie je dan je naam. Zo weet je ook meteen hoe je de variabelen uit kan lezen.
 
Kees van dijk

kees van dijk

13/11/2005 22:45:00
Quote Anchor link
Nou ik ben er wat mee aan het klooien geweest en hij werkt nu.

Robert en Santhecrazy bedankt!!!
 

13/11/2005 23:01:00
Quote Anchor link
Mailen zal die nog steeds niet ;)
 
- SanThe -

- SanThe -

13/11/2005 23:08:00
Quote Anchor link
Sebastiaan:
Mailen zal die nog steeds niet ;)


Blijkbaar wel, vraag me niet hoe. (Postduif)
 
Kees van dijk

kees van dijk

13/11/2005 23:15:00
Quote Anchor link
Ik heb een ander script gepakt en deze veranderd:
En deze werkt wel ;)

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
<?php
//mail formulier voor bijlage
$email ='[email protected]';
//geneer boundary
DEFINE('bound',md5(uniqid(time())));
//check request method
if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST'){
//if file upload send with email as mixed
if(!empty($_FILES['file'])){
//check filesize
if($_FILES['file']['size'] < 1024*50){
   $headers = "From: ".$_POST['from']." <".$_POST['email'].">\r\n";
   $headers .= "Reply-To: ".$_POST['from']." <".$_POST['email'].">\r\n";
   $headers .= "MIME-Version: 1.0\r\n";
   //email bestaat uit meerdere  bestanden dus vertel wat de scheidings teken is en dat het een multipart is
   $headers .= "Content-Type: multipart/mixed; boundary=\"".bound."\"\r\n";
   //we zenden een attachment mee
   $headers .= "Content-Disposition:  attachment\r\n";
   //readfile
   $fp = fopen($_FILES['file']['tmp_name'],'r');
   $bestand = fread($fp,$_FILES['file']['size']);
   fclose($fp);
   //create body
   //generenen een body. Dit is een multi part gezeik

   $body.= "This is a multi-part message in MIME format.\r\n";
   $body.= "\r\n";
   //boundary
   $body.= "--".bound."\r\n";
   //content type + charater set (iso in dit geval)
   $body.= "Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-1\r\n";
   //codering (7 bit)
   $body.= "Content-Transfer-Encoding: 7bit\r\n";
   $body.= "\r\n";
   //het bericht
   $body.= $_POST['bericht'] ."\r\n";
   //de leeftijd
   $body.= $_POST['leeftijd'] ."\r\n";
   //de geslacht
   $body.= $_POST['geslacht'] ."\r\n";
   //voorwaarden
   $body.= $_POST['voorwaarden'] ."\r\n";
   //boundary
   $body.= "--".bound."\r\n";
   //content type + naam bestand (database.sql)
   $body .= "Content-Type: application/octet-stream; name=".$_FILES['file']['name']."\r\n";
   //codering
   $body .= "Content-Transfer-Encoding: base64\r\n";
   //als bijlage toegevoegd
   $body.= "Content-disposition: attachment\r\n";
   $body .= "\n";
   //de inhoud van het bestand
   $body .= chunk_split(base64_encode($bestand )) . "\r\n";
   mail($email,$_POST['subject'],$body,$headers);
    echo 'Email (Met een bijlage) is verzonden';
}
else{
echo 'Bestands groote is te groot';
}
}
else{
   $headers = "From: ".$_POST['from']." <".$_POST['email'].">\r\n";
   $headers .= "Reply-To: ".$_POST['from']." <".$_POST['email'].">\r\n";
   $headers .= "MIME-Version: 1.0\r\n";
   $bericht = $_POST['bericht'];
   $leeftijd = $_POST['leeftijd'];
   $geslacht = $_POST['geslacht'];
   $voorwaarden = $_POST['voorwaarden'];
   mail($email,$_POST['subject'],$bericht,$headers);
   echo 'Email (Zonder een bijlage) is verzonden';
}
}
else{
//mail formulier je moet zelf het fomullier maken
?>

<font face="Times New Roman" color="#808080" size="3">
<form action='
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?=$_SERVER['php_self'];?>
' method='post' enctype='multipart/form-data'>
Naam:<br><input type='text' name='from'><br><br>
Email:<br><input type='text' name='email'><br><br>
Geslacht:<br><INPUT TYPE="radio" NAME="geslacht" CHECKED VALUE="Man">Man<INPUT TYPE="radio" NAME="geslacht" VALUE="Vrouw">Vrouw <br><br>
Onderwerp:<br><SELECT NAME="subject"><OPTION VALUE="Ik wil mee doen">Ik wil mee doen</option></SELECT> <br><br>
Bestand:<br><input type='file' name='file'><br><br>
Bericht:<br> <TEXTAREA NAME="bericht" ROWS="5" COLS="40">Vul hier verdere informatie over je in. Dit zal onder de foto te zien zijn.</TEXTAREA><br><br>
Mijn leeftijd is:<br><SELECT NAME="leeftijd"><OPTION VALUE="14 of jonger">14 of jonger</option> <OPTION VALUE="14">14</option> <OPTION VALUE="15">15</option> <OPTION VALUE="16">16</option> <OPTION VALUE="17">17</option> <OPTION VALUE="18">18</option><OPTION VALUE="19">19</option> <OPTION VALUE="20">20</option> <OPTION VALUE="21">21</option> <OPTION VALUE="22">22</option> <OPTION VALUE="23">23</option> OPTION VALUE="24">24</option> <OPTION VALUE="25">25</option> <OPTION VALUE="26">26</option> <OPTION VALUE="27">27</option> <OPTION VALUE="28">28</option> <OPTION VALUE="29">29</option> <OPTION VALUE="30 of ouder">30 of ouder</option></select> <br><br>
<INPUT TYPE="checkbox" NAME="voorwaarden" VALUE="checkbox_waarde1">Ja ik ga akkoord met de voorwaarden

<input type="submit"value="Verzenden">
</font>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?
}
?>
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

13/11/2005 23:19:00
Quote Anchor link
Kees, ik ben blij dat het werkt, maar op deze manier zul je nooit PHP leren. Script kopieren, paar dingetjes aanpassen, en God zegene de greep. Zou je het niet veel leuker vinden je eigen creativiteit te gebruiken?
 
Kees van dijk

kees van dijk

14/11/2005 18:53:00
Quote Anchor link
haha.

Ja heel graag,

alleen de tijd die heb ik niet :(
druk druk druk druk
 
- SanThe -

- SanThe -

14/11/2005 18:59:00
Quote Anchor link
kees:
haha.

Ja heel graag,

alleen de tijd die heb ik niet :(
druk druk druk druk


Een mens heeft het net zo druk als hij het zelf maakt.
 
Kees van dijk

kees van dijk

14/11/2005 19:01:00
Quote Anchor link
haha,

dan maak ik het me zelf te druk.
 
S -

S -

14/11/2005 20:10:00
Quote Anchor link
Jan:
op deze manier zul je nooit PHP leren. Script kopieren, paar dingetjes aanpassen, en God zegene de greep.


Zo ben ik ook begonnen. Eerst een script kopieren, aanpassen en uiteindelijk ga je vanzelf dingen schrijven.
 

26/11/2005 11:19:00
Quote Anchor link
hallo,
je kunt ook een website aanspreken:
http://www.mycontactform.com
op deze website kun je alles naar je eigen smaak maken(kleur,...) registreren is noodzakelijk, en het is gratis !!! Je kan je laten omvormen tot premium user, maar dit is niet gratis...
Mijn contactform lukt hoor !!!
greetings
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.