Meedenken/werken aan een leuk hobby project

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

John Cena

John Cena

01/04/2011 21:54:14
Quote Anchor link
Ik heb expres maar niet genoemd dat het om een spel gaat, dan was je hier vast niet gekomen.

Ik/wij zijn bezig met een spel gebaseerd op travian/tribalwars maar wat altijd gratis blijft.
Het is niet de bedoeling dat het een spel wordt wat online gespeeld kan worden, maar juist op een ernstige snelheid op lanparty's.

Het moet dus stabiel zijn, snel, correct geprogrammeerd en aantrekkelijk.
Er zijn geen kosten aan dit project verbonden behalve tijd, maar ook geen opbrengsten.

Het beste wat je zult krijgen is je naam vermeld bij de Credits die toch nooit iemand bekijkt. Wel is het een hele mooie aanvulling op je CV.

Dus, ben jij een:
- PHP Koning
- CSS Strateeg
- Design Freak
- OF iemand die heel veel AOE/C&C/Travian/Tribal Wars/Mytholia speelt?

Reageer dan, je inbreng is zeker welkom!
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 07:00:14
 
Noppes Homeland

Noppes Homeland

01/04/2011 22:02:51
Quote Anchor link
Niet aan beginnen, want het wordt toch niets.
 
John Cena

John Cena

01/04/2011 22:08:49
Quote Anchor link
Prima, bedankt voor je bijdrage die eigenlijk niet welkom was. Wij willen dit graag doen, wij vinden dit leuk. Mogen we?
 
Sander A

Sander A

01/04/2011 22:29:38
Quote Anchor link
Hallo Chi Lion,

Ik ben zeer geïntereseerd in dit project en zou graag meedoen hieraan.

Ik ken het spel TribalWars tegenwoordig op mijn duimpje en kan met diverse scripttalen overweg.

Ik zou het dus erg leuk vinden mee te doen,

Neem eventueel even contact met me op in een pm

Met vriendelijke groeten
 

09/04/2011 21:59:18
Quote Anchor link
Hallo Chi Lion,

Het lijkt me wel leuk om mee te werken aan dit project, ik ken geen TribalWars e.d. maar ik ken wel PHP, CSS, Javascript en programmeer vooral in Object-Georienteerd.

Mvg,

Dillen Meijboom
 
Sander A

Sander A

09/04/2011 22:01:12
Quote Anchor link
Hallo Chi Lion,

Ik heb sinds de laatste keer niets meer van je gehoord?

Mvg,
 
John Cena

John Cena

11/04/2011 11:45:07
Quote Anchor link
Dillen, ik ga je even een PB sturen, Sander, ik heb jou een PB gestuurd, heb je die niet ontvangen?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.