Menu hover probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het development team. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

Front-end developer - working on software for arou

Functie They have recently started looking for an experienced Front-end (mobile/app) developer. Because of the short lines within the team, they are also looking for someone who can communicate with the service desk, sales and support for technical questions. You will join their IT team consisting of about 10 colleagues divided over two teams in rooms opposite each other. Half of these are involved in their front-end. You will work together with, among others, the Architect, 1 senior, 1 junior and there is a Team Leader. In terms of technology, they work with a unique tech-stack, particularly because of the

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

As a 3D BIM add- on developer at KUBUS, you will develop add-ons (called BCF- Managers) to the leading building information modeling (BIM) programs Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD and Tekla Structures. BCF Managers enable data transfer between BIM software and BIMcollab. You will work on both the front- and the back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Medior PHP developer

Functie Samen met je development team werk je Agile Scrum en met jullie gezamenlijke kennis en ervaring bepalen jullie samen de beste keuze voor techniek en architectuur. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en denkniveau • Je hebt goede kennis en ervaring met PHP • Je bent niet bang voor complexe projecten • Je werkt graag zelfstandig aan applicaties • Je bent altijd nieuwsgierig naar nieuwe

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Voor een opdrachtgever, met een prachtig kantoor in omgeving Wateringen zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind jij het leuk om in een Agile/Scrum omgeving te werken? Wil jij

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jos Verra

Jos Verra

16/11/2010 20:40:35
Quote Anchor link
Ik heb een probleem met mijn menu die te vinden is op http://www.tunder-design.nl/menu/

Bij mouseover gaat het deels goed en deels niet als je aan de linker 10 - 20px zit van een menu knop veranderd maar 1 achtergrond. Iemand een idee hoe ik dit fix?

Alvast bedankt
Gewijzigd op 16/11/2010 20:41:35 door Jos Verra
 
PHP hulp

PHP hulp

21/05/2024 06:27:15
 
Jasper DS

Jasper DS

16/11/2010 20:57:32
Quote Anchor link
foutje!
Gewijzigd op 16/11/2010 21:26:44 door Jasper DS
 
Jos Verra

Jos Verra

16/11/2010 21:01:10
Quote Anchor link
Waarom herhaal je mijn link?
 
Jasper DS

Jasper DS

16/11/2010 21:03:32
Quote Anchor link
was een foutje ->

http://validator.w3.org/check?uri=http://www.tunder-design.nl/menu/&charset=(detect+automatically)&doctype=Inline&group=0
Gewijzigd op 16/11/2010 21:05:26 door Jasper DS
 
Jos Verra

Jos Verra

16/11/2010 21:05:03
Quote Anchor link
Het gaat daar helemaal nog niet om ik wil het eerst werkend krijgen en daarna W3C valid
 
Jasper DS

Jasper DS

16/11/2010 21:05:57
Quote Anchor link
Ja als je html niet valid is zal het waarschijnlijk ook niet gaan. maak eerst je htlm valid
 
Jos Verra

Jos Verra

16/11/2010 21:07:48
Quote Anchor link
Nou zo goed?
 
Jasper DS

Jasper DS

16/11/2010 21:09:52
Quote Anchor link
je hebt 1 afbeelding? knip die in stukken
 
Jos Verra

Jos Verra

16/11/2010 21:16:12
Quote Anchor link
Ow lol .. dat heet een css sprite. Als je het niet kent doe dan ook geen poging om te helpen.
 
Jasper DS

Jasper DS

16/11/2010 21:26:23
Quote Anchor link
ok ;)
 
Joakim Broden

Joakim Broden

17/11/2010 08:31:59
Quote Anchor link
Ik zie niks mis met het menu, hij doet gewoon hoe hij het moet doen met je HTML/CSS...

Wat me opvalt is dat je in plaats van een a een span gebruikt waarom?

En weet je waarom het menu niet naar jouwn wensen voldoet komt omdat je padding-left gebruikt in de LI, oftewel als je over die padding heen gaat met de muis ga je NIET over de span heen, dus de LI krijgt een hover mee en de span niet. Geef dus de span een padding: 0 20px; mee en GEEN padding op de LI...

De span moet even groot zijn als de LI.. Simpel :)
 
Yea Rupie

Yea Rupie

17/11/2010 08:42:30
Quote Anchor link
Het is een combinatie tussen de span en de padding-left;
Als ik een van beide weghaal werkt hij wel.
 
Jos Verra

Jos Verra

17/11/2010 11:24:04
Quote Anchor link
Het is opgelost met behulp van het sliding doors idee op de site http://kailoon.com/css-sliding-door-using-only-1-image/ Ik gebruik nu een iets andere sprite dan eerst maar het werkt nu perfect
 
Jos Verra

Jos Verra

18/11/2010 11:34:49
Quote Anchor link
Op http://tunder-design.nl/menu werkt hij grotendeels alleen loop ik in IE7 tegen een bug aan dat hij de dropdown van het informatie gedeelte onder een andere knop gooit.

Iemand een idee hoe dit valt op te lossen?
 
Gerhard l

gerhard l

18/11/2010 11:38:01
Quote Anchor link
bij mij werkt het perfect in ie?
 
Jos Verra

Jos Verra

18/11/2010 11:40:46
Quote Anchor link
IE7 doet de dropdown raar

Toevoeging op 18/11/2010 11:41:26:

Hij hoort niet onder inschrijven te komen maar onder informatie vergelijk het resultaat maar eens bij Firefox of IE8
 
Gerhard l

gerhard l

18/11/2010 11:54:12
Quote Anchor link
hihi oke heb ik ook last van op dit moment met www.gerhardlubbers.com de search knop blijft ook half zweven, maar weet niet precies waar dit in zit, iets met float of position denk ik

Toevoeging op 18/11/2010 11:54:13:

hihi oke heb ik ook last van op dit moment met www.gerhardlubbers.com de search knop blijft ook half zweven, maar weet niet precies waar dit in zit, iets met float of position denk ik
 
Jos Verra

Jos Verra

18/11/2010 12:09:32
Quote Anchor link
Umm oke? Dat helpt mij niet echt
 
Joakim Broden

Joakim Broden

18/11/2010 12:15:42
Quote Anchor link
op de UL van het submenu een float: none; en clear: both; zetten, dan zou het volgens mij goed zijn
 
Jos Verra

Jos Verra

18/11/2010 12:18:06
Quote Anchor link
YAY ! :D hij werkt nu alleen nog de margin fixen en ik heb eindelijk mijn eerste dynamische sprite menu met @font face!!

Toevoeging op 18/11/2010 13:57:57:

Als je nu in IE7 over het submenu gaat verdwijnt het woordje OUDERS iemand een idee wat hier misgaat?
 
Marc rc is as

Marc rc is as

19/11/2010 10:45:02
Quote Anchor link
Het zit m in die spatie. Ik weet dat IE 7 moeite heeft met die spatie.
Heb je het al geprobeerd met een  
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.