Menu pixel bug (cross browser)
Ik ben weer eens bezig met mijn website beter te stylen, probleem echter is dat er een pixel ruimte overblijft in IE waardoor het menu niet perfect van top naar bodem loopt zoals het wel in Opera, Safari en Firefox hoort te zijn.
Ik heb zitten spitten in het CSS maar ik kom op niets uit, wellicht dat iemand wat licht in mijn pad kan schijnen.
de site: www.overdatum.nl
UPDATE:
Als tijdelijke oplossing gebruik ik nu een border-bottom van 2px die samen gaat met de achtergrond van de website. Dit valt niet echt op, maar is niet echt de oplossing waar ik naar opzoek was.
Ik heb zitten spitten in het CSS maar ik kom op niets uit, wellicht dat iemand wat licht in mijn pad kan schijnen.
de site: www.overdatum.nl
UPDATE:
Als tijdelijke oplossing gebruik ik nu een border-bottom van 2px die samen gaat met de achtergrond van de website. Dit valt niet echt op, maar is niet echt de oplossing waar ik naar opzoek was.
Gewijzigd op 02/01/2011 21:27:52 door Www JdeRuijterNL
Gesponsorde koppelingen:
IE doet niet altijd zoals het hoort.
In plaats van te zoeken wat IE nu weer fout doet kan je beter een oplossing gebruiken zoals je zelf al gedaan hebt. Je kan ook kijken naar CSS Hacks om hetzelfde effect te krijgen, maar ik zou het zo laten. Het ziet er goed uit immers :)
In plaats van te zoeken wat IE nu weer fout doet kan je beter een oplossing gebruiken zoals je zelf al gedaan hebt. Je kan ook kijken naar CSS Hacks om hetzelfde effect te krijgen, maar ik zou het zo laten. Het ziet er goed uit immers :)
Kun je eens met een screenshot d.m.v. een pijl aangeven waar precies die pixel ruimte overblijft?
Ozzie PHP op 03/01/2011 11:02:53:
Kun je eens met een screenshot d.m.v. een pijl aangeven waar precies die pixel ruimte overblijft?
Sluit ik me bij aan, graag screenshot.
Geen IE Hacks gebruiken maar een master stylesheet! Dat is de enige oplossing voor dit soort problemen.
Alsof een master stylesheet veel doet voor IE Quirks...
Huidige oplossing lijkt goed te werken, hou het daar maar op.
Huidige oplossing lijkt goed te werken, hou het daar maar op.