Missende accolade zoeken
Ik heb een script waar een accolade teveel of te weinig in staat en ik kom er niet uit waar :(
Voor het schrijven gebruik ik Crimson en Notapad++, hiet zit echter geen optie in (of ik kan hem niet vinden) om deze te zoeken, heeft iemand een tip om dit op te lossen?
Voor het schrijven gebruik ik Crimson en Notapad++, hiet zit echter geen optie in (of ik kan hem niet vinden) om deze te zoeken, heeft iemand een tip om dit op te lossen?
Gesponsorde koppelingen:
Volgens mij moet je hem wel vinden als je in Notepad++ steeds zo'n blokje dicht klapt. Dan komt er op een gegeven moment er wel eentje onder te staan.
En je hebt waarschijnlijk ook wel in indicatie van waar ongeveer?
En je hebt waarschijnlijk ook wel in indicatie van waar ongeveer?
Als je je scripts gewoon goed overzichtelijk script, dan moet je zo'n accolade redelijk makkelijk kunnen vinden.
De foutmelding geeft je ook een regelnummer, dit kan je al een indicatie geven, alhoewel deze er ook wel eens behoorlijk naast kan zitten met dit soort fouten.
Zelf geef ik de voorkeur aan deze stijl:
Zo blijft je code goed overzichtelijk, maar er zijn er ook heel veel die dit gebruiken:
Zoals je ziet is dat al een stuk minder overzichtelijk.
De foutmelding geeft je ook een regelnummer, dit kan je al een indicatie geven, alhoewel deze er ook wel eens behoorlijk naast kan zitten met dit soort fouten.
Zelf geef ik de voorkeur aan deze stijl:
Zo blijft je code goed overzichtelijk, maar er zijn er ook heel veel die dit gebruiken:
Zoals je ziet is dat al een stuk minder overzichtelijk.