mp3 tracker
Hallo allemaal,
Ik ben bezig met een layout voor een online shop voor mp3 spelers. Ik heb alles al gemaakt, maar voor het menu heb ik geen inspiratie meer.
Ik wil daar een beetje de kleuren in laten terug komen van de header, maar ik weet niet hoe ik dat in de huidige stijl kan houden. Heeft iemand hier een goed idee daarvoor?

Oja, ook wil ik wel eens wat meningen horen over wat ik nu heb.
Alvast bedankt,
Mark
Ik ben bezig met een layout voor een online shop voor mp3 spelers. Ik heb alles al gemaakt, maar voor het menu heb ik geen inspiratie meer.
Ik wil daar een beetje de kleuren in laten terug komen van de header, maar ik weet niet hoe ik dat in de huidige stijl kan houden. Heeft iemand hier een goed idee daarvoor?

Oja, ook wil ik wel eens wat meningen horen over wat ik nu heb.
Alvast bedankt,
Mark
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark D
Gesponsorde koppelingen:
erg mooi, lekker luchtig!
Ziet er goed uit!
Kleuren van de header komen naar mijn mening genoeg terug in de rest van het design.
Alleen dat de text "Gezocht Op" 2 verschillende kleuren zijn stoord me een beetje.
Kleuren van de header komen naar mijn mening genoeg terug in de rest van het design.
Alleen dat de text "Gezocht Op" 2 verschillende kleuren zijn stoord me een beetje.
Stoort die text je alleen daar, of ook bij beste koop e.d.
Ik ben een beetje bang dat het te saai wordt als ik het menu hetzelfde doe als content vakjes. Dan krijg je zo'n saai geheel denk ik. Hoe kan ik dat voorkomen?
Ik ben een beetje bang dat het te saai wordt als ik het menu hetzelfde doe als content vakjes. Dan krijg je zo'n saai geheel denk ik. Hoe kan ik dat voorkomen?
Wow, een IPod Nano van 30GB, die wil ik ook wel :P
Ziet er goed uit. Het menu moet je gewoon met dezelfde borders doen (duh :P), en dan nog een aanbieding erin, net als bovenin, en je winkelmandje eventueel. Verder gewoon dezelfde stijl aanhouden.
Trouwens, het is "2 resultaten" of "2 producten gevonden", en niet "2 resultaten gevonden" :P Klein detail...
Keep up the good work verder! (Y)
Ziet er goed uit. Het menu moet je gewoon met dezelfde borders doen (duh :P), en dan nog een aanbieding erin, net als bovenin, en je winkelmandje eventueel. Verder gewoon dezelfde stijl aanhouden.
Trouwens, het is "2 resultaten" of "2 producten gevonden", en niet "2 resultaten gevonden" :P Klein detail...
Keep up the good work verder! (Y)
Ik zal eens wat gaan proberen met het menu, resultaat post ik zometeen wel.
Mark schreef op 01.05.2007 10:05:
Stoort die text je alleen daar, of ook bij beste koop e.d.
Alleen daar imo, bij "Beste Koop" etc staat het mooi.
Ik vind het menu met header goed zo.
Ziet er leuk, strak uit.
Dan komt rechts dat enorm grote zoek ding in beeld (vind ik al erg storrend).
Dan staat iets verder naar onder weer zo'n grijsvlak, die nog meer aandacht op eist, nog storrender. De bovenkant is één druk stuk in mijn ogen en aangezien ik net ben op gestaan irriteerd mij dat mate loos.
Dan staat er [red]gezocht[/red][yellow]op[/yellow] waarbij ik die op dezelfde kleur zal geven als gezocht.
Dan zie ik weer allemaal blokken, vind ik vrij onoverzichtelijk.
Ziet er leuk, strak uit.
Dan staat iets verder naar onder weer zo'n grijsvlak, die nog meer aandacht op eist, nog storrender. De bovenkant is één druk stuk in mijn ogen en aangezien ik net ben op gestaan irriteerd mij dat mate loos.
Dan staat er [red]gezocht[/red][yellow]op[/yellow] waarbij ik die op dezelfde kleur zal geven als gezocht.
Dan zie ik weer allemaal blokken, vind ik vrij onoverzichtelijk.
Webmakerij schreef op 01.05.2007 10:26:
Ik vind het menu met header goed zo.
Ziet er leuk, strak uit.
Dan staat iets verder naar onder weer zo'n grijsvlak, die nog meer aandacht op eist, nog storrender.
Ziet er leuk, strak uit.
Dan staat iets verder naar onder weer zo'n grijsvlak, die nog meer aandacht op eist, nog storrender.
Ik neem aan dat het de bedoeling is dat het aandacht op eist! Omdat je wilt dat mensen naar die MP3 spelers kijken ;)
* Typo *
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs X
Tip van een design noob :
Onmouseover de kleur van je menutekst gelijk maken aan je header kleur en verder zo laten?
Onmouseover de kleur van je menutekst gelijk maken aan je header kleur en verder zo laten?
@Webmakerij
Je vindt dus de vakken vlak bij de header het meest storend? Zouden deze rustiger worden als ik deze dezelfde achtergrondkleur geef als de content?
Je vindt dus de vakken vlak bij de header het meest storend? Zouden deze rustiger worden als ik deze dezelfde achtergrondkleur geef als de content?
Edit:
Layout incl menu ook klaar:

Zou voor de footer dezelfde kleuren gebruiken als het menu.
Edit:
Ja je hebt gelijk, lijkt net of bovenkant donkerder is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs X
Dat is het toch ook?
Ja die vind ik het meest storrend daarnaast vind ik de hoeveelheid vlakken te veel -> te druk.
Leuk en luchtig ! Het menu vind ik wel een beetje 'saai'. Misschien de footer in het klein er terug laten komen bij de kopjes? Of een lijntje in kleur onder de kopjes ofzo?
@ponzi
Die lijntjes heb ik al eens geprobeerd, maar omdat ik alleen dat rood in het menu heb stond oranje er niet. Maar als ik dat rode deed voegde het niet echt iets toe.
Die lijntjes heb ik al eens geprobeerd, maar omdat ik alleen dat rood in het menu heb stond oranje er niet. Maar als ik dat rode deed voegde het niet echt iets toe.
Edit:
Vakken in en net onder de header hebben nu dezelfde stijl als het menu en content: