mp3 tracker

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. 50% van jullie werkzaamheden is maatwerk en de overige 50% is

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functie omschrijving Als Back-end Developer heb je de eer om als eerste interne developer bij deze organisatie te beginnen. Op dit moment zijn er externe developers, maar daar wil de organisatie verandering in brengen. Op termijn moet de gehele afdeling uit intern personeel bestaan. Je kan je voorstellen dat de eerste interne developer ook de nodige kennis mee moet brengen. Dat klopt. Je gaat je namelijk aan het begin bekommeren over de externe developers en uiteindelijk over je interne collega's. Verder ga je het volgende doen: Het bedenken, beheren en onderhouden van webportalen, API-koppelingen en applicaties; Je bedenkt en werkt

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »
Mark D

Mark D

01/05/2007 09:18:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een layout voor een online shop voor mp3 spelers. Ik heb alles al gemaakt, maar voor het menu heb ik geen inspiratie meer.
Ik wil daar een beetje de kleuren in laten terug komen van de header, maar ik weet niet hoe ik dat in de huidige stijl kan houden. Heeft iemand hier een goed idee daarvoor?

Afbeelding

Oja, ook wil ik wel eens wat meningen horen over wat ik nu heb.

Alvast bedankt,
Mark
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark D
 
PHP hulp

PHP hulp

12/05/2024 22:02:49
 
- wes  -

- wes -

01/05/2007 09:26:00
Quote Anchor link
erg mooi, lekker luchtig!
 
Thijs X

Thijs X

01/05/2007 10:02:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit!
Kleuren van de header komen naar mijn mening genoeg terug in de rest van het design.
Alleen dat de text "Gezocht Op" 2 verschillende kleuren zijn stoord me een beetje.
 
Mark D

Mark D

01/05/2007 10:05:00
Quote Anchor link
Stoort die text je alleen daar, of ook bij beste koop e.d.

Ik ben een beetje bang dat het te saai wordt als ik het menu hetzelfde doe als content vakjes. Dan krijg je zo'n saai geheel denk ik. Hoe kan ik dat voorkomen?
 
- -

- -

01/05/2007 10:08:00
Quote Anchor link
Wow, een IPod Nano van 30GB, die wil ik ook wel :P

Ziet er goed uit. Het menu moet je gewoon met dezelfde borders doen (duh :P), en dan nog een aanbieding erin, net als bovenin, en je winkelmandje eventueel. Verder gewoon dezelfde stijl aanhouden.

Trouwens, het is "2 resultaten" of "2 producten gevonden", en niet "2 resultaten gevonden" :P Klein detail...

Keep up the good work verder! (Y)
 
Mark D

Mark D

01/05/2007 10:14:00
Quote Anchor link
Ik zal eens wat gaan proberen met het menu, resultaat post ik zometeen wel.
 
Thijs X

Thijs X

01/05/2007 10:18:00
Quote Anchor link
Mark schreef op 01.05.2007 10:05:
Stoort die text je alleen daar, of ook bij beste koop e.d.

Ik ben een beetje bang dat het te saai wordt als ik het menu hetzelfde doe als content vakjes. Dan krijg je zo'n saai geheel denk ik. Hoe kan ik dat voorkomen?


Alleen daar imo, bij "Beste Koop" etc staat het mooi.
 

01/05/2007 10:26:00
Quote Anchor link
Ik vind het menu met header goed zo.
Ziet er leuk, strak uit.
Dan komt rechts dat enorm grote zoek ding in beeld (vind ik al erg storrend).
Dan staat iets verder naar onder weer zo'n grijsvlak, die nog meer aandacht op eist, nog storrender. De bovenkant is één druk stuk in mijn ogen en aangezien ik net ben op gestaan irriteerd mij dat mate loos.

Dan staat er [red]gezocht[/red][yellow]op[/yellow] waarbij ik die op dezelfde kleur zal geven als gezocht.

Dan zie ik weer allemaal blokken, vind ik vrij onoverzichtelijk.
 
Thijs X

Thijs X

01/05/2007 10:28:00
Quote Anchor link
Webmakerij schreef op 01.05.2007 10:26:
Ik vind het menu met header goed zo.
Ziet er leuk, strak uit.
Dan komt rechts dat enorm grote zoek ding in beeld (vind ik al erg storrend).
Dan staat iets verder naar onder weer zo'n grijsvlak, die nog meer aandacht op eist, nog storrender.


Ik neem aan dat het de bedoeling is dat het aandacht op eist! Omdat je wilt dat mensen naar die MP3 spelers kijken ;)


* Typo *
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs X
 
Jacco Engel

Jacco Engel

01/05/2007 10:38:00
Quote Anchor link
Tip van een design noob :

Onmouseover de kleur van je menutekst gelijk maken aan je header kleur en verder zo laten?
 
Mark D

Mark D

01/05/2007 10:43:00
Quote Anchor link
@Webmakerij
Je vindt dus de vakken vlak bij de header het meest storend? Zouden deze rustiger worden als ik deze dezelfde achtergrondkleur geef als de content?

Edit:
Layout incl menu ook klaar:
Afbeelding
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark D
 
Thijs X

Thijs X

01/05/2007 11:02:00
Quote Anchor link
Zou voor de footer dezelfde kleuren gebruiken als het menu.

Edit:
Ja je hebt gelijk, lijkt net of bovenkant donkerder is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs X
 
Mark D

Mark D

01/05/2007 11:04:00
Quote Anchor link
Dat is het toch ook?
 

01/05/2007 11:11:00
Quote Anchor link
Ja die vind ik het meest storrend daarnaast vind ik de hoeveelheid vlakken te veel -> te druk.
 
Ponzi

Ponzi

01/05/2007 11:22:00
Quote Anchor link
Leuk en luchtig ! Het menu vind ik wel een beetje 'saai'. Misschien de footer in het klein er terug laten komen bij de kopjes? Of een lijntje in kleur onder de kopjes ofzo?
 
Mark D

Mark D

01/05/2007 11:35:00
Quote Anchor link
@ponzi
Die lijntjes heb ik al eens geprobeerd, maar omdat ik alleen dat rood in het menu heb stond oranje er niet. Maar als ik dat rode deed voegde het niet echt iets toe.

Edit:
Vakken in en net onder de header hebben nu dezelfde stijl als het menu en content:
Afbeelding
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark D
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.