muziek upload script gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Hans

hans

03/11/2008 14:56:00
Quote Anchor link
ik ben op zoek naar een scriptje.

waar je muziek legaal kan op zetten van .mp3

en als het uploaden is gelukt word die naar andere pagina verwezen en daar staat een link.

wie heeft nog zulke script in documenten of gevonden?

bedankt
hans
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 19:07:52
 
Hipska BE

Hipska BE

03/11/2008 15:19:00
Quote Anchor link
Muziek uploaden en legaal passen niet bij elkaar...
 
Tristan nvt

Tristan nvt

03/11/2008 16:35:00
Quote Anchor link
wat is dat dan weer voor kut opmerking. Tuurlijk past dat bij elkaar, mits je zelf de rechten hebt. En aangezien we de bedoeling van de TS niet kennen, mag je daar geen conclusies uit trekken.

@TS: google even naar een upload script, of neem een kijkje bij kplaylist
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

03/11/2008 16:37:00
Quote Anchor link
Technisch gezien is dit gewoon een uploadscript, er is niet een specifiek uploadscript voor muziek ofzo... hooguit dat je de content-type wilt checken.
 
Hans

hans

03/11/2008 16:48:00
Quote Anchor link
ja ik zoek een uploadscriptje

waar je alleen .mp3 kan uploaden
 
Mike van Heukelom

Mike van Heukelom

03/11/2008 16:51:00
Quote Anchor link
test
 
Vdleije .

vdleije .

03/11/2008 16:59:00
Quote Anchor link
Mike van Heukelom schreef op 03.11.2008 16:51:
test
MEESTERLIJK :')

Je kan even kijken in de library hierzo, staan genoeg uploadscripts met bepaalde extensies.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

03/11/2008 16:59:00
Quote Anchor link
Hans, heb je al gezocht naar een normaal upload script? Zo moeilijk is het niet te maken... Je zult alleen even moeten kijken wat de mime-types van mp3 bestanden is, zodat je alleen die accepteert.

Als je er -echt- niet uitkomt wil ik wel even kijken of ik dit kan aanpassen. Houd je er overigens wel mee dat 99% van de standaard servers niet meer dan 2MB per bestand accepteren?
 
Hans

hans

03/11/2008 17:24:00
Quote Anchor link
Arjan Kapteijn schreef op 03.11.2008 16:59:
Hans, heb je al gezocht naar een normaal upload script? Zo moeilijk is het niet te maken... Je zult alleen even moeten kijken wat de mime-types van mp3 bestanden is, zodat je alleen die accepteert.

Als je er -echt- niet uitkomt wil ik wel even kijken of ik dit kan aanpassen. Houd je er overigens wel mee dat 99% van de standaard servers niet meer dan 2MB per bestand accepteren?


ik heb een script gevonden
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<? global $_FILES; $filename = $_FILES['userfile']['name']; $allow[0] = "mp3"; $allow[1] = "gif"; $allow[2] = "bmp"; // $allow[3] = "exe"; enz. if ($_POST["newname"]) $uploadname = $_POST['newname']; else $uploadname = $_FILES['userfile']['name']; $extentie = substr($uploadname, -3); for ($i = 0; $i < count($allow); $i++) { if ($extentie == $allow[$i]) { $extentie_check = "ok"; $i = count($allow) + 5; // om loop te beindigen } } if ($extentie_check) { if (is_uploaded_file($_FILES['userfile']['tmp_name'])) { move_uploaded_file($_FILES['userfile']['tmp_name'], "/djjeanry/files/" . $uploadname); echo "Het bestand is geupload onder de naam: $uploadname"; } } else { echo "Jij bent stout! Mag niet hoor!"; } ?>  


en zo ding veranderd in mp3 en ik druk dan op bladeren... druk ik op een mp3 bestand upload ik. komt er jij bent sout! mag niet hoor!

http://pompit.x10hosting.com/upload/uploadbestand.php
zit script
 
--

--

03/11/2008 17:30:00
Quote Anchor link
Wow, duidelijk. Zo kan ik je niet helpen.
 
Hipska BE

Hipska BE

03/11/2008 17:43:00
Quote Anchor link
Tristan schreef op 03.11.2008 16:35:
wat is dat dan weer voor kut opmerking. Tuurlijk past dat bij elkaar, mits je zelf de rechten hebt. En aangezien we de bedoeling van de TS niet kennen, mag je daar geen conclusies uit trekken.

@TS: google even naar een upload script, of neem een kijkje bij kplaylist

Die opmerking was heel erg serieus hoor..

Ook al is het uw eigen gecomponeerde muziek, dan mag je hem nog steeds niet zomaar uploaden en verspreiden (links genereren).
 
Hans

hans

04/11/2008 14:01:00
Quote Anchor link
Hipska schreef op 03.11.2008 17:43:
Tristan schreef op 03.11.2008 16:35:
wat is dat dan weer voor kut opmerking. Tuurlijk past dat bij elkaar, mits je zelf de rechten hebt. En aangezien we de bedoeling van de TS niet kennen, mag je daar geen conclusies uit trekken.

@TS: google even naar een upload script, of neem een kijkje bij kplaylist

Die opmerking was heel erg serieus hoor..

Ook al is het uw eigen gecomponeerde muziek, dan mag je hem nog steeds niet zomaar uploaden en verspreiden (links genereren).


hipska ik bedoel, dat mensen ze eigen muziek kunnen uploaden op me website.
En, als link aan mensen geven om hem muziek te luisteren.

greets
 
Joshi

joshi

05/11/2008 13:44:00
Quote Anchor link
groeten in het engels is yours hoor;)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.