Nokia N95 'Online Delen' - Script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

25/12/2007 19:50:00
Quote Anchor link
Kost mij geen geld (wifi), maar daarnaast heb ik ook een 128/64kbps KPN GPRS abbo van 9,50 per maand...
 
PHP hulp

PHP hulp

17/05/2024 15:04:09
 

25/12/2007 20:50:00
Quote Anchor link
roel schreef op 25.12.2007 17:54:
Kost het ook nog geld voor verbinden? Ja toch? En kan het ook met de 6300?? Kan nergens vinden welke toestellen het mogelijk is.

Ik denk dat het niet kan. Maar je zou het moeten uitproberen als je het wilt weten, kijken of je het ergens kunt vinden....
 
Roeltje M

Roeltje M

25/12/2007 22:25:00
Quote Anchor link
NOp :( kan het nie tvinden
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

25/12/2007 22:40:00
Quote Anchor link
Ik ken niet iedere telefoon, maar een telefoon die de mogelijkheid heeft om iets naar het internet te 'sturen' kan natuurlijk ook wel zoiets voor geschreven worden.

Een andere (eenvoudigere) oplossing is het volgende; maak een emailadres aan en stuur met je telefoon een mailtje+bijlagen. Schrijf een PHP scriptje wat om de zoveel minuten een pop3 mailbox leegtrekt en de mailtjes+bijlagen eruit trekt en je bent klaar :). - Denk dat ik zo'n systeem ook nog wel een keer wil maken, een groot gedeelte heb ik al eens gemaakt voor een (oud) werkgever.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

26/12/2007 12:56:00
Quote Anchor link
Ook video is geen probleem meer, ik moet alleen nog ff kijken wat er gebeurd als ik een super hoge kwaliteit ga proberen te versturen...
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.