Objecten bewaren
Goedemorgen,
Hoe zorg ik er in php voor dat nadat er op links geklikt is niet iedere keer de objecten opnieuw aangemaakt hoeven te worden?
Bij voorbaat dank.
Hoe zorg ik er in php voor dat nadat er op links geklikt is niet iedere keer de objecten opnieuw aangemaakt hoeven te worden?
Bij voorbaat dank.
Gesponsorde koppelingen:
in en session op slaan o.i.d
Daar heb ik al naar gegoogled, hoe doe ik dat precies, en dan bijvoorkeur de hele objecten op slaan, en niet alleen de inhoud schrijven naar een object, tenzei het echt niet anders kan.
zo sla ik altijd me objecten op.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door RvW Of toch niet
Ok, dankje:D dat zal ik even gaan proberen.
Is inderdaad een mogelijkheid, maar waarom zou je dit willen doen? Enige punt waar ik inzie dat dit echt meerwaarde heeft is het opslaan van een object van een ingelogde gebruiker.
Ja, daar gaat het onder andere ook om.
Ok, dan heb ik niets gezegd ;-)
Let wel even op dat je pas de sessie start nadat je de klasse van het object dat je in die sessie hebt staan hebt geïnclude. Anders krijg je een mooi _PHP_Object-achtig object. En daar kan je helemaal niets mee :/
(Andere oplossing, roep serialize aan op je object, en stop die string in de sessie. Dan kan je later hem weer uit te sessie toveren met unserialize en hoef je je niet druk te maken over wanneer je je sessie start, zolang je klasse maar gedefinieerd is alvorens je unserialize aanroept.)
(Andere oplossing, roep serialize aan op je object, en stop die string in de sessie. Dan kan je later hem weer uit te sessie toveren met unserialize en hoef je je niet druk te maken over wanneer je je sessie start, zolang je klasse maar gedefinieerd is alvorens je unserialize aanroept.)