pcl codes in php

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jacob Goor

Jacob Goor

11/02/2013 09:10:06
Quote Anchor link
Weet iemand hoe je pcl printer codes kunt gebruiken in een php file?
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 12:35:26
 
- SanThe -

- SanThe -

11/02/2013 11:36:46
Quote Anchor link
PHP is serverkant.
Dus, stel het zou kunnen, dan staat de printer ook bij de server.
 
Jacob Goor

Jacob Goor

11/02/2013 12:47:25
Quote Anchor link
Toch niet als je de pagina eerst op het scherm plaatst en van daaruit afdrukt.
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

11/02/2013 13:03:18
Quote Anchor link
op het scherm plaatst in je browser? Laten we zeggen dat je windows gebruikt. Je browser zal gewoon een normale windows-printerdriver gebruiken om de pagina zo veel mogelijk wysiwyg af te drukken. misschien dat de driver wel met pcl zou kunnen werken maar die worden echt niet even één op één overgenomen. Misschien moet je ons eens vertellen welk doel je probeert te bereiken?
 
- SanThe -

- SanThe -

11/02/2013 14:37:41
Quote Anchor link
Je kan met php niks op de client doen.
Dus ook niet in de browser.
 
Jacob Goor

Jacob Goor

11/02/2013 15:43:38
Quote Anchor link
Oké. Ik zal mijn probleem uitleggen. Ik heb een database met met pakketten die in verschillende auto's moeten worden geladen en wil een batch verwerking maken. Voor auto1 moet er pakbonnen komen per adres in protrait, vervolgens één overzicht met alle ritten in landscape en daarna een factuurbalijges in potrait. Daarna moet het voor auto 2 herhalen. De pagina's maak ik met verschillende tabellen. Printen in portrait of landscape kun je instellen op de browser, maar ik wil ze nu dus door elkaar gebruiken.
 
- SanThe -

- SanThe -

11/02/2013 15:46:12
Quote Anchor link
Ik denk dat men dat zelf zal moeten doen. Volgens mij is het onmogelijk om iets met de printer van de client te doen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.