[Photoshop] Opvallende pixels weghalen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer werk jij samen in een multidisciplinair ontwikkel team met 1-2 Senior .NET developers, twee front-end developers, Data Scientists en één UX designer. Als team werken jullie aan het ontwikkelen van een Cloud based applicatie en aan het stabieler maken van deze applicatie. Ook unit testing gaat erg belangrijk worden in jouw nieuwe functie. Samen met de Senior .NET ontwikkelaar wordt jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de API. Jullie werken met veel data en incidenteel komen er ook data vraagstukken en zullen er wat queries gedraaid moeten worden. Dit betekend dat jij veel gaat werken met

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Je komt in een DevOps-cultuur te werken waarbij je met je team werkt aan de front-end van diverse brand websites; Het ontwerpen van functionele en grafische ontwerpen die worden geïmplementeerd; Draagt zorg voor het maken van analyses; Je werkt nauw met je collega’s samen en geeft elkaar feedback en suggesties waar nodig; Het uitwerken van vraagstukken die afkomstig zijn van verschillende klanten; Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Front-end React developer

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Software developer (PHP) - Utrecht centrum

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als ervaren Front end developer bent een expert het gebied van Javascript en React. Je wordt onderdeel van een multidisciplinair team bestaande uit een PO, twee Front end developers, een DevOps/Back end developer, een UX/UI designer en een projectmanager. Verder is er iemand verantwoordelijk voor de HR en is de algemeen directeur nauw betrokken bij alle projecten. Dagelijks hou jij je bezig met de verschillende projecten die zijn opgenomen in de sprint. Daarnaast denk je mee over mogelijke oplossingen om de behoefte van de klant op de beste manier in te vullen. Verder spar jij intern met collega’s

Bekijk vacature »

Medior front-end developer gezocht (€3.300 -

Functie Wat ga je doen? Jij als front-end developer gaat werken binnen de teams van/voor onze klant. Je werkt in een team met starters en ervaren ontwikkelaars met allemaal 1 overeenkomst; passie voor het vak. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en ga dan weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en jezelf dus snel ontwikkelen. Wat hebben we jou te bieden? • Uitdagende projecten bij mooie klanten (bij jou in de buurt, of binnenkort intern vanuit ons kantoor!) • Een jonge organisatie met talentvolle collega’s • Veel ruimte voor

Bekijk vacature »

Applicatiebeheerder/ Ontwikkelaar

Dit ga je doen - Verantwoordelijkheid dragen voor het complexe applicatielandschap; - Schakelen met eindgebruikers en leveranciers; - Verdeling in werkzaamheden tussen dagelijks beheer ontwikkelen; - Het analyseren van de behoeften van gebruikers en het vertalen hiervan naar functionele specificaties voor de applicaties; - Actief bijdragen aan het leveren van passende oplossingen voor het applicatielandschap. Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de regio van Amsterdam is een van de meest toonaangevende mediaorganisaties in Nederland. Door de organisatiecultuur krijg jij veel ruimte om initiatief te nemen en zelfstandig aan het werk te gaan. Samen met het IT team zorg

Bekijk vacature »
Raymond ---

Raymond ---

18/02/2007 16:15:00
Quote Anchor link
Vorige vraag::
Ik heb deze afbeelding: Afbeelding. (Ja... idd is van publisher, maar dat was een eis van 'de klant') Maar je ziet dat je op de randen van de golven heel goed de pixels ziet. Hoe kan ik dat oplossen (Ik heb het .psd document gewoon)? Of hoe kan ik het overnieuw maken? Want het lukt mij niet om mooie golfen te maken in Photoshop.

Misschien een beetje vaag, ik hoop dat jullie het begrijpen.

Het is me gelukt:
Afbeelding

Dit is goed als background. Alleen nu kom ik op het volgende:
Ik vind de witte achtergrond niet echt mooi er bij. De kleuren va de golfen mag ik niet veranderen. Heeft iemand enig idee welke kleur ik de achtergrond zal doen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
 
PHP hulp

PHP hulp

10/05/2024 08:52:26
 
Nick Mulder

Nick Mulder

18/02/2007 16:30:00
Quote Anchor link
Blur-tool, dat ding met de water druppelAfbeelding

Of met de magic wand tool en dan feather... maargoed dat is miss. niet echt handig...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nick Mulder
 
Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

18/02/2007 16:55:00
Quote Anchor link
of een outer glow van 2px
 
Raymond ---

Raymond ---

18/02/2007 17:06:00
Quote Anchor link
Bedankt voor jullie reacties,
@YPM Werkt inderdaad wel maar, ik moet een echte afscheiding hebben tussen de golf en de achtergrond. Nu is het een beetje wazig. Misschien zijn dat wel te veel eisen...

@Leroy Ik doe outerglow opticy: 75%/100% (maakt niet veel uit in het resultaat) size: 2px kleur: zelfde als golf

Dus: Iemand nog een ander idee?
 
Arend a

Arend a

18/02/2007 17:16:00
Quote Anchor link
zulk soort tekeningen ben je het beste af met illustrator: gewoon netjes de lijnen tekenen, en je hebt een 100% scherpe lijn, hoe ver je ook inzoomed. Even omzetten naar jpegen je zit gebakken.
 
Raymond ---

Raymond ---

18/02/2007 17:26:00
Quote Anchor link
Ok, ik zal even een trial van Illustrator gaan downloaden.
 
Raymond ---

Raymond ---

21/02/2007 18:27:00
Quote Anchor link
BUMP...
Ik ben nu een paar dagen met Illustrator aan het prutsen, maar het lukt niet echt... Hoe zou ik het het beste kunnen aanpakken? Ik kan namelijk niet echt goed tekenen met de muis.
 
Nick Mulder

Nick Mulder

21/02/2007 18:32:00
Quote Anchor link
Polygonal selection? ff enorm veel polygonen selecteren en dan fill?
 
Leo

Leo

21/02/2007 19:18:00
Quote Anchor link
Pen tool, dan kan je in 1-2-3 dat soort golfjes tekeken :)
 
Aaa Trump

aaa Trump

21/02/2007 19:35:00
Quote Anchor link
Pick up your gum and just gumm xD

Gum gewoon die randjes weg (of maak eerst een rand van 5px)
 
Tim

tim

21/02/2007 19:45:00
Quote Anchor link
sample de kleur van het midden,, doe die als bg color

magic select, het midden delete dat dan. dan schiet je nog nix op behalve dat je hetzelfde in 2 layers heb..

dat gele stuk en rode stuk via select en cut paste ff in 2 layers verdelen.

100% opacity - normal - 6 pix outer glow aan de gele, verandere dan ook de kleur ff goed,

en doe dat ook met de roode.
 
Raymond ---

Raymond ---

22/02/2007 19:21:00
Quote Anchor link
Het is me gelukt:
Afbeelding

Dit is goed als background. Alleen nu kom ik op het volgende:
Ik vind de witte achtergrond niet echt mooi er bij. De kleuren va de golfen mag ik niet veranderen. Heeft iemand enig idee welke kleur ik de achtergrond zal doen?
 
Raymond ---

Raymond ---

23/02/2007 19:41:00
Quote Anchor link
bump...
 
Aaa Trump

aaa Trump

23/02/2007 19:53:00
Quote Anchor link
pak je toverstaf, selecteer het wittenblok, maak er een layer TADA!
 
Raymond ---

Raymond ---

23/02/2007 22:19:00
Quote Anchor link
Het is al een layer (gewoon als psd opgeslagen ;) ) Ik vroeg me alleen af of jullie nog een goede kleur wisten om daar voor te gebruiken. Ik zit al een tijdje te denken wat ik zal moeten doen. Het gaat dus om de kleur tussen de golfen (de achtergrond die tegen de tekst moet afsteken). De kleuren van de golfen mogen namelijk niet veranderd worden.
 
Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

23/02/2007 23:22:00
Quote Anchor link
wat dacht je van licht-oranje??
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.