PHP code in hta

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Woffer

woffer

26/11/2006 15:08:00
Quote Anchor link
Ik ben wat aan het experimenteren met hta bestanden, maar het lukt mij niet om php te draaien in hta files. Ze staan thans in mijn www directory van mijn lokale php-server. Is het niet mogelijk om php in hta-files te gebruiken ? Of doe ik iets verkeerd ?
 
PHP hulp

PHP hulp

22/05/2024 04:36:29
 
Paul K

Paul K

26/11/2006 15:14:00
Quote Anchor link
in .htacces kan je ook geen php draaien
 

26/11/2006 15:20:00
Quote Anchor link
Denk eerder dat hij bezig is met HTA van Microsoft

Maar kan je misschien iets specifieker zijn?
 
- -

- -

26/11/2006 15:22:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?
$hta
= $clint;
$php = $server;
$hta != $php;
?>
 
Jelmer -

Jelmer -

26/11/2006 16:22:00
Quote Anchor link
Tenzij je je hta-bestanden net als html-bestanden gegenereerd met php. Net als deze website, dat wat de browser krijgt is puur html en plaatjes. Toevallig is die html gegenereerd met PHP. Zo kan je ook plaatjes, rss, xml en dus ook wel hta-bestanden genereren met PHP. Maar eenmaal gegenereerd met PHP en opgestuurd naar de browser heeft PHP geen invloed meer. Dan is het alleen nog maar JScript. (HTA is toch JScript?)
 
Woffer

woffer

26/11/2006 17:55:00
Quote Anchor link
Euhm, voor alle duidelijkheid, ik heb het over HTML Applications. Voor degenen die niet precies weten wat dat is: Klik hier
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door woffer
 
Woffer

woffer

26/11/2006 18:05:00
Quote Anchor link
@webmakerij: ik heb het hele systeem geschreven in html, javascript en php. Nu zou ik graag hta gebruiken om van de InternetExplorer-look van het programma af te geraken. Maar als ik
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<HTA:APPLICATION ID="oHTA"
      APPLICATIONNAME="myApp"
         BORDER="thin"
         BORDERSTYLE="normal"
         CAPTION="yes"
         ICON="images/favicon.ico"
         MAXIMIZEBUTTON="yes"
         MINIMIZEBUTTON="yes"
         SHOWINTASKBAR="no"
         SINGLEINSTANCE="no"
         SYSMENU="yes"
         VERSION="1.0"
         WINDOWSTATE="maximize"
   >

in mijn head toevoeg en het geheel opsla als een .hta file, dan voert hij geen php meer uit die op die pagina staat.
 

26/11/2006 18:17:00
Quote Anchor link
Komt omdat hij dan client side wordt geladen en PHP server side is.

Eventueel kan je .hta bestanden via htaccess door PHP laten parseren - miscchien dat het helpt maar denk het niet.
Overigens houdt er rekening mee dat HTA alleen in IE werkt
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.